Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

rodeo in Texas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gwendy
Amerika-ontdekker

rodeo in Texas?

Bericht door Gwendy »

Hoi,

Mijn vriend en ik reizen in augustus door Texas. We zouden daar graag een rodeo bijwonen. Weet er soms iemand waar dat doorgaat? Ik heb geen goed reisboek gevonden over de regio Texas en online vind ik ook geen goede informatie terug.

Onze route door Texas ziet er als volgt uit:

New Orleans - Houston
Houston – San Antonio
San Antonio
San Antonio – Bandera – Del Rio
Del Rio – White’s City

Iemand een suggestie?

Alvast bedankt!

Groetjes
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: rodeo in Texas?

Bericht door Dento »

San Antonio en Houston hebben grote rodeos (we zijn meerdere malen naar de San Antonio Stock Show & Rodeo geweest - geweldig leuk!) maar die zijn in resp. Februari en Maart.

Volgens de event calendar op www.cowboycalendar.com vinden er in Augustus geen rodeos plaats in Texas...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Gwendy
Amerika-ontdekker

Bericht door Gwendy »

Oh, spijtig...

Iemand een alternatief? We hadden toch graag de typische cowboysfeer eens opgesnoven in Texas...

Alvast bedankt!
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Het is bij lange na niet hetzelfde, natuurlijk, maar je zou eens bij een zogenaamde "dude ranch" langs kunnen gaan.

Meestal hebben ze programma's voor meerdere dagen, , maar sommige hebben ook wel programma's van een halve of hele dag. Hierbij krijg je paardrijlessen of een rondrit door de omgeving per paard, en bij een enkeling tijdens de meerdaagse programma's leer je hoe je met koeien/stieren om moet gaan, enz. (een soort "City Slickers", zeg maar :lol: ).

Sommige dude ranches bieden ook wel programma's van een halve of hele dag.

Voor een overzicht van dude ranches in Texas kun je terecht op deze site.

Het zal even zoeken zijn, maar wellicht vind je iets ertussen... De Running R Ranch heeft bijvoorbeeld een dagprogramma, maar dat bestaat voornamelijk uit paardrijritten met uitleg over de omgeving en de natuur.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer