Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Golfen in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RonaldD
Amerika-ontdekker

Golfen in Las Vegas

Bericht door RonaldD »

Hallo, ik ben van plan te gaan golfen in Las Veges.

Weet iemand misschien een goedkope baan, waar je zonder jaar tickets van 783 euro moet kopen ?

Bedankt!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Golfen in Las Vegas

Bericht door Harry »

U bent toch dezelfde als van het budget in een andere vraag?, het lijkt me onmogelijk om in Las Vegas te golven voor uw budget, één rondje golf achter het Wynn hotel kost je zo ongeveer het hele budget wat je voor twee weken hebt, en dan kan er dus één persoon gaan golven.

Harry
RonaldD
Amerika-ontdekker

Bericht door RonaldD »

hallo, ja datben ik, ik ben ronald d
de insteek van dit topic is ook juist om cheape golfbanen te zoeken waar ik kan golve zonder polle en molle
thx mate cheers :beerchug:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ken ik niet. Goedkopere golfbanen vind je in Palm Springs (ook hele dure) en in PS zijn 130 banen. Probeer Lake Las Vegas, misschien zijn ze daar minder duur. (Doubt)
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Golfen en goedkoop gaan niet echt samen in Vegas, maar dit zijn redelijk betaalbare banen tussen de $25 en $100, afhankelijk van het seizoen:

Desert Willow
Craig Ranch
Angel Park Cloud Nine and Putting Course
Black Mountain Golf & Country Club
Wildhorse Golf Club
Callaway Golf Center
Desert Rose Golf Club

Ongeveer een week van te voren reserveren en niet in je spijkerbroek en t-shirtje aan komen zetten. Have fun!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
RonaldD
Amerika-ontdekker

Bericht door RonaldD »

Figment schreef:Golfen en goedkoop gaan niet echt samen in Vegas, maar dit zijn redelijk betaalbare banen tussen de $25 en $100, afhankelijk van het seizoen:

Desert Willow
Craig Ranch
Wildhorse Golf Club
Callaway Golf Center
Desert Rose Golf Club

Ongeveer een week van te voren reserveren en niet in je spijkerbroek en t-shirtje aan komen zetten. Have fun!
jammer ik heb geen golf outfit dus gaat niet door voor mij :cry:
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

RonaldD schreef:
Figment schreef:Golfen en goedkoop gaan niet echt samen in Vegas, maar dit zijn redelijk betaalbare banen tussen de $25 en $100, afhankelijk van het seizoen:

Desert Willow
Craig Ranch
Wildhorse Golf Club
Callaway Golf Center
Desert Rose Golf Club

jammer ik heb geen golf outfit dus gaat niet door voor mij :cry:
Die koop je bij de outlet weer voor weinig, dus daar valt ook wel weer een mouw aan te passen ;) Mijn vriend heeft ooit een Nike golfshort gekocht voor $15 en shirtjes zijn er wel vanaf $20...
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Je hoeft geen speciale golfoutfit the hebben... Een poloshirtje en nette korte broek zijn voldoende. Echter geen spijkerkleding en ook geen t-shirts en muscle shirts oid. Als je eerder heb gegolft dan zou je dit toch eigenlijk wel weten? Net als Vegasgirl al heeft gezegt, als je geen geschikte kleding hebt kan je bij de outlet store voor een paar dollar een net shirt kopen.
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
marjaenad
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door marjaenad »

Figment schreef:Je hoeft geen speciale golfoutfit the hebben... Een poloshirtje en nette korte broek zijn voldoende. Echter geen spijkerkleding en ook geen t-shirts en muscle shirts oid. Als je eerder heb gegolft dan zou je dit toch eigenlijk wel weten? Net als Vegasgirl al heeft gezegt, als je geen geschikte kleding hebt kan je bij de outlet store voor een paar dollar een net shirt kopen.
Daar zal hij ook wel geen geld voor hebben !! :lol:
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

marjaenad schreef:
Figment schreef:Je hoeft geen speciale golfoutfit the hebben... Een poloshirtje en nette korte broek zijn voldoende. Echter geen spijkerkleding en ook geen t-shirts en muscle shirts oid. Als je eerder heb gegolft dan zou je dit toch eigenlijk wel weten? Net als Vegasgirl al heeft gezegt, als je geen geschikte kleding hebt kan je bij de outlet store voor een paar dollar een net shirt kopen.
Daar zal hij ook wel geen geld voor hebben !! :lol:
Of gewoon een dag eten overslaan, met die warmte heb je toch geen trek....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer