Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe van vliegveld naar Denver City?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
usa2008
Amerikafan

Hoe van vliegveld naar Denver City?

Bericht door usa2008 »

Wat is de beste manier om van het vliegveld in Denver naar de stad te komen?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Hoe van vliegveld naar Denver City?

Bericht door Harry »

De beste (makkelijkste) manier is met een (huur)auto.
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Bericht door Luc1 »

Vliegveld ligt redelijk ver van de stad.
En de huurauto agentschappen kan je bereiken met shuttles : was toch wel een tiental minuten rijden.

Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

usa2008 schreef:Wat is de beste manier om van het vliegveld in Denver naar de stad te komen?
Ben al een paar keer geland in Denver, vrij laat steeds, maar echt veel bussen of taxi's die naar de stad rijden heb ik daar toch niet weten te staan. De luchthaven ligt ook vrij afgelegen daar. Een huurauto zou idd het simpelste zijn denk ik.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Hmm... het nadeel van de huurauto is dat je deze ook weer op de luchthaven moet inleveren en in Denver hebben we deze niet echt nodig. Twee dagen later gaan we naar El Monte om de motorhome op te halen. Dit verhuurbedrijf ligt ook ver uit de stad zag ik al, dus dat wordt ook een probleem (ze halen je niet op helaas).
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Toch zou ik goed kijken wat een huurauto voor 2 dagen kost. Vaak valt dat heel erg mee. Zo hebben wij via USAreisen.de in Las Vegas voor 100 euro een fullsize auto inclusief een tank benzine (en meerdere bestuurders).

Persoonlijk zou ik in Denver direct die huurauto ophalen, twee dagen lekker gebruik ervan maken (in Denver doe je eigenlijk ook weinig zonder vervoer) en dan naar El Monte rijden met de huurauto. Camper ophalen, met camper achter de huurauto aan om in die in te leveren en dan alleen met de camper verder. Enige punt is dat je twee chauffeurs moet hebben. Maar ik denk dat je aan taxi's meer kwijt zal zijn!
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Ik heb net even geleken naar de verschillende locaties. Het vliegveld is alleen aan de oostkant van Denver terwijl we na het halen van de motorhome aan de westkant moeten zijn in het Golden Gate state park. De motorhome verhuur is in het zuiden. Nu is dat dan een stuk extra rijden. Ga nog even kijken of er eventueel verhuurmaatschappijen zijn waar je je auto eventueel in kan leveren in het Centrum van Denver. Dit is ook wel om, maar veel minder. Maar deze mogelijkheid ga ik in ieder geval overwegen. Dank voor de tip.
Verelle
Amerikakenner

Bericht door Verelle »

Wij gaan ook naar Denver, maar dan op de terugweg. Wij leveren in bij El Monte en gaan daarna met de taxi naar het hotel in het centrum. In het centrum ga ik echt geen auto gebruiken, neem de bus en wandel. Van het hotel naar het vliegveld maken we gebruik van de hotelshuttle.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

usa2008 schreef:Ik heb net even geleken naar de verschillende locaties. Het vliegveld is alleen aan de oostkant van Denver terwijl we na het halen van de motorhome aan de westkant moeten zijn in het Golden Gate state park. De motorhome verhuur is in het zuiden. Nu is dat dan een stuk extra rijden. Ga nog even kijken of er eventueel verhuurmaatschappijen zijn waar je je auto eventueel in kan leveren in het Centrum van Denver. Dit is ook wel om, maar veel minder. Maar deze mogelijkheid ga ik in ieder geval overwegen. Dank voor de tip.
Wij huren dit jaar een auto bij Enterprise in Golden. We zitten drie dagen op Dakota Ridge RV Park en maken gebruik van de weekendspecial. Drie dagen een auto voor 90 dollar, daar komt nog wel verzekering bij. Enterprise zit overal en daar kan je vaak op andere locaties inleveren.
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Ik had toevallig bij Enterprise gekeken en gevraagd per mail of ik ergens anders kan inleveren. Ik kreeg een heel algemeen antwoord dat je in Engeland op verschillende lokaties kan inleveren :wink: Daar moet ik dus nog achteraan.
Monique, heb je daar ervaring mee dat je de auto ergens anders kan inleveren bij Enterprise?
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Wij hebben bij Enterprise altijd op dezelfde plaats ingeleverd, maar ik zou er een mailtje aan wagen aan een vestiging in de buurt van Denver. Heb je iets aan het mailadres van de manager in Golden? Dat heb ik namelijk wel.
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Graag, want op de site is alleen een algemeen emailadres te vinden en dat betreft ook andere landen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer