Heb het HELE dure Hyatt geboekt voor 4-8 september 2009. Om nostalgische redenen. Nu kost nostalgisch geld en het is ook nog eens Labor Day.
Heb nu via Hotwire en biddingfortravel naar wat andere(lees goedkopere) opties gekeken. We hoeven niet perse bij Fishermans Wharf te zitten maar ik zie ook
veel Union Square East en West voorbij komen. Iemand enig idee wat een "goede" plek is.
ik heb geen idee,wij verbleven in het holiday inn in hishermans wharf via hotwire geboekt.Het hyatt dat je geboekt hebt ligt ook in fishermanns wharff neem ik aan?
We gaan uit van ongeveer € 100.- per nacht per kamer.Het Hyatt komt al op € 150.- Er zijn wel hotels te boeken maar ik vroeg me gewoon af(ook ivm hotwire) wat een goede locatie zou zijn.
Heb 2 keer over in een hotel bij Union Square gezeten (Adante). Leuke plek vond ik. Midden in het winkelcentrum en bij opstapplek van BART en Cable-cars.
Wij hebben afgelopen september in de Warf Inn in Fishermans Warf geslapen. Gehorig maar qua lokatie erg goed.
Ik heb gelezen dat je de wijken Tenderloin, ten zuidwesten van Union Square, en Western Addition, tussen Van Ness Ave en Fillmore St, 's avonds maar beter kunt mijden. Dus misschien is dit ook niet zo'n fijne plaats om een hotel te hebben geboekt...
Wij sliepen ook 2 keer in de buurt van Union Square. Perfecte locatie om de stad te verkennen (bijna alles op loopafstand en alle openbaar vervoer bij de hand) en gezelliger/echter dan Fishermann's Wharf. MAAR: parkeren is er dramatisch, dus als je een auto hebt, wellicht niet zo handig om daar te slapen.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.