Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel / Motel San Francisco met gratis parking
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hotel / Motel San Francisco met gratis parking
Hallo,
ik ben op zoek naar een leuk en niet te prijzig hotel/motel in San Francisco, liefst buurt van Fishermans Warf. Iemand een suggestie?
bedankt,
Hans
ik ben op zoek naar een leuk en niet te prijzig hotel/motel in San Francisco, liefst buurt van Fishermans Warf. Iemand een suggestie?
bedankt,
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Hotel / Motel San Francisco met gratis parking
Lees eens in dit topic, waar ook een aantal hotels worden genoemd en nog meer onder de links, die daarin staan vermeld.
De Warf Inn. In Fishermans Warf straat tegenover de pier. Kabelram om de hoek. Faciliteiten ok.
Beetje gehorig maar qua lokatie super, en gratis parkeren!
Beetje gehorig maar qua lokatie super, en gratis parkeren!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook wij hadden goede ervaringen met dit hotel. Heel ruime kamers (vraag om een kamer aan de achterkant), gratis parkeren en op loopafstand van Fisherman's wharf (overigens niet het goedkoopste hotel, wij betaalden 177 dollar). Naast het hotel zit een vestiging van Blazing Saddles, makkelijk als je fietsen wilt huren.Marjol schreef:http://www.columbusmotorinn.com/
Ook de opmerking van Marco kan ik ondersteunen. Er is al veel geschreven over hotels in SF, terug te halen met de zoekfunctie.
Martin
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb even gekeken op de de site van Columbus motor inn. Ziet er goed uit en wij zoeken ook nog een hotel, maar het is de zoveelste site van een hotel wat ik tegen kom, welke ook geen secure site is. Ik ga echt niet mijn creditcard gegevens versturen als het geen securesite is. Is er nog een andere manier om bijv. dit hotel te boeken? Ik kom het hotel bijv. niet tegen op booking.com.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Telefonisch boeken. Dat hebben al eerder mensen van dit forum gedaan.
Martin
Martin
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, stom van me natuurlijk 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ko-Mar schreef:Ik heb even gekeken op de de site van Columbus motor inn. Ziet er goed uit en wij zoeken ook nog een hotel, maar het is de zoveelste site van een hotel wat ik tegen kom, welke ook geen secure site is. Ik ga echt niet mijn creditcard gegevens versturen als het geen securesite is. Is er nog een andere manier om bijv. dit hotel te boeken? Ik kom het hotel bijv. niet tegen op booking.com.
Als je de reservatie pagina in een nieuw venster laat openen, dan zal je zien dat ze wel degelijk secured is en zie je het hangslot rechts onderaan staan.
Iedereen alvast bedankt voor de reacties. Hier kan ik zeker wat mee aanvangen
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Wij hebben hier overnacht: http://www.coventrymotorinn.com/
Goede locatie, goede prijs en hele aardige mensen! Kamer was ook erg groot, beetje ouderwets maar erg schoon en heel netjes. Aanrader!
Goede locatie, goede prijs en hele aardige mensen! Kamer was ook erg groot, beetje ouderwets maar erg schoon en heel netjes. Aanrader!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht