Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leuke Dingen Topic!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Leuke Dingen Topic!

Bericht door kangie »

Ook leuk: een dagje de zee op vanuit Ventura, whale watching of vissen.
: naar een wedstrijd gaan van L.A.Galaxy (wij zagen een wedstrijd waarin Beckham nog meespeelde en Gullit de coach was)
er is heel veel sfeer en passie tijdens zo'n wedstrijd!
: in Santa Barbara een fiets of riksja huren.
Veel plezier !
Kangie
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

Nog vergeten bij het vorige bericht:
Ronald W. Reagan Presidential Library & Museum Bookstore in Simi Valley.
Hier zie je o.a het presidentiële vliegtuig, een kopie van het de "oval room" en heel veel leuke verhalen, artikelen uit de Reaganregeerperiode.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

kangie schreef:Nog vergeten bij het vorige bericht:
Ronald W. Reagan Presidential Library & Museum Bookstore in Simi Valley.
Hier zie je o.a het presidentiële vliegtuig, een kopie van het de "oval room" en heel veel leuke verhalen, artikelen uit de Reaganregeerperiode.
Hé, leuk dat jij daar ook geweest bent. Dat hoor je niet vaak. Wij vonden een bezoek aan het Reagan Presidential Library & Museum meer dan waard. Bovendien ligt het ook nog in een prachtige omgeving: Simi Valley!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Ik kwam deze nog tegen bij het speuren naar Leuke Dingen: de Roaring Camp Railroads ( www.roaringcamp.com ), waarbij je in een stoomtrein verschillende ritten van verschillende afstanden kunt maken vanaf Santa Cruz de bossen (Redwoods) in of vanuit het binnenland naar het strand van Santa Cruz.

't Ziet er wel erg leuk uit, zeker ook voor kinderen. Heeft iemand dit al eens gedaan en was 't wat?

groetjes,
Christa
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Wij hebben vorig jaar de rit gemaakt met een stoomtrein de bossen in, op de dag dat wij er waren reed de trein niet naar het strand in Santa Cruz.
Als je van (stoom)treinen houd is het heel erg leuk, maar als je daar niet in geintreseerd bent kan het wel eens tegenvallen, wij vonden het erg leuk om te doen, ik heb geen kinderen, dus of die het leuk zullen vinden kan ik je niet vertellen.

Harry
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

Als toevoeging misschien ook nog de Mystery Spot in Santa Cruz. http://www.mysteryspot.com/
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
evilman
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door evilman »

Milan schreef:Als toevoeging misschien ook nog de Mystery Spot in Santa Cruz. http://www.mysteryspot.com/
dat ziet er vaag uit :shock: wel erg interessant haha. zou micheal jackson daar zn clip opgenomen hebben? :P
iemand ervaring mee.. echt de moeite waard?
is bezig met plannen om dit jaar voor het 1st naar west USA te gaan
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik ben ook wel benieuwd met ervaringen met de Mystery Spot, ziet er wel interessant uit.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Ritje in de Big Shot, bovenop Stratosphere Tower in Las Vegas, over adrenaline gesproken! Echt kicken!
Bezoek aan Gentlemen's Club Spearmint Rhino's, je bent in Vegas!!! Moet je tenminste een keer meegemaakt hebben.
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

Marjol schreef:Ik ben ook wel benieuwd met ervaringen met de Mystery Spot, ziet er wel interessant uit.
ik heb er geen ervaring mee, omdat ik vooraf een filmpje had gezien op youtube en dan weet je hoe het allemaal in elkaar zit, maar anders was het volgens mij zeker de moeite waard. Nu dus zeker NIET allemaal naar Youtube gaan :wink:
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Milan schreef:
ik heb er geen ervaring mee, omdat ik vooraf een filmpje had gezien op youtube en dan weet je hoe het allemaal in elkaar zit, maar anders was het volgens mij zeker de moeite waard. Nu dus zeker NIET allemaal naar Youtube gaan :wink:
Bedankt voor de tip, dat zal ik dus maar niet doen :D
evilman
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door evilman »

MichelH schreef:Ritje in de Big Shot, bovenop Stratosphere Tower in Las Vegas, over adrenaline gesproken! Echt kicken!
Bezoek aan Gentlemen's Club Spearmint Rhino's, je bent in Vegas!!! Moet je tenminste een keer meegemaakt hebben.
haha vooral die volgorde zeker :P
eerst sta je stijf van de adrenaline en daarna van de :lol:
is bezig met plannen om dit jaar voor het 1st naar west USA te gaan
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door vtveen »

Een oude - zwart wit - western film bekijken in 'the Old Barn Theatre' in Kanab bij Hotel Parry Lodge.
Alle vertoonde films zijn opgenomen in de omgeving van Kanab (Little Hollywood).
"Ons bent zuunig": het is nog gratis ook !!
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Kan me herinneren dat we in Red Rock Canyon ook nog gestopt zijn bij een of ander mijnwerkersdorpje waar ze een ouderwetse saloon hadden en waar ze ook toneelstukjes opvoerden over hoe het er vroeger aan toe ging in dat stadje. We hebben echt ontzettend gelachen, te meer ook omdat het acteerwerk meer komisch dan professioneel was en het optreden maar voor een man of 15 publiek was. Ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen een stuk drukker is. Ik heb alleen geen flauw idee meer hoe het dorp heet. :?: Red Rock Canyon is in ieder geval een leuk uitstapje als je de glitter & glamour van Las vegas even zat bent.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Bedoel je Spring Mountain Ranch SP misschien?
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Denk eerder aan Bonnie Spring Ranch&Old Nevada die ligt een paar mile voorbij Red Rock Canyon NRA aan de 159

http://www.bonniesprings.com/
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Oh ja, dat zou kunnen Rob. Dat ligt maar een paar mijl verder.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Verelle »

hekkie schreef:Hoogtepunten:
- The Narrows in Zion met nog 4 andere forumleden
- Ontmoeting in onze camper met een black bear (Yellowstone)
Effies een vraag over deze twee hoogtepunten.
Hebben jullie de Narrows helemaal gelopen, zo ja hoe hebben jullie dat geregeld met vervoer naar het beginpunt? En hoe laat zijn jullie begonnen en hoe lang hebben jullie er over gedaan?
Tweede vraag: ik vraag mij af hoe ik dit moet zien, ontmoeting in onze camper met een black bear, ik neem voor het gemak maar even aan, dat jullie in de camper waren en de beer daar buiten. :lol:
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Verelle schreef:Hebben jullie de Narrows helemaal gelopen, zo ja hoe hebben jullie dat geregeld met vervoer naar het beginpunt? En hoe laat zijn jullie begonnen en hoe lang hebben jullie er over gedaan?
Van onze tocht door de Narrows samen met nog andere forumleden, is een filmpje gemaakt, wat je hier kunt zien. Wij liepen tot het punt waar de zijrier bij de Virgin River samenkomt. Hierna zijn we dezelfde weg (door het water) weer terug gegegaan. We hebben aan deze tocht (met de nodige oponthouds) een halve dag besteed.
Tweede vraag: ik vraag mij af hoe ik dit moet zien, ontmoeting in onze camper met een black bear, ik neem voor het gemak maar even aan, dat jullie in de camper waren en de beer daar buiten. :lol:
De beer stak zijn kop door de deur en wij stonden aan de binnenkant naar hem te staren op nog geen halve meter afstand. Het verhaal (met foto's) kun je lezen op mijn liveverslag bij 21 juni.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Verelle »

hekkie schreef:De beer stak zijn kop door de deur en wij stonden aan de binnenkant naar hem te staren op nog geen halve meter afstand. Het verhaal (met foto's) kun je lezen op mijn
Hilarisch, maar dat zal best wel even schrikken zijn geweest. Inderdaad een fantastische ervaring..... :dance:

Wij willen de Narrows in zijn geheel lopen, maar elke keer als wij in Zion zijn kan het niet omdat de stroming te snel gaat en er geen permits worden afgegeven.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer