Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas Budget

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nakedrunner
Amerika-ontdekker

Re: Las Vegas Budget

Bericht door nakedrunner »

na één dagje cabrio :D :) :roll: :oops: :flame: :flame: :flame:
maar serieus ze doen toch een rondreis met hun cabrio. Ben net terug uit Vegas en heb ze daar zien rondrijden. Ze waren met hun rode hoofd niet moeilijk te herkennen en ook voor de baggage op de rondreis hebben ze een oplossing gevonden dan hang je er toch gewoon een aanhangwagen aan :lol: :lol: :lol: en op langere ritten besparen ze op benzine ze hangen hun auto vast achter een camper kunnen ze alle drie :roll: :roll: :roll:
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik hoop echt van harte dat RonaldD zijn vakantie-ervaringen na terugkomst met ons wil delen, ben benieuwd naar wat ze gedaan en gezien hebben.
Jeffero
Amerika-ontdekker

Bericht door Jeffero »

RiverCola schreef:Ik hoop echt van harte dat RonaldD zijn vakantie-ervaringen na terugkomst met ons wil delen, ben benieuwd naar wat ze gedaan en gezien hebben.

ik kan de ''we told you so'' blikken al zien :mrgreen:

welke prutser neemt er dan ook een cabrio in die pokkehitte?...zelfs de locals rijden zomers liever in een dichte wagen :lol:
2008: Boulder City,NV 2009-2010: High School in Bowling Green,KY op een J-1 Visa 2011: Bowling Green,KY ("familie" bezoek) 2012:Bowling Green,KY (wederom "Familie" bezoek) OCT 2012: ingeschreven DV-2014 2013: X weken BG,KY
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Ik denk dat hij zal vertellen dat het super was en dat ze totaal geen last hebben gehad van de hitte. En uiteraard zijn ze ruim binnen budget gebleven... :mrgreen:
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Jeffero schreef:welke prutser neemt er dan ook een cabrio in die pokkehitte?...zelfs de locals rijden zomers liever in een dichte wagen :lol:
Toen wij zo'n anderhalve week geleden Death Valley uitreden zagen we toch écht kort na elkaar 2 cabrio's DV binnenscheuren. Dacht bij de eerste nog: het zal die ene gozer van het forum met zijn maatjes toch niet zijn?
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Karin1980
Amerika-newbie

Bericht door Karin1980 »

Net terug van 10 dagen Vegas, we zagen een Mini cabrio rijden (zie foto), met een aantal typisch Nederlands uitziende gasten....

RonaldD? Een cabrio is een cabrio...?
Mini cabrio.jpg
Karin-jurgen.blogspot.com
2001-2012: 7 reizen naar o.a. Florida, California, Nevada, Arizona, New York, New Jersey, Delaware, Maryland, Washington D.C., Pennsylvania, Ontario (Canada), Vermont, New Hampshire, Maine, Connecticut en Massachusetts
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Ik ben echt benieuwd hoe ze het gehad zullen hebben met hun cabrio :lol:
Jeffero
Amerika-ontdekker

Bericht door Jeffero »

RiverCola schreef:Ik hoop echt van harte dat RonaldD zijn vakantie-ervaringen na terugkomst met ons wil delen, ben benieuwd naar wat ze gedaan en gezien hebben.
ben ergens toch bang dat ie zn gezicht niet snel meer laat zien,tenminste niet voordat het de oorsprongkelijke kleur weer enigzins heeft.
2008: Boulder City,NV 2009-2010: High School in Bowling Green,KY op een J-1 Visa 2011: Bowling Green,KY ("familie" bezoek) 2012:Bowling Green,KY (wederom "Familie" bezoek) OCT 2012: ingeschreven DV-2014 2013: X weken BG,KY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer