Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tips voor slaapplaatsen
-
- Amerika-ontdekker
tips voor slaapplaatsen
Wij willen nog wat overnachtingen boeken in de onderstaande route, heeft er iemand nog tips
? Alvast bedankt
maandag, juli 21, 2008 9 los angeles los angeles
dinsdag, juli 22, 2008 10 los angeles cambria
woensdag, juli 23, 2008 11 cambria san fransisco
donderdag, juli 24, 2008 12 san fransisco san fransisco
vrijdag, juli 25, 2008 13 san fransisco yosemite
zaterdag, juli 26, 2008 14 yosemite yosemite
zondag, juli 27, 2008 15 yosemite death valley
maandag, juli 28, 2008 16 death valley zion canyon
dinsdag, juli 29, 2008 17 zion canyon grand canyon
woensdag, juli 30, 2008 18 grand canyon grand canyon
donderdag, juli 31, 2008 19 grand canyon las vegas
vrijdag, augustus 01, 2008 20 las vegas las vegas
zaterdag, augustus 02, 2008 21 las vegas las vegas
? Alvast bedankt
maandag, juli 21, 2008 9 los angeles los angeles
dinsdag, juli 22, 2008 10 los angeles cambria
woensdag, juli 23, 2008 11 cambria san fransisco
donderdag, juli 24, 2008 12 san fransisco san fransisco
vrijdag, juli 25, 2008 13 san fransisco yosemite
zaterdag, juli 26, 2008 14 yosemite yosemite
zondag, juli 27, 2008 15 yosemite death valley
maandag, juli 28, 2008 16 death valley zion canyon
dinsdag, juli 29, 2008 17 zion canyon grand canyon
woensdag, juli 30, 2008 18 grand canyon grand canyon
donderdag, juli 31, 2008 19 grand canyon las vegas
vrijdag, augustus 01, 2008 20 las vegas las vegas
zaterdag, augustus 02, 2008 21 las vegas las vegas
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: tips voor slaapplaatsen
Over al deze plaatsen is, ook heel recent nog, al erg veel geschreven. Spit even het forum door.
Boek nu meteen voor Yosemite, er is bijna niets meer vrij. Zie www.yosemitepark.com .
Idem voor Death valley en Grand Canyon; reserveren hier gaat via www.xanterra.com .
Voro LA, SF en LV zijn er meerdere topics.
Marianne
Boek nu meteen voor Yosemite, er is bijna niets meer vrij. Zie www.yosemitepark.com .
Idem voor Death valley en Grand Canyon; reserveren hier gaat via www.xanterra.com .
Voro LA, SF en LV zijn er meerdere topics.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
ik bedoelde ook voor er buiten want in de parken zit nagenieg vol
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien kun je aangeven wat je precies zoekt (luxe, basic, onder een bepaald bedrag), en wat er al wel en niet vol zit. Blijkbaar is er zo hier en daar in de parken nog wel wat vrij, of wil je liever buiten de parken overnachten?klickklick schreef:ik bedoelde ook voor er buiten want in de parken zit nagenieg vol
In Yosemite heb je een tentcabin voor 85 dollar, midden in het park.
Gebruik ook de zoekfuntie eens bv door in te typen overnachting Zion, of hotel Zion, etc. dan vind je echt heel veel.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
het liefst wil ik in of dicht bij de parken blijven en een tent cabin is prima maar ook een lodge, budget van 50-150 dollar p.n.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan zou ik meten boeken in Yosemite.klickklick schreef:het liefst wil ik in of dicht bij de parken blijven en een tent cabin is prima maar ook een lodge, budget van 50-150 dollar p.n.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
kan je misschien aangeven waar je hebt gekeken in yosemite alvast bedankt. ik probeer wat vast te leggen maar de site is niet zo lekker of hij loopt vast of hij geeft aan dat alles vol is
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kijkt op http://www.yosemitepark.com en dan geef je de datum in onder reservations.klickklick schreef:kan je misschien aangeven waar je hebt gekeken in yosemite alvast bedankt. ik probeer wat vast te leggen maar de site is niet zo lekker of hij loopt vast of hij geeft aan dat alles vol is
Dan krijg je de kalender en als je onder hotels Curry Village aangeeft dan kun je onder 'select room type' kijken wat er nog vrij is. Bij de tent cabins no heat heb je nog mogelijkheden.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
idd dat klopt maar kan niet boeken, dan wordt er vemeld de site het niet kan vinden
Wij hebben, na 1 nacht in de vrieskou in Yosemite (eind mei), onze 2e nacht omgezet naar een overnachting in de Four Seasons Lodge in Yosemite west met een eigen hot tub op de veranda. Ik ben een fervent kampeerder en qua kou echt wel wat gewend, maar in de tent cabin heb ik van de kou geen oog diicht gedaan. Als men slaapzakken meeneemt, is het al vé''el beter uit te houden! Wij lagen onder slechts enkele dekentjes, met lange broek, sokken en trui aan. En nogmaals: ik ben echt wel wat gewend...De hot tub was dan ook een verademing!!
Gr. GEorgette
Gr. GEorgette
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In de zomer valt het echt wel mee, dan ben je blij dat het 's nachts iets afkoelt.George schreef:Wij hebben, na 1 nacht in de vrieskou in Yosemite (eind mei), onze 2e nacht omgezet naar een overnachting in de Four Seasons Lodge in Yosemite west met een eigen hot tub op de veranda. Ik ben een fervent kampeerder en qua kou echt wel wat gewend, maar in de tent cabin heb ik van de kou geen oog diicht gedaan. Als men slaapzakken meeneemt, is het al vé''el beter uit te houden! Wij lagen onder slechts enkele dekentjes, met lange broek, sokken en trui aan. En nogmaals: ik ben echt wel wat gewend...De hot tub was dan ook een verademing!!
Gr. GEorgette
Geen reden om in juli niet in een tent te gaan overnachten.
Klickklcik: De site heeft er misschien uitgelegen, gewoon nog eens proberen. Wel tijdens plaatselijke kantooruren.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Marrianne: Heb geboekt bij yosemite lodge wel prijzig maarja. ik heb de hele week geprobeerd curry te boeken. staat gewoon open maar als ik wil boeken lukt het niet. ik zal het nog wel een paar keer proberen, dan kan ik altijd nog de lodge cancellen. In ieder geval bedankt voor de hulp
Gewoon eens een andere opmerking: na Yosemite ga je rechtstreeks via Tioga Pass naar Death Valley. Dit is een lange tocht en onderweg is er zoveel moois te zien. Extra dag zou hier passen vind ik persoonlijk.
Ik zie dat je eind juli in LV bent, wel wij ook. We zijn er van 29/7 -> 01/08 in Treasure Island. Zoals vermeld in een ander lopend topic zijn de prijzen er nu voordelig.
Succes eb misschien tot in Vegas....
Ik zie dat je eind juli in LV bent, wel wij ook. We zijn er van 29/7 -> 01/08 in Treasure Island. Zoals vermeld in een ander lopend topic zijn de prijzen er nu voordelig.
Succes eb misschien tot in Vegas....
-
- Amerika-ontdekker
bedankt voor reactie. heb je rechtstreeks geboekt bij in LV of via een andere site
Gewoon destijds rechtstreeks geboekt maar nu de prijzen lager staan wil ik dit laten herzien tegen de huidige prijzen.klickklick schreef:bedankt voor reactie. heb je rechtstreeks geboekt bij in LV of via een andere site
Het is de eerste keer dat we in TI zullen verblijven, ervoor al 2 keer in Luxor (ook de moeite!). Nu hebben we ervoor gekozen om niet aan het begin van de Strip te overnachten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 639 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-
- 7 Reacties