Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
brochure California ??
-
- Amerika-ontdekker
brochure California ??
Hoi,
Via internet heb ik diverse brochures opgevraagd. De brochure "California 2005, Official State Visitor's Guide and Travel Planner " heb ik dubbel ontvangen.
Wie heeft er interesse ?? Dan stuur ik hem naar je toe.
Groetjes,
Dianne
Via internet heb ik diverse brochures opgevraagd. De brochure "California 2005, Official State Visitor's Guide and Travel Planner " heb ik dubbel ontvangen.
Wie heeft er interesse ?? Dan stuur ik hem naar je toe.
Groetjes,
Dianne
2004 Florida,2005 de West. In 2006 gaan we 'vreemd' tijdens onze huwelijksreis naar Mexico
Hallo Dianne,
Wij, gezin met twee kinderen (14 en 10) gaan in augustus naar west amerika en blijven een groot deel van onze vakantie in California. Ik wil graag gebruik maken van je aanbod. Als je de brochure toe wilt sturen, kun je dat doen zonder postzegels, ik betaal dan wel de strafport. Mijn adres wil ik je wel mailen. Mijn email is j.nouwels@planet.nl.
Met vriendelijke groet,
Jan.
Wij, gezin met twee kinderen (14 en 10) gaan in augustus naar west amerika en blijven een groot deel van onze vakantie in California. Ik wil graag gebruik maken van je aanbod. Als je de brochure toe wilt sturen, kun je dat doen zonder postzegels, ik betaal dan wel de strafport. Mijn adres wil ik je wel mailen. Mijn email is j.nouwels@planet.nl.
Met vriendelijke groet,
Jan.
-
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1002 Weergaves