Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De race van Racerke

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Racerke
Amerikakenner

Re: De race van Racerke

Bericht door Racerke »

Mijn moeder kon me goed bijhouden.
Enkel bij de wandeling naar Delicate Arch en de Mist trial mocht ik doorgaan. Uiteindelijk kwam ze toch telkens ook boven ... :D

Even voordat ik in detail ons reisverslag beginnen te maken, wat is interessant?
Zelf denk ik aan een
datum van naar gereden mijlen/km, uur, temperatuur, naam hotel, prijs vlucht of hotel of ..., getankt + prijs

Wat is nog interresant?
saraenwim
Amerika-ontdekker

Bericht door saraenwim »

Hallo Bjorn,

Ik zit nog met 2 vraagjes:
1. Ik heb begrepen dat je in het Palace Hotel hebt gelogeerd. Hoe was dat? Verliep inchecken ed. goed? Geen problemen? Heb je die Lincoln naar Alamao op Bush genomen? Hoeveel koste dat? Vraag je dat gewoon aan de receptie?
2. Kan je 's avonds nog buiten komen op Market Street? Is het daar veilig?

Groetjes,
Wim
joseluken23
Amerika-ontdekker

Bericht door joseluken23 »

Beste Wim,

Misschien heb je hier iets aan...
Wij sliepen 3 weken geleden in hotel Whitcomb op Market Street, 3 1/2 blok lopen vanaf Cable Cars eindpunt, wel naast een metro/bushalte. Ik ga hier nooit meer heen en raad het niemand aan, je struikelt bijna over de zwervers en 's avonds lopen er veel groepen hangjongeren/ouderen rond die je staan aan te gapen. Bij de Cable Car halte viel het nog wel mee, maar verder echt niet leuk!

Groetjes,
Jose
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Hallo,

Het Palace hotel is magnifiek!!
Echt niets op aan te merken... het is gewoon mijn ding niet: té sjiek.
Inchecken verliep super én aan de concierge kon je écht alles vragen, als ze iets niet onmiddelijk wist dan zocht ze het op of kwam ze er de volgende keer mee af.
Enigste wat jammer is in zulke hotels, ook in Vegas, is dat internet op de kamer betalen is. In de receptie kan je echter een gratis signaal oppikken!!
:dance: Zo heb ik dan op mijn laptop de F1 race gevolgd 's ochtends vroeg :dance:
Leuk detail was dat je hier in het palace twee half litertjes water per dag krijgt!! Toen ik dan, in het holst van de nacht onder de reclame, aan de belldesk ging vragen of ze geen watertje ofzo konden regelen voor mij kon men mij enkel richting 7/11 sturen. Want ze hadden enkel een gratis koffie, deca en warm water apparaat staan. De ontbijtservice begon pas een dik uur later klaar te zetten ... .
Dus links van de incheck = koffie :D
De zaal is magnifiek én er was één avond (de F1 nacht) een trouwfeest, de dag ervoor was één of ander seminarie van kanker. Ongelooflijk veel sjieke mensen, ik wou gaan "partycrashen" eigenlijk om eerlijk te zijn. Maar toen ik op het bord zag dat het van een kankervereniging was ben ik maar braaf gebleven ... :wink:

Zoals in mijn verhaal van SF blijkt: Market street moet je écht niet zijn 's nachts.
Overdag had ik daar ook al mijn bedenkingen over, té veel landlopers die je soms écht lastig vallen. Maar niet écht té ... .
Schrik heb ik hier niet gehad, wel fototoestel in rugzak gestoken én veel rondkijken, snel oogcontact zoeken en negatief reageren als ze geld vragen.

China town, hier kan je wel perfect savonds als het donker is rondlopen, hier heb je daar geen last van. De Chinesen zullen denken "Met alle Chinezen maar niet met de dezen...' :lol: :lol:

De Lincoln, de belldesk had dat geregeld voor mij. Volgens mij is dat in t zwart maar maakt niet uit hé.
Vraag het na een dag misschien al eens aan de concierge... .
Hoeveel je moet betalen: hoe ik het gedaan heb, aan enkele taxi's vragen in de buurt van het hotel hoeveel een rit naar xxxx kost. Drie keer kreeg ik toen hetzelfde bedrag te horen. De bellboymanager (of wat is zijn titel) zei eerst een hoger bedrag, waarop ik zei nee dan neem ik een taxi. Daarop zei hij ok die prijs én een fixed price dus als u file heeft betaald u niets meer. Hierop heb ik snel OK gezegd :D
Voor het juiste bedrag: zie mijn verslag.
Allesinds was het een taxi van The Palace naar een ander ongelooflijk sjiek hotel in de buurt van de luchthaven. Dan met de gratis hotelshuttle naar de luchthaven om de auto op te pikken.

Alamo op Bush daar hebben we de eerste auto afgegeven. Hierna gewoon naar het hotel gewandeld, de eerste stappen in SF én zonder auto... dat was 20' relaxed stappen ofzo!
Hoe ziet jullie planning eruit nadat jullie de auto gaan halen? Parkeren aan the Palace zit er nl niet echt in. Voor de deur kan je wel staan, daar heb ik gestaan tijdens inchecken, leegmaken van de auto én opfrissen in de kamer.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer