Na 3 superweken zijn we weer terug.
Het was een beetje rare terugkomst gisteren op Schiphol...

We kwamen om 12.15 in de buurt van Schiphol en de piloot hield zijn praatje en vertelde dat er "een incident met een vliegtuig was geweest die naast de landingsbaan stond" en dat schiphol een tijdje gesloten was voor landingen maar dat wij wel toestemming hadden gekregen om te landen....
Toen we uit het vliegtuig naar de bagagebanden liepen viel het me al op dat het daar best rustig was. Na nog geen 10 minuten kwamen de koffers al! Dat is echt nog nooit gebeurd! Ook stond er geen douane bij de koffercontroles en konden we zo doorlopen. (ook wel eens fijn voor een keer!)
Toen een vriend van ons met de auto aankwam en vertelde wat er nou echt was gebeurd, waren we eerst alleen maar verbaasd en toen toch wel geschrokken! Eenmaal op de snelweg heb ik wel 20 ambulances gezien, niet echt prettig...
We hebben niets kunnen zien vanuit het vliegtuig omdat het heel erg bewolkt was (en je er natuurlijk ook niet op let...)
Maargoed, de vakantie!
Minder leuk:
- 3 dagen stortregen in LA waardoor we niet naar dragrace konden
- Voorspelling (en ook gevallen) van giga veel sneeuw in Colorado waardoor we niet naar Durango konden
- Voor de poort van Kasha Katuwe staan en dat deze zonder reden is gesloten voor die dag.....
- Regen afgelopen maandag waardoor we niet naar Catalina Island zijn gegaan..
Leuke ontdekkingen:
- CHIRICAHUA NATIONAL MONUMENT (AZ)!!!! :dance:
Ik wil echt even een pleidooi doen voor dit park! Dit is echt een van de mooiste parken die we tot nu toe hebben bezocht! Ik vond Bryce Canyon prachtig, maar dit "broertje" sprak mij net iets meer aan. Waarschijnlijk omdat de weg naar de "hoodoo's " in Chiricahua al zo ontzettend mooi is. Het begint al in Wilcox, zodra je hier de weg naar het park neemt kom je door een prachtig stuk Arizona "prairie" , echt super! Dan ga je het park in en rij je een mooie pas naar boven.
De uitzichten daar zijn echt zo ontzettend mooi! En de zulke mooie verschillende hoodoo's en leuke en vooral makkelijke trails! Ik heb mijn foto's nog niet van het kaartje gehaald maar het is echt schitterend!
Vooral voor "2e of 3e keer" Amerikagangers echt een aanrader!
- San Diego.
Hier waren we 4 jaar geleden maar even geweest, nu zijn we er 3 dagen geweest en hebben ons prima vermaakt in de Gaslamp Quarter, Zoo, Sea World, flaneren langs het water in de haven, een rondvaart door de haven en prachtige uitzichten bij Cabrillo National Monument!
- Olive Garden
hahaha na al dat fastfood een heerlijke ontdekking, wat kun je daar lekker eten zeg!

Ik ga binnenkort weer aan mijn verslag beginnen, dan kunnen jullie eventueel meer lezen!
Groetjes!
Manon