Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping upper pines Yosemite
-
- Amerika-ontdekker
Camping upper pines Yosemite
Hallo allemaal,
Wij willen graag met 30-feet camper 2 nachten (19 en 20 juni) overnachten in de upper pines in Yosemity. Nu lees ik allemaal verhalen dat je de 15e startklaar achter je computer moet zitten omdat je anders geen plek meer kan reserveren.
Ik ga boeken via recreation.gov. en daar staat dat je kan reserveren vanaf 7am Pacific Standard Time
Maar hoe laat moet ik nou startklaar achter de computer zitten?
Groetjes!
Wij willen graag met 30-feet camper 2 nachten (19 en 20 juni) overnachten in de upper pines in Yosemity. Nu lees ik allemaal verhalen dat je de 15e startklaar achter je computer moet zitten omdat je anders geen plek meer kan reserveren.
Ik ga boeken via recreation.gov. en daar staat dat je kan reserveren vanaf 7am Pacific Standard Time
Maar hoe laat moet ik nou startklaar achter de computer zitten?
Groetjes!

- theborgh
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Camping upper pines Yosemite
Heb je al een account bij recreation.gov?
Tijdsverschil is dacht ik (zomer/winter verschil?) 8 uur, dus is hier 15:00.
Alvast veel succes.
Tijdsverschil is dacht ik (zomer/winter verschil?) 8 uur, dus is hier 15:00.
Alvast veel succes.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
En focus je niet alleen op upper pines maar kijk ook bij north pines en lower pines, maakt allemaal niet uit, dus meerdere tabbladen openen.
De zomertijd gaat daar eerder (of was het later) in dan hier dus het tijdverschil is tijdelijk anders, maar dat zal deze maand nog niet spelen.
Ik dacht dat het verschil 9 uur was, maar goed, beter te vroeg dan te laat klaarzitten.
Marianne
De zomertijd gaat daar eerder (of was het later) in dan hier dus het tijdverschil is tijdelijk anders, maar dat zal deze maand nog niet spelen.
Ik dacht dat het verschil 9 uur was, maar goed, beter te vroeg dan te laat klaarzitten.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb mezelf al ingeschreven zodat ik daar geen kostbare tijd aan kwijt ben.
Is misschien toch wel een goed plan om van alle pines een plaatsje uit te zoeken zodat ik de kansen kan spreiden.
Ik zit morgen dus vanaf 14:45 startklaar. Nu maar hopen dat het gaat lukken.
Is misschien toch wel een goed plan om van alle pines een plaatsje uit te zoeken zodat ik de kansen kan spreiden.
Ik zit morgen dus vanaf 14:45 startklaar. Nu maar hopen dat het gaat lukken.

-
- Amerika-ontdekker
Hoi Marije
spannend dat reserveren! heb je ook een alternatief vlak buiten het park voor als het niet lukt?
wij gaan de 15e maart ook proberen te reserveren op Upper Pines, dus ik ben benieuwd of het je lukt en hoe snel alle plekken weg zijn.
succes morgen! geef je een reactie of en hoe het gelukt is?
groeten Nancy
spannend dat reserveren! heb je ook een alternatief vlak buiten het park voor als het niet lukt?
wij gaan de 15e maart ook proberen te reserveren op Upper Pines, dus ik ben benieuwd of het je lukt en hoe snel alle plekken weg zijn.
succes morgen! geef je een reactie of en hoe het gelukt is?
groeten Nancy

2 jaar geleden prima plek gehad op North Pines. Dat was in het hoogseizoen (augustus).
Ik weet nog dat ik op een zondagmiddag startklaar achter de computer zat en dat het in 15 minuten strak vol zat.
Uiteraard heb je van tevoren je voorkeuren bepaald, maar op het moment zelf als het zo hard gaat is het gewoon zorgen dat je uberhaupt een plekje krijgt!
Ik weet nog dat ik op een zondagmiddag startklaar achter de computer zat en dat het in 15 minuten strak vol zat.
Uiteraard heb je van tevoren je voorkeuren bepaald, maar op het moment zelf als het zo hard gaat is het gewoon zorgen dat je uberhaupt een plekje krijgt!
- Bravy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik zit ook startklaar om een paatsje te bemachtigen voor dinsdag 14 juli.
Het tijdsverschil met Californië is 9 uur (zie http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=224), dus je kunt om 14:45 eerst nog wat ontspanningsoefeningen doen.....
Het tijdsverschil met Californië is 9 uur (zie http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=224), dus je kunt om 14:45 eerst nog wat ontspanningsoefeningen doen.....

Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
René
---
Het tijdsverschil is inderdaad 9 uur, 7am+9tijdsverschil = 16u NL tijd.
14:45 is dus wel erg vroeg
Ik ga zelf kaarten proberen te krijgen voor 28-30 juni.
Succes voor degene die ook kaarten gaan reserveren!
14:45 is dus wel erg vroeg

Ik ga zelf kaarten proberen te krijgen voor 28-30 juni.
Succes voor degene die ook kaarten gaan reserveren!
Wij zitten klaar voor 15 juni, maar hier is niet veel meer voor aangezien dit de eerste datum van dit reserveringswindow is.. Maar goed, we hoeven er maar eentje
Succes allemaal!

-
- Amerika-ontdekker
Potverdorie, ik snap er helemaal niets van. Ik probeerde te boeken maar de helft is al weg en ik moet nu wachten tot 10:00 AM lokale tijd!
Lukt het bij jullie????
Lukt het bij jullie????

Je kunt pas om 4 uur onze tijd boeken als het goed is. Je ziet nu wel al welke nog vrij zijn en die je dus straks kunt boeken. Als je het nu probeert krijg je inderdaad 10 AM, maar op de homepage staat echt 7 AM dus gewoon straks proberen en dan moet het vast lukken.
Voor onze datum zijn er al heel veel weg, omdat alles voor 15 juni al vanaf 15 januari konden worden geboekt en onze datum dus meegepikt is met deze reserveringen. Maar houd hoop, je hebt maar 1 plekkie nodig
Voor onze datum zijn er al heel veel weg, omdat alles voor 15 juni al vanaf 15 januari konden worden geboekt en onze datum dus meegepikt is met deze reserveringen. Maar houd hoop, je hebt maar 1 plekkie nodig

-
- Amerika-ontdekker
10am EST is gelijk aan 7am PST, het gaat hier om verschillende tijdzones.
Dus: 16:00 NL tijd reserveren!

Dus: 16:00 NL tijd reserveren!
Aha zit het zo... Niet gewend naar verschillende tijdzones te kijken... Nou dan gaan we nog een uurtje wachten en hopen...
Ze maken het voor de toeristen wel lekker ingewikkeld zo
Maar bedankt, het is duidelijk. En wij blijven gewoon klaar zitten om 4 uur en klikken met die handel 

- Bravy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
YES!!!!!! Hebbes!
Maar nu, om 16:05 uur zijn alle plekken op die datum (14 juli) vergeven.....
Wat een gekkenhuis!
Maar nu, om 16:05 uur zijn alle plekken op die datum (14 juli) vergeven.....
Wat een gekkenhuis!
Groet,
René
---
René
---
wij hebben ook een plek gevonden. Gaat echt bizar snel. Nu alleen nog ff wachten op de bevestigingsmail... Maar mijn dag kan niet kapot!
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb ook mijn plekkie!!!!
Maar tjonge jonge, wat een gekkenhuis. Ik had voor het geval dat 5 x internet geopend en op alle 5 een plekje uitgezocht. Gelukkig was de eerste 'raak'. Maar als dat niet gelukt was dan was ik waarschijnlijk te laat voor mijn 2e keuze. Wij zitten er namelijk op vrijdag en zaterdag.
Wij gaan naar de upper pines! :dance:
Bij de rest ook gelukt?
Maar tjonge jonge, wat een gekkenhuis. Ik had voor het geval dat 5 x internet geopend en op alle 5 een plekje uitgezocht. Gelukkig was de eerste 'raak'. Maar als dat niet gelukt was dan was ik waarschijnlijk te laat voor mijn 2e keuze. Wij zitten er namelijk op vrijdag en zaterdag.
Wij gaan naar de upper pines! :dance:
Bij de rest ook gelukt?

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Yes ook wij hebben een plek en ook even afwachten op de bevestiging.
Dus duimen dat het allemaal is door gekomen wat een gekkenhuis voor een paar overnachtingen. :beerchug: :beerchug: :dance:
Ook wij zitten op Lower Pines nr 25
Maar een plek is een plek. :dance:
Ed
Dus duimen dat het allemaal is door gekomen wat een gekkenhuis voor een paar overnachtingen. :beerchug: :beerchug: :dance:
Ook wij zitten op Lower Pines nr 25
Maar een plek is een plek. :dance:
Ed
Laatst gewijzigd door edannie op 15 feb 2009, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ladies and gentleman, we've got em!!!
Lower Pines, helaas niet bij het water, deze plekken waren binnen 5 seconden uitverkocht.

Lower Pines, helaas niet bij het water, deze plekken waren binnen 5 seconden uitverkocht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1203 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 14 Reacties