Ik heb het verslag ook gelezen en heb me er heel goed mee vermaakt. Ook de foto´s zijn prachtig !! Ik ben benieuwd naar de 2e week (en 3e natuurlijk ) !!!
Hoi Coyote en Lelie,
net de eerste week van jullie verslag gelezen en inderdaad, heel leuk !
Vooral het laatste stukje vanuit Monument Valley vond ik reuze.
Wij zijn net terug van onze derde Amerikareis en deden voor de eerste keer MV aan.
We logeerden waarschijnlijk in dezelfde cabin (die ene die een beetje alleen staat ?)
We zaten er heerlijk tot 's avonds laat op het houten terrasje.
Roept onmiddellijk herinneringen op !
Morgen begin ik aan ons reisverhaal en hoop heel weldra onze prachtige ervaringen te delen.
Wacht ook spannend af naar jullie vervolg !
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.