Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Interessante tip voor tickets Universal Studios Hollywood

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
koenbossuyt
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Interessante tip voor tickets Universal Studios Hollywood

Bericht door koenbossuyt »

Wie van plan is om vóór 31 december 2005 Universal Studios Hollywood te bezoeken kan op een voordelige (veilige) manier aan tickets geraken. Op hun website is de normale prijs $ 53 en de voordeelprijs $ 47. Maaaaaar.... Wanneer je de ticketinformatie bekijkt en begint met de volgende stappen om tickets te kopen maar er uiteindelijk GEEN koopt, dan opent een nieuw venster met een interessant aanbod. Zorg dat je pop-ups NIET geblokkeerd staan anders zie je het niet. Ze stellen dan voor om toch nog tickets te kopen aan $ 43 !! Als je vier tickets nodig hebt (zoals ik), is dat toch al een mooie korting. Let wel : dit aanbod is tijdelijk.
Het gaan wel om Print@Home tickets. Vorig jaar ook gedaan in Orlando en het is heel praktisch. Niet aanschuiven aan de rijen ; gewoon doorlopen tot de controle.
Veel plezier !

Koen
koenbossuyt
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Als de pop-up niet opent

Als de pop-up niet opent kan je de pagina met de volgende link (tijdelijk) openen :

https://tickets.universalstudios.com/US ... t=bestdeal
Kristy
Amerika-newbie

Bericht door Kristy »

Koen bedankt voor de goede tip en link!! Ik heb hierdoor toch weer wat dollars in mijn zak gehouden.
Over 4 weken gaan wij met zijn tweetjes voor het eerst aan onze 3 weekse USA trip beginnen. We sluiten af met Universal studios. Zo te zien op de site gaat het een leuk dagje vertier worden.
Groetjes,

Kristy.
Valentijn
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Valentijn »

Je kunt ook gewoon een anwb pas meenemen.
Daar staat het logo van de AAA op.
Dit is de amerikaanse ANWB en krijg je als je de kaart bij de kassa laat zien ook 10% korting per kaart....
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Tsja, maar da's dan toch echt nog steeds $47,70 :wink:
vls
Amerika-ontdekker

ANWB

Bericht door vls »

Zijn er ook kortingsmogelijkheden voor Belgen.
Ik vermoed dat ANWB enkel voor Nederlanders is.
koenbossuyt
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Je kan als belg ook lid worden van de ANWB. Kost ongeveer € 17 (zonder pechverhelping). Maar de korting bij Universal via internet (€ 43) is toch groter dan de ANWB korting. Je kan de ANWB kaart wel gebruiken bij heel wat hotels. Bij Castle Inn in San Francisco bijvoorbeeld kregen we € 15 korting per nacht (3 nachten maakt € 45)
MotorGuy76
Amerikafan

Bericht door MotorGuy76 »

Nu krijgt iedereen de korting, dus niet via rare omwegen op de site, maar gewoon via deze link:

http://themeparks.universalstudios.com/ ... nding.html

voordeel is wel dat je ticket geldig is tot 31 december, dus je hoeft niet voor een bepaalde dag te reserveren.
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...

** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
vls
Amerika-ontdekker

Seaworld

Bericht door vls »

Koen,

Bedankt voor de tip voor Universal Studios.

Kan iemand mij zeggen hoe ik de tickets voor Seaworld San Diego het voordeligst reserveer ?
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

Hallo,

Weet er iemand of er een soortgelijke actie loopt voor Universal Studios in Orlando?
Ik ben er in oktober.

Pascal
Willem
Amerika-ontdekker

Bericht door Willem »

Ik wilde nog even terug komen op de opmerking dat Belgen lid moeten worden van de anwb om de kortingen te kunnen krijgen.
Dit is niet nodig...
Belgen kunnen beter lid worden van Touring (belgische anwb of AAA). Touring hanteert ook het 'show your card' principe waarmee je de kortingen voor hotels, restaurants etc. ook kunt krijgen door je Touring pasje te laten zien.

Op de link hieronder valt het een en ander na te lezen.

http://www.touring.be/nl/onzeProducten/ ... /index.asp

Willlem
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

tickets universal studio

Bericht door Nati »

Wij zijn net terug (25/08) van onze fantastische reis door het zuidwesten.
Wij hebben daar een gouden tip gekregen . Neem een blikje Coca-Cola mee naar de kassa en je krijgt $ 15 per persoon korting. :lol: Dit is nu op dit moment een aktie i.v.m. Fear factor in het park.Hoelang die aktie nog loopt weet ik niet maar het staat wel op de aanplakborden langs de kant van de weg als reclame. Let wel: geen Pepsi of andere cola , enkel Coca-Cola!! Veel plezier!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer