Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Palm Springs met RV (camper)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
klaasvermeulen
Amerika-ontdekker

Palm Springs met RV (camper)

Bericht door klaasvermeulen »

Hellowww allemaal,

Ten eerste wens ik een ieder op dit forum het aller beste voor 2009 toe !!! :D

Zodra wij de camper op 16 juni in LA hebben opgehaald rijden we door naar het bekende (stadje) Palm Springs.
Is ongeveer 2,5 tot 3 uur rijden voor ons.

Wie kan mij helpen aan een goede camping (campground) plaats of locatie in Palm Springs voor 1 overnachting.
Wij hebben alles bij de hand, dus stellen wij geen tot weinig eisen aan een camping. Want ik neem aan dat je de camper niet zo maar ergens in Palm Springs neer kan zetten en daar dan een nacht te blijven staan. Ook vanwege de veiligheid denk ik. Dus mijn vraag is: Wie kent er een aantal RV plaatsen in Palm Springs.

Verder ben ik benieuwd wat een aanrader is in Palm Springs.

Groeten,

Klaas
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Palm Springs met RV (camper)

Bericht door nieuwenoord »

Het handigst en het dichts bij het centrum en de winkels e.d. is het Happy Traveller RV Park. Palm Springs is een gezellig stadje om een middagje te shoppen en mensen te kijken, verder is er niet echt veel. Hou er rekening mee dat het er in juni al bloedheet kan zijn. Happy Traveller RV Park heeft een heel goed zwembad en je kan gaan Outletshoppen op de weg naar Palm Springs toe.

Je zal die dag toch je camper moeten inrichten en boodschappen doen, daar is Palm Springs prima voor denk ik. Ik ben niet zo dol op veel rijden op de ophaaldag, maar dat is persoonlijk. Ik adviseer je in elk geval te kiezen voor een camping met full hookups in dit gebied, het is zo warm dat je je airco hard nodig zal hebben.

Wij stonden er in 2002 en ik herinner me dat er in het hoogseizoen (van oktober tot eind april) geen kinderen toegestaan waren. In de winter is echt een 55+ resort, maar het is een prima plek!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer