Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Santa Fe of Albuquerque?
Santa Fe of Albuquerque?
Als je geen tijd hebt om beide te bezoeken, welk van de twee is dan het meest de moeite waard om te bezoeken: Santa Fe of Albuquerque?
Re: Santa Fe of Albuquerque?
Wij zijn deze zomer een dag in Santa Fe geweest, niet in Albuquerque, dus vergelijken kan ik niet echt. Santa Fe is in elk geval wel sfeervol en de moeite. Albuquerque zijn we wel langs gereden, leek meer een standaard grote stad met hoge downtown etc. Ik zou Santa Fe aanraden, Alje
Ik zou zeker zeggen Santa Fe, maar kun je aangeven uit welke richting je komt en wat je volgende bestemming is na deze steden?
We zijn nog niet zeker, we zullen alleszins van het noorden komen (Moab of Gunnison), om daarna ofwel terug naar Colorado te rijden (Great Sand Dunes), ofwel meer naar het zuiden (White Sands NM). Onze reis ligt nog niet vast, dus we twijfelen nog waar we gaan beginnen en eindigen.
Als je naar White Sands zou gaan, dan is het zeker interessant om vanaf Sante Fe de Turquoise Trail te nemen, http://www.turquoisetrail.org/, die is echt veel mooier dan de Interstate naar Albuquerque, en het is niet veel om.
Ik heb beide steden bezocht en raad je ze alletwee aan.
Niettemin, als ik zou móeten kiezen dan wordt het Santa Fe.
Niettemin, als ik zou móeten kiezen dan wordt het Santa Fe.
16x USA / 30 staten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3291 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-