Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Palm Springs - San Diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
rayas
Amerika-newbie

Route Palm Springs - San Diego

Bericht door rayas »

Hoi,

Ik heb bijna het hele forum doorgelezen en gezocht, maar kon helaas geen antwoord vinden op de volgende vraag:

Ik zoek een mooie route van Palm Springs naar San Diego. Ergens heb ik iets gelezen over mooi oerbossen ergens op deze route, maar hoe de route dan loopt...geen idee. Ik bedoel dus eigenlijk 'the scenic route'....

Kan een van jullie forumbezoekers mij wellicht helpen aan deze route??

Alvast bedankt!!!

rayas
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Route Palm Springs - San Diego

Bericht door markro »

Kijk eens in een ouder bericht van mij:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... an#p170084
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ik ben het helemaal met Marco eens. Via het Anzo Borrego SP en Julian heb je een prachtige route naar San Diego.

De zoekfunctie is helaas niet altijd even behulpzaam is ook mijn ervaring. Maar tik maar eens "Borrego" en/of "Julian" in, dan kom je genoeg berichten tegen hierover.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

De route van Marco is prachtig maar het zal een hele opgave zijn dit in 2 dagen te rijden. De weg via Julian en Anza Borrego naar Palm Desert is mooi maar traag en als je ook nog Joshua Tree NP, en dan naar Prescott/Sedona wil rijden met de bezoeken zal je het niet in 2 dagen redden. Als je je het kan permitteren neem dan 3 dagen. Van GCNP naar Sedona om daar zoveel mogelijk te bekijken en overnachten in Sedona of Prescott, dan via Blythe en Joshua Tree NP naar Palm Springs en dan naar SD via Anza Borrego. Heb je de tijd voor wat bezoeken. Als je eea in 2 dagen wil doen zou ik de eerste dag van GCNP naar Blythe rijden en dan de volgende dag naar San Diego. Een andere optie is de eerste dag van GCNP naar Twentynine Palms (Joshua Tree NP) en dan de volgende dag naar San Diego.
Yeehaw
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer