Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

beste deal tickets 2009, hulp gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: beste deal tickets 2009, hulp gezocht

Bericht door MattRob »

Irma schreef: Dit snap ik echt niet!! Waar ik ook zoek, de laagste prijs die ik vind is 1093 euro pp voor juli, ik wordt er moedeloos van :(
Vertrekken van Londen, Dusseldorf, Brussel....het maakt allemaal niks uit.
Inderdaad, ik kom op dezelfde prijzen uit. Wij willen 11 juli vertrekken en 4 weken later weer terug. Ik zit ook tegen de EUR 1.100 pp. En dan met z'n 4-en ... prijzig ... Ik wacht ook nog tot begin oktober om te boeken, voor de zekerheid. Misschien nog wel tot eind oktober, dan ga ik toch maar boeken. Ik hoopte voor EUR 800 - EUR 850 toch wel te kunnen boeken, dit is echt fors duurder. Wij willen heen op Portland of Seattle, en terug vanaf Denver .... Ik heb ook al vanalles zitten zoeken, en ik heb toch ook wel redelijke ervaring hierin, maar het is echt duur nu .... :? Met die lage olieprijs moeten die toeslagen toch ook wel weer naar beneden kunnen ? Maar ja, het zal wel weer laaaaaaannnnnnnggggzzzzzaaaaammmm in de prijzen verwerkt worden, meestal als het in hun voordeel is. En wellicht ook wel helemaal niet ... Maar eerst olieprijs van $150, nu net iets boven de $100, dat scheelt nogal (en ja, die dollar heeft ook flink bewogen, dus dat neutraliseert het ietsje ....)
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Patrick E.
Amerika-ontdekker

Bericht door Patrick E. »

MattRob schreef:Irma schreef:
Dit snap ik echt niet!! Waar ik ook zoek, de laagste prijs die ik vind is 1093 euro pp voor juli, ik wordt er moedeloos van
Vertrekken van Londen, Dusseldorf, Brussel....het maakt allemaal niks uit
Ik kon het eerst zelf ook niet geloven, gebeld met Vliegwinkel.nl. Hun reactie, "Meneer als u dit kunt boeken onmiddellijk doen". Even later heeft een collega ook 4 tickets (2V +2K) geboekt voor het zelfde tarief, op iets andere dagen. Wanneer we dezelfde aankomst en vertrekhaven invulden kwam de prijs op 3600 euro. Op de site van AirCanada kosten de vluchten 553 euro maar het is mij onduidelijk wat daar nog bijkomt.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Irma, leuk dat je het vraagt. Je kunt vanaf Southampton met de boot. Duurt 6 dagen(enkeltje) en afhankelijk van de periode in het jaar kan dat al voor minder dan $ 1000.-. Koopje toch is wel november en dan kan het ook nog wel eens spoken op het water. :wink: :wink: :lol: :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

Ik heb nu een vlucht gevonden; heen Brussel - Denver 4 juli en terug Las Vegas - Brussel 26 juli voor Euro 982,00 incl. met US Airways.
Is nog erg duur maar niet de 1150 euro die we moeten betalen vanaf Amsterdam. Het scheelt voor ons vieren ruim 600 euro, dat is wel de moeite om voor naar Brussel te rijden.

Wat zouden jullie doen? Boeken of wachten ????

Irma
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik persoonlijk wacht nog even af; ik wil ongeveer dezelfde vluchten, maar ik ga niet met US Airways vliegen, is toch een soort lowbudget carrier. Ik wacht nog een paar weken en hoop een beetje dat de meeste prijzen nog iets naar beneden komen, naar onder de $ 1.000. En dan kan ik hopelijk boeken voor een reguliere maatschappij ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@ Irma: Ik heb ook even zitten zoeken voor jullie maar kom ook niet onder de EUR 1000 p.p. uit. Zelf niet als ik voor Denver (in de regel een duurdere stad om op te vliegen, een andere stad selecteeer). Vliegen in het hoogseizoen wordt zo wel erg duur. :(

@ MattRob: kun jij onderhand iets met gespaarde mijlen? Jij vliegt regelmatig en ik neem aan dat je ook aan één of meerdere spaarprogramma's meedoet?

US Airways zou ook niet mijn voorkeur hebben. Ik heb er één keer mee gevlogen en ik vond ze maar matig.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Haha, ja, ik heb genoeg miles :mrgreen: ! We zijn met 6 pers naar Miami gevlogen deze zomer, mijn vrouwtje vliegt volgende week business class naar Las Vegas (als ik daar voor mijn werk zit) en in november vliegen we samen business class naar Dubai. Dan ben ik wel wat miles kwijt :roll: ! Maar ik heb er nog genoeg voor 4 personen naar de USA.

Probleem is alleen die dat heel lastig te boeken zijn in het hoogseizoen .... Dat kan vanaf 10 maanden van te voren, dus heenvlucht zou ik al kunnen boeken, maar helaas (nog ?) geen beschikbaarheid. Ik wil vast alternatief hebben, mochten die niet beschikbaar komen (en dat vermoed ik dus dat het geval zal zijn). Als ik voor rond de EUR 850 kan vliegen, dan boek ik gelijk in ieder geval :wink: !
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Wij hebben vorig jaar (vertrek 10 juli 2008 - retour 09-08-2008) Amsterdam - Los Angels geboekt via D-reizen met Swiss.

1 overstap in Zurich, was voor ons heel goed te doen en scheelde uiteindelijk een hoop stress, van 1,5 uur.

Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen, 1 van 12 (dus volwassenen tarief) en 1 van 11 (kindertarief) 2973,00 kwijt.

Als ze 11 zijn of worden in de vakantie geldt het kindertarief nog, dit is t/m 12 jaar en volgens mij op het moment van vertrek.

Wij vonden op 29 september deze vlucht via e-bookers met korting en uiteindelijk konden wij hem via D-reizen voor hetzelfde geld kopen (2905,00).

Zelf vonden wij de overstap in Zurich zowel heen als terug niet echt vervelend.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Irma schreef:Ik heb nu een vlucht gevonden; heen Brussel - Denver 4 juli en terug Las Vegas - Brussel 26 juli voor Euro 982,00 incl. met US Airways.
Is nog erg duur maar niet de 1150 euro die we moeten betalen vanaf Amsterdam. Het scheelt voor ons vieren ruim 600 euro, dat is wel de moeite om voor naar Brussel te rijden.
Irma
Wij hebben hetzelfde "probleem" gehad tot we een beetje met de dagen gingen rommelen en erachter kwamen dat je met British Airways op donderdag en vrijdag een stuk goedkoper uit bent.
Wij vliegen heen op 2 juli en terug op 24 juli. Amsterdam-Londen-Denver en vv. en betalen hiervoor € 828,00 pp.
Ik heb ook even gekeken bij jullie vertrekdata ( heen op 2 of 3 juli en terug op 23 of 24 juli) retourtje Denver en dan kom je uit op $1181 (€ 839) maar ik neem aan dat jullie terug willen van LV en dan ben je $1293 (€ 919,00) kwijt dus misschien ook een idee om niet in het weekend te gaan vliegen. (hoef je ook niet naar Brussel te rijden als je liever vanaf Schiphol vertrekt)
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

Dat klinkt al goed zeg. We gaan ook even proberen om wat te schuiven. Eerder weggaan dan 4 juli is voor ons geen optie omdat onze dochter haar eindpresentatie van haar studie moet geven en daar pas 3 juli mee klaar is. Ook krijg ik "slechts" de eerste 3 weken van de schoolvakantie vrij en die weken willen we natuurlijk volop benutten. Misschien een paar dagen later weggaan dan maar. Ik ga kijken.

Ik vind het wel helemaal top dat jullie meezoeken hoor, net als Roland. :doublethumb:
Bedankt!!
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

paula58 schreef:
Wij hebben hetzelfde "probleem" gehad tot we een beetje met de dagen gingen rommelen en erachter kwamen dat je met British Airways op donderdag en vrijdag een stuk goedkoper uit bent.
Wij vliegen heen op 2 juli en terug op 24 juli. Amsterdam-Londen-Denver en vv. en betalen hiervoor € 828,00 pp.
Ik heb ook even gekeken bij jullie vertrekdata ( heen op 2 of 3 juli en terug op 23 of 24 juli) retourtje Denver en dan kom je uit op $1181 (€ 839) maar ik neem aan dat jullie terug willen van LV en dan ben je $1293 (€ 919,00) kwijt dus misschien ook een idee om niet in het weekend te gaan vliegen. (hoef je ook niet naar Brussel te rijden als je liever vanaf Schiphol vertrekt)
Hoi Paula,

In overleg met onze dochter kunnen we toch 1 dag eerder vertrekken. Dus op jouw advies hebben we bij British Airways gekeken én geboekt :dance:
We hebben onze reis ook een beetje omgegooid en vliegen nu Amsterdam - Londen(Heathrow) -Denver vv voor € 829,60 per persoon. Een geweldige prijs voor het hoogseizoen, lijkt ons. We vertrekken op 3 juli en vliegen terug op 26 juli. We zien jullie dus niet in het vliegtuig helaas!!

Ik vind het wel heel erg dat die ene dag zo'n verschil maakt. Dezelfde vlucht 1 dag later kost € 1270 pp. Die éne dag scheelt ons vieren dus in totaal
€ 1760 :shock:
Nu hoeven we ook niet meer naar Brussel te rijden én we sparen ook nog drop-off kosten omdat we de auto in Denver weer inleveren.

Wat een tip van jou zeg. Hartstikke bedankt :beerchug:

Irma
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Irma schreef:
Wat een tip van jou zeg. Hartstikke bedankt :beerchug:

Irma
:doublethumb: Wat lekker dat het zo gelukt is en het scheelt heel wat geld, kan je veel andere leuke dingen mee doen.
Gelukkig heb ik ook iemand eens een tip kunnen geven :wink: (dat heb ik hier de afgelopen twee jaar op het forum "geleerd") :D
B&M
Amerika-ontdekker

Bericht door B&M »

Wij zijn ook nog op zoek naar tickets. Heb juist eens gekeken bij de maatschappijen die jullie hier opgeven.

Air berlin kan je blijkbaar nog maar boeken tot april 2009, en wij zouden van 18/07/09 tot 08/08/09 willen gaan. Heen en terug op Los Angeles (San Francisco of Las Vegas mag ook indien dat goedkoper uitkomt).

Bij British airways kwam ik voor deze periode op Los Angeles uit op iets meer dan € 2.200 voor ons beiden :(

Ik begrijp niet waar jullie die goedkope tarieven overal vinden, ik kom overal rond de € 1.000 per persoon uit... iemand een idee waar ik voor deze periode goedkopere tickets kan vinden?
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Als je goed naar de data's kijkt van de goedkope tarieven, zie je dat het allemaal in het voor seizoen is.
Voor de juli en augustus tickets betaal je altijd de hoofdprijs.
Via Brussel (als dat een optie is) met America Airlines zag ik een prijs van 946.43, op www.connections.be
Misschien dat het ook helpt, als je wat kan schuiven met de data's, je zou nu in een weekend vliegen,is vaak duurder.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Hier heb je nog nog een topic die je wel verder kunnen helpen.
Je kan ook zelf zoeken via http://www.kayak.com/ en als het mogelijk is een beetje rommelen met de dagen. Ook is het nog erg vroeg dus om de zoveel dagen even kijken of er misschien weer wat goedkopere vluchten bijgekomen zijn.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

paula58 schreef:[Wij hebben hetzelfde "probleem" gehad tot we een beetje met de dagen gingen rommelen en erachter kwamen dat je met British Airways op donderdag en vrijdag een stuk goedkoper uit bent.
Is dat rechtstreeks bij British Airways of via een andere site?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

myste87 schreef:
Is dat rechtstreeks bij British Airways of via een andere site?
Wij hadden gezocht bij Kayak en daar krijg je dan onderaan de pagina te zien wie de goedkoopste is (meestal scheelt het maar een paar dollar) en in ons geval was dat British Airways zelf en hebben dus bij BA rechtstreeks geboekt.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Is eer trouwens een vaste datum waarop het hoogseizoen begint en eindigt?
Ik vlieg zelf altijd in het laagseizoen,maar ik vraag me eigenlijk opeens af van wanneer tot wanneer alles nou precies loopt.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Pete.Z schreef:Is eer trouwens een vaste datum waarop het hoogseizoen begint en eindigt?
Bij mijn weten begint het hoogseizoen het 2e weekend van juni en eindigt het laatste weekend van augustus. Althans, dat is mijn ervaring als ik zoek naar tickets. Tickets in genoemde periode zijn veelal stukken duurder heb ik gezien. Vandaar dat ik altijd vlak voordat het hoogseizoen begint wil vertrekken naar Amerika.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Tussen de diverse vliegmaatschappijen zit ook nog wel eens verschil wat de data betreft van het hoogseizoen.

Let dus goed op! In z'n algemeenheid is het zoals Roland het zegt.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer