Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camperroute 3 weken juni

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
distefano2000
Amerika-ontdekker

Camperroute 3 weken juni

Bericht door distefano2000 »

Veel gelezen maar ik wed dat de experts nog wel tips of veranderingen voorstellen. In Yosemite lukt het waarschijnlijk niet meer te reserveren. De pines zijn al bezet, voor de first come, first serve zijn wij te vroeg en voor Flat Crane te groot....

zaterdag 13 juni 2009 vliegreis 4 pers San Francisco
zaterdag 13 juni 2009 overnachting San Francisco, Hotel Mark Twain
zondag 14 juni 2009 overnachting San Francisco, Hotel Mark Twain
maandag 15 juni 2009 Camper ophalen, Road Bear 29-31 ft
maandag 15 juni 2009 Bis Sur, Riverside Campground
dinsdag 16 juni 2009 Pismo Coast Village RV Resort
woensdag 17 juni 2009 Barstow Kaliko KOA
donderdag 18 juni 2009 Needles wijzigen in Grand CAnyon
vrijdag 19 juni 2009 Grand Canyon Village of Mather campground.
zaterdag 20 juni 2009 Page, Lake Powell Campground and RV Pakr. Of Wahweap Marina aan Lake Powell, 7 mijl ten noorden van Page. Schijnt mooier te zijn
zondag 21 juni 2009 Bryce North Campground
maandag 22 juni 2009 Bryce, North Campground
dinsdag 23 juni 2009 Zion National Park Campground
woensdag 24 juni 2009 Zion National Park Campground
donderdag 25 juni 2009 Las Vegan, Sam's Town
vrijdag 26 juni 2009 Las Vegas, Sam's Town
zaterdag 27 juni 2009 Bishop wijzigen in June Lake of wat er nog mogelijk is in of rond Yosemite
zondag 28 juni 2009 Yosemite, June Lake op het Silver Lake RV Resort of Tuolumne Meadows of White Wolf of Bridalveil Creek
maandag 29 juni 2009 Yosemite, Mariposa of Groveland
dinsdag 30 juni 2009 Gilroy Garlic USA RV Park
woensdag 1 juli 2009 San Francisco, terugvlucht om 15:10 uur
Laatst gewijzigd door distefano2000 op 05 mar 2009, 04:53, 1 keer totaal gewijzigd.
stefan
distefano2000
Amerika-ontdekker

Re: Camperroute 3 weken juni

niemand een tip?
stefan
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Twee dagen Bryce vind ik iets teveel van het goede of je moet daar een speciale reden voor hebben. Liever voegde ik die toe aan bijv. Yosemite. Ik neem aan dat je naar Gilroy gaat omdat je daar in de buurt de camper in moet leveren? Anders kan ik het niet goed plaatsen. Het Carlic RV Park is overigens niets mis mee hoor. Wij hebben er zelf gestaan met een camper.

Voor de rest vind ik het een prima route en niet al te gehaast.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Waarom heb je een overnachting bij Needles gepland? Ik zou in een keer doorrijden tot aan de Grand Canyon, dat is best te doen in 1 dag. Zo hou je meer tijd over voor het park zelf.
Of je verdeelt het stuk tussen Pismo Beach en de GC iets anders. Hoe dan ook, een tussenstop is voldoende.
Ik vind ook het stuk tussen Bishop en June Lake erg kort, je zou ook wel in een keer van Las Vegas naar June Lake kunnen rijden. Is wel een aardig stuk, maar ook hier geldt dat je je tijd beter voor Yosemite kunt gebruiken.

Marianne
distefano2000
Amerika-ontdekker

hekkie schreef:Twee dagen Bryce vind ik iets teveel van het goede of je moet daar een speciale reden voor hebben. Liever voegde ik die toe aan bijv. Yosemite.
Nee, heb ik niet, wij hebben de route wel uitgestippeld maar minder gekeken naar het verblijf.

Yosemite valt tegen omdat wij daar geen plek meer kunnen vinden. Ik had niet in de gaten dat wij op 15 januari om 15:00 uur al klaar moesten staan om online te reserveren. Nu kunnen wij niet anders dan vanuit June Lake en Mariposa het park bezoeken. Dat maakt het minder aantrekkelijk om daar langer te blijven. Ik ben bang dat ik voor de andere campings/KOA's ook maar moet reserveren willen we niet vaker nul op het rekest krijgen.

Ik neem aan dat je naar Gilroy gaat omdat je daar in de buurt de camper in moet leveren? Anders kan ik het niet goed plaatsen. Het Carlic RV Park is overigens niets mis mee hoor. Wij hebben er zelf gestaan met een camper.
Klopt, Gilroy is vanwege de laatste dag voor inleveren van de camper.
Laatst gewijzigd door markro op 05 mar 2009, 06:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast/verduidelijkt.
stefan
distefano2000
Amerika-ontdekker

Martin & Marianne schreef:Waarom heb je een overnachting bij Needles gepland? Ik zou in een keer doorrijden tot aan de Grand Canyon, dat is best te doen in 1 dag. Zo hou je meer tijd over voor het park zelf.
Ik heb alleen maar gekeken naar afstanden en heb inmiddels begrepen dat Needles geen bijzondere plaats is om te stoppen laat staan te overnachten. We hebben nog niets gereserveerd en zal gas geven bij Needles :wink:

Of je verdeelt het stuk tussen Pismo Beach en de GC iets anders. Hoe dan ook, een tussenstop is voldoende.
Ik vind ook het stuk tussen Bishop en June Lake erg kort, je zou ook wel in een keer van Las Vegas naar June Lake kunnen rijden. Is wel een aardig stuk, maar ook hier geldt dat je je tijd beter voor Yosemite kunt gebruiken.
Ja meer tijd in Yosemite hadden wij ook gehoopt maar ik kan niets meer boeken, het is vol (Pines( of we zijn te vroeg (first come, first serve) of de camper is te groot voor bijv Flat Crane. Als er campings of KOA's zijn die juist wel of niet de moeite waard zijn hoor ik dat graag. Ik vind het wel fantastisch dat de ervaren forumleden zoveel tijd en energie steken in al die adviezen

Marianne
stefan
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Kijk gewoon bij de KOA in Oakhurst of bekijk andere cmapings in de buurt (bijvoorbeeld in Groveland).
Via deze site kun je meer vinden over campings buiten Yosemite.

Marianne
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Oakhurst heeft geen KOA :wink: Maar ik heb al wat campings aangegeven in die hoek. Groveland heeft Yosemite Pines, Mariposa heeft een KOA, Oakhurst heeft High Sierra. Wij gaan zelf een dag naar Yosemite vanuit The Lakes in Chowchilla, maar dat is ook omdat we daar drie dagen staan voor bezoek aan vrienden.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

nieuwenoord schreef:Oakhurst heeft geen KOA :wink:
Nee :oops: ik bedoelde natuurlijk Mariposa.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer