Natuurlijk gaan we deze zomer naar de Universal studios (7-7-2008). Echter we twijvelen nog of we FOL pass moeten nemen. Met 6 personen is het erg groot bedrag.
Is het echt wenselijk deze pas te nemen. Wat is de lengte (duur) van de rijen zo rond deze tijd ?? We gaan maar 1 dag en dan willen we ook wel wat zien... maar ja tegen welke prijs.
Wij waren in 2006 op zaterdag 15 juli in Universal en het was toen echt ontzettend druk. Wij waren super blij met onze FOL passen, die toen ook al heel snel waren uitverkocht. De wachtrijen liepen op tot anderhalf uur. Met je FOL pas zit je overal binnen 10 minuten in de attractie en kun je alles doen op één dag. Zonder die pas kan je dat vergeten.
Wij vonden het absoluut de moeite waard. (wij waren met zijn vieren)
Wij waren er ook in juli en de wachttijden waren 1 1/2 tot 2 uur bij veel attracties. We konden overal zo naar binnen en konden ook makkelijk een aantal keren in dezelfde attractie gaan.
Ook bij de shows heb je speciale gereserveerde plaatsen.
Niet aan twijfelen hoor !
Koop die FOL-tickets. Ze zijn inderdaad een stuk duurder maar jullie zullen het zeker niet beklagen.
Aparte ingangen, geen wachtrijen en overal voor ieder heenschuiven.
Enkel op die manier kan je op een drukke julidag (wij waren er ook in die maand) toch heel veel van het park zien.
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Is zo'n FOL pas ook zinvol als je op een doordeweekse dag eind eind oktober (23 oktober om precies te zijn) gaat? Via Viator kun je voor 40 euro een normaal kaartje en 62 euro een FOL kaartje kopen, dus zo groot is het prijsverschil niet, maar als het in oktober weinig zin heeft omdat het dan heel rustig is bespaar ik die (2x) 22 euro liever
Ik zou een FOL kaartje bestellen op de Universal Studio's site en niet via viator. Wij hebben bij viator besteld, maar moeten nu dus straks lang in de rij staan bij de kaartverkoop om ons kaartje van viator om te wisselen in een Universal kaartje. Als je via de Universal website koopt kan je direct naar binnen!!
Zeker niet twijfelen. Ook wij hebben hem gekocht voor ons vijfen in het hoogseizoen. 1 augustus 2005 om precies te zijn, en inderdaad een must als je alles in een dag wilt zien.
jokaluma schreef:even kort "half on topic" weet iemand hoe het afgelopen is met de brand? Zijn er nu veel atracties niet meer ?
Als je dat wil weten moet je even op het Amerikaans nieuws forum kijken. Staat een hele topic over de brand.
Groetjes, Diana
ben een beetje ongeduldig...heb daar nog geen reactie.......we twijfelen nog steeds voor de FOL tickets. Echter begrijp ik uit alle topics die er over universal al geweest zijn dat het in juli het drukste is? Wij zijn er doorde weeks zou dat nog schelen?
En nogmaals mijn vraag hoeveel is er nu door de brand "verdwenen"??? Alleen de kingkong atractie en een deel decostukken of meer????
Wij waren afgelopen zaterdag in Universal Studios en hadden de FOL passen (we waren wel maar met z'n tweeën). We hebben er nog geen seconde spijt van gehad!! De wachtrijen waren al best fors (tot ong een uur bij de Simpsons) en wij konden zo overal langslopen om de eerste beste rit mee te gaan. We zijn ervan overtuigd dat we in een dag nooit alle attracties hadden kunnen doen als we deze passen niet hadden gehad.
De Simpsons The Ride (pas geopend)is trouwens erg gaaf, misschien wel het leukste van het hele park 9 (voor ons) en het afgebrandde gedeelte kun je zien met de Studio Tour, dan kom je er langs. Het valt reuze mee hoe groot het gedeelte is dat is afgebrand, al is elk stukje natuurlijk zonde.
Wij hebben onze vakantie er helaas alweer opzitten.
Iedereen die nog gaat, heel veel plezier!
Wij zijn afgelopen donderdag naar de Universal Studio's geweest en hadden de FOL-tickets. Ik kan niet anders zeggen dat het heerlijk is dat je zo door kunt lopen. Bij ons was de maximale wachttijd 30 minuten, maar ik vond het erg fijn dat wij gewoon door mochten lopen. Wel even wennen hoor.
Het kan ook voorkomen dat je toch even moet wachten tot een show begint, dan mag je lekker op de bankjes zitten onder de parasol, terwijl mensen verderop in de rij staan.
Wij hebben alles kunnen doen. Simpsons, the ride, is erg leuk! Spannende attractie hoor! Ik had net gegeten, en dat is niet echt aan te raden, ik had daarna echt even een half uur nodig om mijn maag tot rust te laten komen, haha! Kan aan mij liggen hoor. Roland is er 2 keer in geweest. Erg goed gemaakte attractie.
Je ziet waar de brand is geweest, maar eigenlijk heb je er geen hinder van. Het treintje (de tramtour) rijdt gewoon.
Als ik hier weer heen zou gaan, zou ik weer FOL-tickets kopen.
Ik heb de FOL passen online gekocht, moet je deze nog omwisselen in het park en zo ja , waar?
Ik kan me niet voorstellen dat je steeds met je uitgeprinte A4 tje moet gaan staan zwaaien, zelfde geld voor de eetpas.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.