Kan iemand ons hier een aantal goede hotels adviseren in San Francisco? Het liefst in de buurt van Fisherman's Wharf.
Qua budget zit ik te denken aan +/- $100,- $150,- per nacht.
We zijn van 14-9 tot 17-9 in San Francisco (3 nachten).
Pietro schreef:Wij zaten in de Holiday Inn Express, prima hotel, en goedkoop kunnen vastleggen via Hotwire. Goed dicht bij de Wharf!
Over Hotwire gesproken...
Dat is toch boeken en achteraf zien wat je hebt geboekt? Zij garanderen de laagste prijs voor een bepaalde rating (bijvoorbeeld 3-sterren). Is dat niet vragen om problemen? Of heeft iedereen goede ervaringen met Hotwire?
Wij zitten nu in het Holiday Inn Express bij Fishermans Wharf. Ook geboekt via Hotwire. Als je het sticky van Pyca over boeken via Hotwire en Priceline doorneemt, kun je lezen dat je vooraf m.b.v. wat het hotel te bieden heeft, redelijk nauwkeurig in kunt schatten welk hotel je gaat krijgen. Het kost even moeite om het systeem door te krijgen, maar dan zit je vaak wel veel goedkoper dan rechtstreeks boeken. Wij betaalden ca. $ 85,- incl. alle kosten en incl. ontbijt. Dit laatste is niet heel bijzonder, maar er is best wel keus en je hoeft niet met honger van tafel. We zitten op zeer korte afstand van Fishermans Wharf en via de Streetcars (F-line), cablecars en bussen ben je zo in de andere gedeelten van de stad. De plek is echt geweldig.
Succes met boeken.
ook wij zaten in juli via hotwire op fishermans wharf, niet in de express maar in de gewone holiday inn. Het kostte ons rond de 70 $ ( incl ). Dus met jouw budget zou ik zeker een gok wagen. Er bestaat inderdaad een topic over de weetjes mbt hotwire en priceline, en ook een topic "boeken via hotwire en priceline"waar je de ervaringen en hotels kunt lezen die forumleden gepost hebben.Ik heb voor jouw data even gekeken, maar dan zijn er slechts 3 hotels in aanbod op fishermans waharf. Eentje is hoohstwaarschijnlijk het botique hotel Tuscan inn voor 143 $ per nacht. De andere 2 hotels zijn hoogstwaarschijnlijk het Argonaut ( 4 *) en het sheraton ( 3,5 *) maar deze worden dan ook duurder aangeboden. Vergeet ook niet te kijken naar de parkeerkosten in SF.
Pietro schreef:Wij zaten in de Holiday Inn Express, prima hotel, en goedkoop kunnen vastleggen via Hotwire. Goed dicht bij de Wharf!
Over Hotwire gesproken...
Dat is toch boeken en achteraf zien wat je hebt geboekt? Zij garanderen de laagste prijs voor een bepaalde rating (bijvoorbeeld 3-sterren). Is dat niet vragen om problemen? Of heeft iedereen goede ervaringen met Hotwire?
Goede ervaring dus mee, wij betaalden net zoals Miza rond de 85 dollar, pakken goedkoper dan de normale prijs.
Fishermans wharf is altijd crowded en alles is 3 keer zo duur als elders, parkeren is niet makkelijk en duur. Alle accomodaties zijn ook overpriced vanwege the proximity to mega tourist trap called Fishermans Wharf.
Wij zaten in El Camino Inn paar km ten zuiden van San Francisco in een voorstadje DalyCity. Ruim, goedkoop, schoon, 3 minuten lopen naar Bay Area Rapid Transport (B.A.R.T. soort metro). Voor 3 dollar ben je in 18 minuten in hartje centrum, fishermans wharf of downtown. Ideaal. Gratis parkeren voor de deur, Subway (food!) across the street, in 1 min zit je op de snelweg en in 15 min rijden ben je in Golden Gate park waar je park kan bezoeken en the bridge natuurlijk. Voor de gedeelten van de stad waar je makkelijk met de auto kan komen is het een ideaal. Voor Fishermans Wharf en Downtown raad ik je echt BART aan, goedkoop en snel, met de auto daar is klote, veel 1 richtingsstraatjes, elke 100 meter een kruispunt met of zonder stoplichten, vrijwel geen parkeerplekken... En na 1 dagje Fishermans Wharf heb je het echt wel gezien daar dus ik zou daar niet 3 dagen willen slapen.
Nog een tip; check en geloof the weather forcast! Na temperaturen van 45 of zelfs 50 graden in Nevada en Arizona, zelfs de dikke 35 in Yosemite en bijna 30 vlakbij SF nog geen 80 km ten oosten, kon ik me niet voorstellen dat SF zo koud zou zijn in eerste week van augustus! Mijn vriendin is nu behoorlijk van verkouden en ze heeft daar zelfs nog een jas gekocht omdat haar dikste trui die ze mee had niet voldoende was...
Mijn vriendin heeft daar ook een jas gekocht kan daar inderdaad zeer koud zijn. En de BART hebben wij ook dikwijls genomen wij zijn er mee van de luchthaven naar het centrum gereden. Is zeer gemakkelijk en goedkoop en zo moet je geen parkeergeld betalen een auto heb je toch eigenlijk niet nodig in san francisco. Stadsbussen rijden overal en je ticket kun je drie uur gebruiken en kost bijna niks. En hotwire en priceline zijn echt wel betrouwbaar hoor. Wij hebben geen enkele keer problemen gehad op reis.
* NOTE mod - Marco
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Het is niet wenselijk, om berichten die elkaar opvolgen in z'n geheel te quoten. Soms kan een deelquote verhelderend werken.
Het gebruik van veel niet ter zake doende quotes maakt het topic vrijwel onleesbaar.
De Wharf in is ook een echte aanrader. Je Stapt uit het hotel en zit meteen op Beach street in Fisherman's Wharf.
En niet te vergeten: Gratis parkeren voor gasten!
De kamers zijn natuurlijk ook heel mooi en schoon (wat niet onbelangrijk is)
*Fingersal lang niet meercrossed for DV2010 !* **Fingersal lang niet meercrossed for DV2011 !** ***Fingersal lang niet meercrossed for DV2012 !***
Bono76 schreef:Kan iemand ons hier een aantal goede hotels adviseren in San Francisco? Het liefst in de buurt van Fisherman's Wharf.
Qua budget zit ik te denken aan +/- $100,- $150,- per nacht.
Hoi Jan,
Ik heb ook gewoon via Hotwire geboekt en we zitten ook in the holiday in voor USD 85 ppnn. Hiernaast hebben we via priceline.com (zuster van Hotwire.com) een hotel geboekt in Las Vegas. We zitten hier voor USD 139 pppn in de Trump International Hotel. laatste is op zich wel een goed hotel, maar niet heel erg Vegas style achtig....(een beetje formeel en te rustug voor mij), van het laatste heb ik ondanks de flinke korting (van circa USD 100pppn) wel spijt van priceline boeking.
Het is keuze tussen weten waar je zit of niet weten waar je gaat overnachten met korting. Over kwaliteit hoef je je niet druk te maken.
Iedereen bedankt voor de reacties. Ondanks dat we er nog niet uit zijn , heb ik wel wat meer ideeën op opgedaan. We gaan de voordelen/nadelen van e.a. eens op een rijtje zetten en dan zullen wel snel beslissen... Natuurlijk zijn nieuwe reacties altijd welkom en zal ik zelf voortaan eerst het forum uitpluizen. Want deze vraag was al wat vaker gesteld ...., zag ik later....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.