Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
TIPS ?? Rondreis Zuidwest Amerika (Sept 2008)
-
- Amerika-ontdekker
Re: TIPS ?? Rondreis Zuidwest Amerika (Sept 2008)
Ik kom er nu achter dat we op onze route niet echt bij Monument Valley komen...
Dit lijkt me erg jammer.
Is het te doen om vanuit Grand canyon door te rijden naar monument valley, en dan vanuit daar weer naar Page (waar we overnachten) ?
Of beter vanaf Page via monument valley naar Bryce om te overnachten ?
Volgens mij is dit te lang rijden, ofniet ?
Grand canyon zullen we alleen de view point doen, maar in Page willen we soweiso naar Antelope canyon.
Alle ideeen zijn welkom
Dit lijkt me erg jammer.
Is het te doen om vanuit Grand canyon door te rijden naar monument valley, en dan vanuit daar weer naar Page (waar we overnachten) ?
Of beter vanaf Page via monument valley naar Bryce om te overnachten ?
Volgens mij is dit te lang rijden, ofniet ?
Grand canyon zullen we alleen de view point doen, maar in Page willen we soweiso naar Antelope canyon.
Alle ideeen zijn welkom
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Vanuit GC naar Monument valley en dan nog terug naar Page? Neen, dat is niet te doen. Je zou echt in Monument Valley moeten overnachten.
Page - MV - Bryce is al helemaal niet te doen en ook niet logisch.
Best is GC - MV (overnachten) - Page (overnachten) - Bryce
Maar ik weet niet of je daar de tijd voor hebt. Het zla je een extra overnachting kosten, maar MV is zeker de moeite.
Page - MV - Bryce is al helemaal niet te doen en ook niet logisch.
Best is GC - MV (overnachten) - Page (overnachten) - Bryce
Maar ik weet niet of je daar de tijd voor hebt. Het zla je een extra overnachting kosten, maar MV is zeker de moeite.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat het niet te doen is vind ik iets te kort door de bocht.
Het is best te doen maar reken op een lange rit die dag. Van de Grand Canyon naar Monument Valley en vervolgens naar Page is ± 310 mijl. Reistijd (zonder stops) 6 u. 30 min. Als je nou 's ochtends heel vroeg vertrekt bij de Grand Canyon, 8.00 uur of eerder, moet het lukken. Of je dit wilt is de volgende vraag en hangt ervan af of je makkelijk lange ritten maakt. Erg persoonlijk dus.
Roland
Het is best te doen maar reken op een lange rit die dag. Van de Grand Canyon naar Monument Valley en vervolgens naar Page is ± 310 mijl. Reistijd (zonder stops) 6 u. 30 min. Als je nou 's ochtends heel vroeg vertrekt bij de Grand Canyon, 8.00 uur of eerder, moet het lukken. Of je dit wilt is de volgende vraag en hangt ervan af of je makkelijk lange ritten maakt. Erg persoonlijk dus.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
Dan zal Monument valley helaas toch moeten afvallen.
Het aantal dagen van de reis en de route (hotels) liggen namelijk al vast.
Bovendien zou het zonde zijn als monument valley dan ten koste gaat van Grand canyon of Antelope Canyon oid.
Het aantal dagen van de reis en de route (hotels) liggen namelijk al vast.
Bovendien zou het zonde zijn als monument valley dan ten koste gaat van Grand canyon of Antelope Canyon oid.
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Hmm mja ik bedoelde eigenlijk ook niet dat het niet kan. Ja kan best 400 mijl op een dag rijden, maar dan doe je niets anders meer en heb je geen tijd voor een of ander park. zo'n afstand rijden en nog iets willen zien is niet te doenCoyote schreef:Dat het niet te doen is vind ik iets te kort door de bocht.

hey Danielle en Bart,
Wij gaan in augustus trouwen en gaan ook in september op huwelijksreis naar de Verenigde staten!
Pesroonlijk vinden we het ook beter om alles zef te regelen.
Het is veel goedkoper en je hebt veel meer vrijheid. Voor de vliegtickets zou ik eens horen bij connections of Joker reizen.
Wij hebben de onze geboekt voor 1000euro bij Joker reizen gaan daar wss ook onze huurwagen boeken.
We vliegen met United Airlines dus dat zal wel in orde zijn he.
Bij een reisbureau moesten we voor dezelfde vlucht 1600euro betalen...
Ook de hotels zijn heel wat goedkoper als je deze rechtstreeks boekt.
Ik zou zeggen bekijk het allemaal eens en zet je route dan eens op het forum.
Hebben wij ook gedaan en hebben al wat handige tips gekregen!
groetjes,
Sven en Annelies
Wij gaan in augustus trouwen en gaan ook in september op huwelijksreis naar de Verenigde staten!
Pesroonlijk vinden we het ook beter om alles zef te regelen.
Het is veel goedkoper en je hebt veel meer vrijheid. Voor de vliegtickets zou ik eens horen bij connections of Joker reizen.
Wij hebben de onze geboekt voor 1000euro bij Joker reizen gaan daar wss ook onze huurwagen boeken.
We vliegen met United Airlines dus dat zal wel in orde zijn he.
Bij een reisbureau moesten we voor dezelfde vlucht 1600euro betalen...
Ook de hotels zijn heel wat goedkoper als je deze rechtstreeks boekt.
Ik zou zeggen bekijk het allemaal eens en zet je route dan eens op het forum.
Hebben wij ook gedaan en hebben al wat handige tips gekregen!
groetjes,
Sven en Annelies
Hoi,
jullie gaan inderdaad bijna dezelfde reis doen. ik ben alleen de laatste week nog aan het plannen qua route, of we nu wel of niet san diego meenemen of we vanaf phoenix of san diego terug vliegen. (waar hebben jullie tickets geboekt??)
in ieder geval het lijkt me een zeer mooie reis die jullie gaan maken.
we spreken elkaar vast nog wel groeten roy
jullie gaan inderdaad bijna dezelfde reis doen. ik ben alleen de laatste week nog aan het plannen qua route, of we nu wel of niet san diego meenemen of we vanaf phoenix of san diego terug vliegen. (waar hebben jullie tickets geboekt??)
in ieder geval het lijkt me een zeer mooie reis die jullie gaan maken.
we spreken elkaar vast nog wel groeten roy
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt allemaal voor de hulp en tips !
Wij zijn inmiddels alweer een paar maanden terug maar hebben een fantastische reis (en huwelijk) gehad !
Tegenvaller was voor ons Zion omdat je echt een bergbeklimmer/wandelaar moet zijn met weinig hoogtevrees...
Hadden dan liever 2 dagen Bryce gedaan en 1 dag Zion. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Het was verder wel een behoorlijk volle reis, maar zeer de moeite !
Hoogtepunten;
- Helikoptervlucht over de Grand Canyon
- (lower) Antelope Canyon
- Whale watchen in Monterey
- Chip Foose bezoeken
- Yosemite Park
- San Francisco
- SeaWorld
Wij zijn inmiddels alweer een paar maanden terug maar hebben een fantastische reis (en huwelijk) gehad !
Tegenvaller was voor ons Zion omdat je echt een bergbeklimmer/wandelaar moet zijn met weinig hoogtevrees...
Hadden dan liever 2 dagen Bryce gedaan en 1 dag Zion. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Het was verder wel een behoorlijk volle reis, maar zeer de moeite !
Hoogtepunten;
- Helikoptervlucht over de Grand Canyon
- (lower) Antelope Canyon
- Whale watchen in Monterey
- Chip Foose bezoeken
- Yosemite Park
- San Francisco
- SeaWorld
-
- Amerika-ontdekker
Zelf hotels uitzoeken is gewoon een leuke bezigheid. We kwamen er bijvoorbeeld achter, dat zelfs een eenvoudig airport hotel als Red Roof Inn in San Francisco zo'n EUR 20 goedkoper bleek te zijn als we rechtstreeks boekten via www.bookings.com i.p.v. boeken via Tioga Tours. Men verklaarde dat het vaker voorkwam, dat je via verschillende hotelboekingsites goedkoper uit kon komen dan via het reisbureau. Ook de reviews van de hotels kun je lezen en interpreteren. Folders van reisbureaus bevatten nooit reviews. Kortom, boek zelf goedkoper hotels en bepaal je eigen kwaliteit en ligging.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht