Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Diner in El Tovar (Grand Canyon), maar hoe laat?
Diner in El Tovar (Grand Canyon), maar hoe laat?
Wij zijn onze huwelijksreis aan het uitstippelen en willen graag gebruik maken van jullie kennis.
Wij slapen eind april twee nachten in het El Tovar-Hotel bij de Grand Canyon en willen daar ook dineren.
Ik las dat in het restaurant een aantal plaatsen rim-view hebben en dat lijkt ons erg mooi.
Nu is de vraag: hoe laat kan je dan het beste reserveren, of met andere woorden hoe laat is de zonsondergang eind april?
Het heeft weinig nut om een tafel met rimview te reserveren als het al donker is. Zou wel wat voor ons zijn maar das een ander verhaal.
Kan op internet hier nergens wat over vinden, dus als jullie ervaring hebben, hoor ik het graag.
Wij slapen eind april twee nachten in het El Tovar-Hotel bij de Grand Canyon en willen daar ook dineren.
Ik las dat in het restaurant een aantal plaatsen rim-view hebben en dat lijkt ons erg mooi.
Nu is de vraag: hoe laat kan je dan het beste reserveren, of met andere woorden hoe laat is de zonsondergang eind april?
Het heeft weinig nut om een tafel met rimview te reserveren als het al donker is. Zou wel wat voor ons zijn maar das een ander verhaal.
Kan op internet hier nergens wat over vinden, dus als jullie ervaring hebben, hoor ik het graag.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Diner in El Tovar (Grand Canyon), maar hoe laat?
Via onderstaande link kun je de tijden voor zonsondergang en -opkomst opzoeken:
http://www.sunrisesunset.com/usa/Arizona.asp
http://www.sunrisesunset.com/usa/Arizona.asp
Re: Diner in El Tovar (Grand Canyon), maar hoe laat?
Thanks, waarschijnlijk verkeerd gezocht op google.
Reservering staat en nu maar hopen op een mooie sunset..
Reservering staat en nu maar hopen op een mooie sunset..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht