Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels california coast

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
movi
Amerika-ontdekker

Hotels california coast

Bericht door movi »

Wij willen van SF naar LA langs de california coast rijden en die dag gewoon kijken hoe ver we komen. Als we moe zijn of gewoon een mooi kustplaatsje hebben gevonden willen we stoppen. Reserveren is voor deze overnachting dan ook niet echt een optie. Nu rijden we daar wel midden in het hoofdseizoen (15 juli). Heeft één van jullie enige ervaring of er langs de kust nog wel een motel te vinden is die ook nog redelijk zijn qua prijs of is reserveren rond deze periode toch echt een must? We dachten ongeveer uit te komen aan het eind van de dag rond Pismo Beach of Morro Bay.
marjolein59
Amerikafan

Re: Hotels california coast

Bericht door marjolein59 »

Hoi, ik ben zelf ook nog op zoek naar hotels/motels tussen SF en LA, zo´n beetje in diezelfde periode :P
Wat heel leuk/mooi en niet zo duur schijnt te zijn is Ripplewood Resort in Big Sur (moet je maar even googlen) alhoewel ik denk dat dat voor jullie te dicht bij SF ligt, als je tenminste maar 1 overnachting zoekt voor LA?

Verder zal ik deze topic ff meelezen voor evt. tips van anderen :wink:

groetjes, Marjolein
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Als je kijkt bij het topic "Eerste USA reis in het westen" zie je verschillende tips staan van mensen voor hotels aan de kust. Succes.
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

het ripplewood resort is idd erg mooi, maar hier kun je niet
terecht zonder reserveren waarschijnlijk!
ze hebben niet al te veel huisjes en is vaak ver van tevoren
volgeboekt.

groetjes kim.
Barry Winkels
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Barry Winkels »

Blue Sail Inn in Morro Bay.

Boek een kamer met balkon met uitzicht op Morro Rock.

Barry
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
Diggel
Amerikafan

Bericht door Diggel »

Tja, als je eraan denkt om te overnachten in Pismo Beach dan is er maar 1 hotel waar je gewoon MOET boeken en dat is Shore Cliff Lodge. Qua uitzicht is het 1 van de mooiste plekjes waar ik heb overnacht in de USA. Uitzicht over de oceaan, pelikanen langs je raam. Echt helemaal top ! Je zal wel vooraf moeten boeken want het is, geloof ik, een populaire plek,
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer