Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gebruik gps op de aanstekeraansluiting?
-
- Amerika-ontdekker
Gebruik gps op de aanstekeraansluiting?
Hallo allen!
Wij gaan over een aantal weken met de camper naar het zuid westen. We hebben een camper gehuurd bij Road Bear, normaal gesproken gebruik ik navigatie in de auto die gevoed wordt d.m.v de sigarettenaansteker. Gemakshalve ga ik ervan uit dat dit in de camper ook zo'n aansluiting zit. Maar is dit ook zo??
Mischien een stomme vraag maar speelt een cd speler die in een amerikaans voertuig zit ook gewoon cd's af uit Europa???
mvg
Hugo/
Wij gaan over een aantal weken met de camper naar het zuid westen. We hebben een camper gehuurd bij Road Bear, normaal gesproken gebruik ik navigatie in de auto die gevoed wordt d.m.v de sigarettenaansteker. Gemakshalve ga ik ervan uit dat dit in de camper ook zo'n aansluiting zit. Maar is dit ook zo??
Mischien een stomme vraag maar speelt een cd speler die in een amerikaans voertuig zit ook gewoon cd's af uit Europa???
mvg
Hugo/

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Gebruik gps op de aanstekeraansluiting?
Het antwoord op allebei de vragen is ja 

-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je snelle reactie!
Vriendin zit langs me op de bank,
en die vraagt of ie ook mp3 afspeelt??
Vriendin zit langs me op de bank,

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nou, de camper die wij dit jaar hadden had een CD-speler die MP3's speelt én een MP3 lijn-ingang. Maar dat was de A-klasse van Road Bear, ik weet niet of alle Road Bear campers dat hebben.
Je bent trouwens al de tweede die dat vraagt, ik waag er ff een mailtje aan, je hoort nog van me!
Je bent trouwens al de tweede die dat vraagt, ik waag er ff een mailtje aan, je hoort nog van me!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
wij zijn net 2 weken terug uit Amerika, hebben een camper C21/23 bij RoadBear gehuurd.hugo/ellen schreef:Hallo allen!
mvg
Hugo/
geen problemen met de TomTom die we uit Nederland hadden meegenomen, MP3 cd's konden we gewoon afspelen, alleen geen aansluiting voor onze MP3 speler
veel plezier,
Paula en Peter
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Paula en Peter, wij hebben bij RB een C-23 gehuurd, en als ik jullie reactie lees moet het allemaal geen probleem zijn. Dus wij zijn er helemaal klaar voor!!!!!!!
Alleen die 8 weken wachten duren zo lang...........pfffffffff
Groetjes
Hugo/Ellen
Alleen die 8 weken wachten duren zo lang...........pfffffffff
Groetjes
Hugo/Ellen