Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Seqouia/Kings Canyon of Page

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
remenclau
Amerika-ontdekker

Seqouia/Kings Canyon of Page

Bericht door remenclau »

Ik heb mijn route bijna klaar, maar twijfel nog over de invulling van twee dagen. Ik heb de volgende opties open staan.

* twee nachten Seqouia/Kings Canyon (een paar mooie lange wandelingen maken), daarna in het weekend in Yosemite zitten en Page overslaan
of
* twee nachten Page (permits voor the Wave proberen te krijgen, Antelope Canyon, Horseshoe Bend), daardoor doordeweeks in Yosemite te zitten en Seqouia/Kings Canyon overslaan.
Wat raden jullie aan?
Groetjes Remco
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Seqouia/Kings Canyon of Page

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Remco,
Er is wel wat voor te zeggen om Yosemite in het weekend te mijden, aan de andere kant valt het ook wel weer mee om te drukte te omzeilen, het hangt er van af wat je wilt gaan doen.
En heb je al een overnachting in het park geregeld? Ben je met de auto of met een camper?
Misschien is het handiger om de hele route te posten, dan kunnen we beter zien waar je een extra dag in kunt voegen. Page is prima, maar misschien zijn er nog meer plaatsen waar je meer tijd kunt besteden.

Marianne
remenclau
Amerika-ontdekker

Bericht door remenclau »

Ik zal m'n vraag nog even stellen in m'n route-post
nakedrunner
Amerika-ontdekker

Bericht door nakedrunner »

Zeker naar Page gaan en de lower antelope canyon bezoeken het is het mooiste wat we van heel onze reis gezien hebben.Horseshoe bend is ook fantastisch bij deze.Go for Page :dance:.Kun je ondertussen ook nog naar monument Valley gaan is ook fantastisch en ongeveer 2uurtjes rijden van Page
snellejan
Amerikafan

Bericht door snellejan »

hoi,

Page zeker overslaan, Seqouia NP is zo enorm mooi.... Die bomen de rust, echt super !
Ja in Page heb je Antalope canyon, inderdaad heel mooi, maar moeilijk te fotograferen en zwaar comercieel. en horschoebend is zeker echt heeeel erg mooi, maar Page zelf is echt niet de moeite. Pak je dagen in de natuur.

Jan
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ik neig ook naar "Page overslaan omdat Sequoia zo mooi is" maar Yosemite is ook al zo prachtig :!:

Page met Horseshoe Bend en Antelope Canyon is dan weer zoooo anders.

Ik zou gaan voor Page !!!

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer