Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

brochure California ??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dianne.rovers
Amerika-ontdekker

brochure California ??

Bericht door dianne.rovers »

Hoi,

Via internet heb ik diverse brochures opgevraagd. De brochure "California 2005, Official State Visitor's Guide and Travel Planner " heb ik dubbel ontvangen.

Wie heeft er interesse ?? Dan stuur ik hem naar je toe.

Groetjes,
Dianne
2004 Florida,2005 de West. In 2006 gaan we 'vreemd' tijdens onze huwelijksreis naar Mexico
johannes
Amerika-newbie

Bericht door johannes »

Hallo Dianne,

Wij, gezin met twee kinderen (14 en 10) gaan in augustus naar west amerika en blijven een groot deel van onze vakantie in California. Ik wil graag gebruik maken van je aanbod. Als je de brochure toe wilt sturen, kun je dat doen zonder postzegels, ik betaal dan wel de strafport. Mijn adres wil ik je wel mailen. Mijn email is j.nouwels@planet.nl.

Met vriendelijke groet,

Jan.
dianne.rovers
Amerika-ontdekker

Bericht door dianne.rovers »

Hoi Jan,

Ik stuur je zo wel even een mailtje, dan stuur ik de brochure wel naar je op.

Hoop dat je er wat aan hebt !

Groetjes,
Dianne
2004 Florida,2005 de West. In 2006 gaan we 'vreemd' tijdens onze huwelijksreis naar Mexico
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer