Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bijwonen sport evenementen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jikke
Amerikafan

Bericht door Jikke »

Ik heb jarenlang op softball gezeten (variant op baseball) en mijn grote droom was altijd een MLB wedstrijd mee te maken. In september gaan we daarom ook naar de San Diego Padres tegen de Colorado Rockies! De tickets heb ik in maart al geboekt (!) via de website van de Padres. De tickets kan ik uitprinten en meenemen naar het stadion!

Take me out to the ballgame, take me out to the crowd!!!
USA 2007: http://arnojikke.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Florida 2010: http://florida2010.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2011: http://newyork2011.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (under construction)
brendao
Amerika-ontdekker

Bericht door brendao »

Ik lees dat je die parkeerkaart voor 15 dollar niet moet reserveren. Zijn de kosten daar ter plekke ook 15 dollar?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Van een parkeertarief van $ 15 kijk ik niet raar op. Vorig jaar ben ik naar de Giants in San Francisco geweest en betaalden wij maar liefst $ 25 voor een parkeerplaats.

Het stadion in San Diego ligt midden in het centrum van de stad tussen en heel dicht op de hoge gebouwen. Het is een heel apart gezicht omdat het stadion dan heel groot lijkt. Het is net alsof de tribunes aan de flatgebouwen vastzitten.

Toen wij daar begin van de avond met de auto reden, waren een aantal straten helemaal afgesloten voor het verkeer. Er zullen ongetwijfeld grote parkeerterreinen in de buurt zijn, maar ik heb die niet gezien. Veel mensen liepen en er was ook veel politie op de been.

Hier een foto van het stadion in San Diego die ik al rijdende vanuit de auto heb gemaakt.

Afbeelding

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Bijwonen sport evenementen

Bericht door deeyore »

Deze zomer willen we een sportwedstrijd gaan bezoeken en op de site van de LA Dodgers zag ik dat ze thuis spelen
op de datum die we in gedachten hebben. :dance:
Waar in het stadion kan je nou het beste zitten zonder gelijk de allerduurste kaartjes te kopen?
Op de website van de LA Dodgers staat dit schema:

Field Box MVP $75 N/A $120 $130 Wheelchair seating available
Infield Box $65 N/A $95 $110
Preferred Field Box $50 $60 $70 $75
Field Box $40 $45 $50 $60 Wheelchair seating available
Loge Box MVP $50 $50 $70 $75
Infield Loge Box $40 N/A $60 $70 Wheelchair seating available
Preferred Loge Box $30 $40 $50 $55 Wheelchair seating available
Loge Box $20 N/A $25 $30
Club $45 N/A $65 $70 Wheelchair seating available
Infield Reserve $20 $23 $28 $31
Lower Reserve $14 $15 $20 $23
Reserve $8 $10 $16 $19
Top Deck* $4 $7 $9 $11 Wheelchair seating available
Left Field Pavilion* $8 $9 $11 $13
All-You-Can-Eat Pavilion (RFP)** $25 $27.50 $35 $40

Groetjes Danielle
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Danielle,

Achter de slagplaat is in de regel een goede plek. Nou zijn die seats bij de LA Dodgers wel wat duurder. Wij gaan in juni ook naar een wedstrijd in het Dodger Stadium en wij zitten in de 'Preferred Loge Box' (section 154LG). In 2002 zat ik in de 'Loge Box' (nog iets verder weg dan de Preferred Loge Box) en ook daar had ik toen een mooi uitzicht.

Als je de keus hebt uit een middag of avondgame zou ik voor de avondgame kiezen omdat het dan beter vol te houden is i.v.m. de zon/warmte.

Als je tickets koopt zou ik niet gelijk een ticket voor de General Parking kopen. Dat had ik vorige maand wel gedaan maar aangezien wij onze tickets via het Will Call loket moeten ophalen, is dat lastig v.w.b. de parkeerticket. Hoe krijg je die als je eerst je auto moet parkeren? :wink: Ik heb een mailtje naar ticketmaster gestuurd en ze hebben het geld van de parkeerkaart gecrediteerd op mijn creditcard. Ter plekke kopen wij dan wel een parkeerticket.

Heel veel plezier bij de game. Ben je vaker naar een baseballgame geweest?

Er is overigens kortgeleden nog een topic over baseball geweest, zie hier. Wie weet vind je daar ook nog informatie.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door deeyore »

Nou, het heeft even wat moeite gekost om kaartjes te krijgen (moest ik in 45 seconden al mijn gegevens invullen :shock: ), maar het is gelukt!

Los Angeles Dodgers vs. Philadelphia Phillies
Dodger Stadium, Los Angeles, CA
Wed, Aug 13, 2008 07:10 PM

Seat location: section 151LG, row S, seats 5-6
Ben je vaker naar een baseballgame geweest?
Het is de eerste keer, dus ben heel benieuwd. Het lijkt me ontzettend leuk, vooral na al de verhalen die ik hier gelezen heb!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

deeyore schreef:Nou, het heeft even wat moeite gekost om kaartjes te krijgen (moest ik in 45 seconden al mijn gegevens invullen :shock: ), maar het is gelukt!
Wat leuk dat jullie ook gaan! Jullie gaan het vast heel erg leuk vinden. :D

Nog een tip: zorg dat je ruim van te voren aanwezig bent. Zelf zorg ik dat ik ruim een uur voor de wedstrijd al aanwezig ben om het hele gebeuren rondom zo'n wedstrijd mee te maken.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Dankzij dit topic :idea: de juiste site gevonden en na een All American Football game meegemaakt te hebben in Tallahassee (2003) gaan we nu naar een baseball game in San Diego :-)
San Diego Padres - San Francisco Giants
12 SEP 2008 at 07:05pm
PETCO Park Field 110 row 29 seat 6-5 (volgens mij goede plaatsen)

Vind het wel leuk dat ze tegen San Francisco moeten spelen aangezien we daar onze vorige Zuid West trip begonnen in 2005.
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
ireejn
Amerika-ontdekker

Bericht door ireejn »

Maandag 11 augustus ga ik naar LA dodgers vs Philadelphia Phillies en dinsdag 19 augustus naar de sf giants vs florida marlins.
Eerste keer goede plekken achter de thuisplaat tweede keer minder goede plekken hoog maar wel achter de thuisplaat. Dan heb je toch veel overzicht over het spel. Heb er onwijs veel zin in! Ben vooral benieuwd naar de sfeer aangezien Amerikaanse honkballers vertelden dat ze de sfeer in een Nederlands stadion nog enthousiaster vonden haha.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer