Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Luxor Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Luxor Las Vegas
Hallo,
Heeft iemand ervaring met dit hotel? Kun je er bv goed eten en ligt het een beetje centraal ,andere tips zijn natuurlijk ook welkom.
Heeft iemand ervaring met dit hotel? Kun je er bv goed eten en ligt het een beetje centraal ,andere tips zijn natuurlijk ook welkom.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Luxor Las Vegas
Wij hebben in 2004 (zomer) in dit hotel gezeten, de kamers waren perfect, superschoon en chique ( zoals bijna alle grote hotelketens aan de strip). De prijs was gewoon een lachertje, ik geloof dat we maar iets van $50 kwijt waren per nacht (met z'n vieren) Er zitten superveel zwembaden bij, die een sub-tropische uitstraling hebben met palmen etc.
het gebouw zelf is al een kijkje waard om even naar binnen te wandelen net als alle andere hotels!
Let wel, het er superheet in de zomer, je verbrand je voeten aan de straat. Uit eten deden wij gewoon in restaurantjes aan de strip of er zijn buffetten bij diverse hotels.
het gebouw zelf is al een kijkje waard om even naar binnen te wandelen net als alle andere hotels!
Let wel, het er superheet in de zomer, je verbrand je voeten aan de straat. Uit eten deden wij gewoon in restaurantjes aan de strip of er zijn buffetten bij diverse hotels.
-
- Amerikafan
Hoi,
Wij hebben al verschillende keren in de Luxor gelogeerd en vonden het altijd top! Mooie kamers en grote zwembaden!
Het buffet in Luxor is heel lekker met heel veel keuze.
Wat een nog geweldiger buffet is, is buffet van Planet Hollywood.
Chari
Wij hebben al verschillende keren in de Luxor gelogeerd en vonden het altijd top! Mooie kamers en grote zwembaden!
Het buffet in Luxor is heel lekker met heel veel keuze.
Wat een nog geweldiger buffet is, is buffet van Planet Hollywood.
Chari
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik heb alleen nog maar gelogeerd in de Paris(2008), Luxor(2007) en de nieuwe kamers van excalibur(2008). Eigenlijk vond ik Luxor het minste.
Het buffet in de luxor is ons ook tegengevallen.
Paris is veeel beter. Het stuk dat je meer betaald voor het buffet zou ik zeker doen!!
Carine
Het buffet in de luxor is ons ook tegengevallen.
Paris is veeel beter. Het stuk dat je meer betaald voor het buffet zou ik zeker doen!!
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Er is pasgeleden ook al een hele discussie geweest over het Luxor, gebruik maar even de zoekfunctie dan kun je er vanalles over vinden, ik zou er dit jaar zeker niet naartoe gaan, er is een grote verbouwing gaande, en die gaat het hele jaar nog duren, ook de kamers in de piramide moeten nog gerenoveerd worden, en dat is in mijn ogen hard nodig, de kamers in de naastliggende torens zijn al wel gerenoveerd, mocht je persé naar het Luxor willen, dan probeerde ik daar een kamer te krijgen.
De kamers in het Luxor zijn op z'n best gemiddeld, en verre van chic, er zijn in Las Vegas op dit moment veel betere hotels te krijgen.
de kamers waren perfect, superschoon en chique
De kamers in het Luxor zijn op z'n best gemiddeld, en verre van chic, er zijn in Las Vegas op dit moment veel betere hotels te krijgen.
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hi Marjolein,
Ik heb in 2006 in het Luxor geslapen en mijn kamer op de 7e etage van de pyramide was netjes. Ruim, schoon en goed gekoeld. Ik kan er weinig op aanmerken, maar kan me voorstellen dat zowel Luxor als andere hotels kamers hebben die veel groter, chiquer en indrukwekkender zijn. Maar ja, dan is alle waar naar zijn geld.
Luxor zit niet bepaald centraal, als één na laatste hotel op de strip. Hotels als The Venetian, Treasure Island, the Bellagio en Ceasar's Palace vormen een beetje het hart van de nieuwe strip, en liggen op 2 - 3 km van de ingang van het Luxor. De Stratosphere ligt op 6 km van Luxor, en de oude strip nog eens een stukje verder.
Is er een reden dat je juist wat over het Luxor wilt weten ?
Groetjes,
Iwan
Ik heb in 2006 in het Luxor geslapen en mijn kamer op de 7e etage van de pyramide was netjes. Ruim, schoon en goed gekoeld. Ik kan er weinig op aanmerken, maar kan me voorstellen dat zowel Luxor als andere hotels kamers hebben die veel groter, chiquer en indrukwekkender zijn. Maar ja, dan is alle waar naar zijn geld.
Luxor zit niet bepaald centraal, als één na laatste hotel op de strip. Hotels als The Venetian, Treasure Island, the Bellagio en Ceasar's Palace vormen een beetje het hart van de nieuwe strip, en liggen op 2 - 3 km van de ingang van het Luxor. De Stratosphere ligt op 6 km van Luxor, en de oude strip nog eens een stukje verder.
Is er een reden dat je juist wat over het Luxor wilt weten ?
Groetjes,
Iwan
Momenteel zijn overal de hotelkamers heel betaalbaar. Als je graag centraal wilt zitten zou ik toch midden op de Strip boeken. Bv Flamingo of Planet Hollywood. Met een beetje zoeken kan je best een leuke deal boeken. Ik was in 2004 in het Luxor en dat was me toen goed bevallen. Wij gingen voor het thema en hadden mooie kamers in de Pyramid. Nu konden we een kamer krijgen voor 42 dollar, maar ik wil graag in een hotel zitten waar niet verbouwd wordt. Jammergenoeg wordt ook het tjema tot een minimum gebracht, heel erg jammer want wij waren heel erg onder de indruk van het geheel.
Mocht je toch naar het Luxor gaan, het Luxor zit natuurlijk niet centraal op de Strip, maar wat maakt het uit. Als je middenin zit wil je toch ook de zuidelijke en noordelijke kant zien en dan moet je ook gaan lopen. Nu zit bij veel mooie hotels zoals Mandalay, MGM, NYNY. Pak gewoon de Deuce bus of taxi of ga lopend de Strip verkennen.
Mocht je toch naar het Luxor gaan, het Luxor zit natuurlijk niet centraal op de Strip, maar wat maakt het uit. Als je middenin zit wil je toch ook de zuidelijke en noordelijke kant zien en dan moet je ook gaan lopen. Nu zit bij veel mooie hotels zoals Mandalay, MGM, NYNY. Pak gewoon de Deuce bus of taxi of ga lopend de Strip verkennen.
Groetjes, Nel
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Bedankt voor de reacties,we hebben het Luxor geboekt van 5 tm 8 augustus (een beetje boter na de maaltijd dus).
Maar ik blij met iedere tip ook al zijn ze soms wat negatief. Ik had onze route hier al een keertje gepost maar had nog geen reacties op de hotels gekregen.
Bedankt voor de reacties,we hebben het Luxor geboekt van 5 tm 8 augustus (een beetje boter na de maaltijd dus).
Maar ik blij met iedere tip ook al zijn ze soms wat negatief. Ik had onze route hier al een keertje gepost maar had nog geen reacties op de hotels gekregen.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo Girl,
We hebben Luxor geboekt bij D reizen.
We hebben Luxor geboekt bij D reizen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-