Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Op de bonnefooi door het zuidwesten in September

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
mieke1980
Amerika-ontdekker

Op de bonnefooi door het zuidwesten in September

Bericht door mieke1980 »

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik gaan in september naar het Zuidwesten! We hebben een camper gehuurd. De keuze voor een camper was met name door de flexibiliteit die je ermee hebt. Je kunt gaan en staan waar en wanneer je wilt. Nu las ik op een ander forum dat het nodig is om de campings vooraf te boeken en je niet zomaar op de bonnefooi kunt gaan. Is dit zo? Is het zo druk? En dan ook nog in september? Dat zou ik wel heel jammer vinden, lijkt ons juist zo lekker om daar ter plekke maar te zien hoe lang we ergens blijven (natuurlijk hebben we wel een planning van een route gemaakt).

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groet,
Mieke
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Op de bonnefooi door het zuidwesten in September

Bericht door Pete.Z »

Je kan makkelijk "op de gok" gaan hoor,het enige wat je vermoedelijk zou moeten reserveren zijn de campgrounds in de national parken.
Verder kan je altijd wel een plekje vinden,al zal dat soms een plekje zijn wat je niet als eerste zou uitkiezen.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Vorig jaar zij wij ook op 'de bonnefooi' wezen trekken met een camper door het noordwesten. (wij hebben nooit gereserveerd, ook niet op andere reizen in andere gebieden en in bijv. het hoogseizoen)
In september was plaats zat overal en we vonden het een heerlijke tijd om te reizen, je komt veel senioren tegen op de campings maar dat zijn we zelf bijna ook.. :wink:
In mijn onderschrift staat het weblog van 2007.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Lekker op de bonnefooi gaan deden wij ook en hebben in mei en juni totaal geen problemen gehad. Wat opviel dat het zelfs erg rustig was en de campings pas om 15.00 vol zijn. Arches (was ook bij ons bekend) is de enige camping waar het niet mogelijk was om te overnachten, maar bij de visitor centre gaven ze een lijst met alternatieven..... :shock: en dat was me toch een lijst!!! Daar hebben we Goose-Island uit gekozen een prachtige plek met de Colorado river in je achtertuin en Arches NP lag maar een paar mijl verderop.

Ik kan je wel aanraden om voor 14.00 een camping te zoeken. Wij gingen altijd s'morgens rond 08.00 aan de rit en kwamen (afhankelijk van de aantal mijlen die we moesten rijden) tussen 11.00 en 14.00 op de camping. En dan hadden we de middag nog om leuke dingen te doen.

Vrolijke groetjes,

Zie mijn website daar staat elke camping waar we hebben overnacht.... Het waren bijna allemaal mooie plekjes zelfs Las Vegas :D die enige camping die we echt vreselijk vonden. Was de private camping in Moab, waar we echt hutjemutje op elkaar zaten.
We overnachten meestal op een public-campground. Dat zijn campings staan midden in de natuur met veel privacy.
Daarvan was de mooiste wel: Kodachrome vlakbij Bryce (nou ja,.... vlakbij.... 25 mijl ervandaan :D .
Oh ja Fruita was ook heel gaaf in Capitol Reef..
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mieke1980
Amerika-ontdekker

Bericht door mieke1980 »

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Jullie hebben mij wel gerustgesteld, ik had er namelijk echt geen zin in om hier in Nederland de campings te moeten boeken, maar gelukkig hoeft dit dus niet.
Nogmaals heel erg bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer