Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
combinatie Mexico - LA - Las Vegas
combinatie Mexico - LA - Las Vegas
Uiteindelijk zijn we ook aan onze vakantieplanning begonnen (lang getwijfeld met economische toestand, maar we gaan TE graag naar Amerika).
Nu hebben we het plan opgesvat om dit jaar onze vakantie te combineren met enkele dagen mexico.
Dus eerst van Zaventem naar Mexico, dan met vliegtuig naar LA, daar wagen huren en met die wagen naar Las Vagas en van daar terug naar huis.
LA en Las Vegas zijn we al geweest, dus daar weten we (o.a. ook dank zij dit forum) genoeg over.
Maar Mexico is ons nog wat onbekend. Welke plaats is echt de moeite waard ? Een strand mag, maar moet niet echt, het is meer de typische Mexicaanse sfeer die we zoeken. Iemand dit al gedaan ? Enige tips en/of advies ?
Alvast bedankt.
Nu hebben we het plan opgesvat om dit jaar onze vakantie te combineren met enkele dagen mexico.
Dus eerst van Zaventem naar Mexico, dan met vliegtuig naar LA, daar wagen huren en met die wagen naar Las Vagas en van daar terug naar huis.
LA en Las Vegas zijn we al geweest, dus daar weten we (o.a. ook dank zij dit forum) genoeg over.
Maar Mexico is ons nog wat onbekend. Welke plaats is echt de moeite waard ? Een strand mag, maar moet niet echt, het is meer de typische Mexicaanse sfeer die we zoeken. Iemand dit al gedaan ? Enige tips en/of advies ?
Alvast bedankt.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: combinatie Mexico - LA - Las Vegas
Ik vraag mij af jullie ook aan deze kant van Mexico zullen komen, maar wij hebben in 2007 ook zo'n rondje gemaakt en Tijuana (Mexico) bezocht. Leuke dag, aardige dingetjes gekocht en grappig om eens te zien. Als je nog naar de tandarts moet, ben je daar op het goede adres
. Op elke hoek zit wel een praktijk. (net als apotheken trouwens) Zoals ik al zei, het was leuk maar dit zal absoluut niet het echte Mexico zijn. Een kennis had mij aanbevolen om naar Playas de Rosarita of Ensenada te gaan, maar deze plaatsen lagen te ver van de grens. Omdat wij met onze huurauto niet naar Mexico mochten vonden we dat te veel "rompslomp" (huurauto bijverzekeren of bus) om voor een dag te doen.
Trouwens héééé'l lang in de rij gestaan om Amerika weer in te komen.

Trouwens héééé'l lang in de rij gestaan om Amerika weer in te komen.

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Niet veel reactie. Blijkbaar niet veel Mexico liefhebbers hier.
Eigenlijk blijf ik ook liever in AMerika, maar zoontje zou graag eens Mexico zien.
Zou het misschien een goed idee om de vakantie te starten in San Diego en van daar een uitstap te maken naar Mexico ?
Bestaan er geen dagtrips San Diego - Mexico ?
Eigenlijk blijf ik ook liever in AMerika, maar zoontje zou graag eens Mexico zien.
Zou het misschien een goed idee om de vakantie te starten in San Diego en van daar een uitstap te maken naar Mexico ?
Bestaan er geen dagtrips San Diego - Mexico ?
Laatst gewijzigd door dieter op 10 feb 2009, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik ben wel een Mexico liefhebber, maar dan heb ik het niet over het Mexico net over de grens bij San Diego
. In 1996 ben ik samen met mijn moeder in Puerto Vallarta geweest en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Prachtige stranden, vriendelijke mensen en fantastisch eten!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht