Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Motelprijzen CO/SD/WY zomervakantie hoog?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Motelprijzen CO/SD/WY zomervakantie hoog?

Bericht door Ineke »

:D misschien komt het doordat wij seniorenkorting hebben :oops:

gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Madeliefje schreef:Die KAO cabins, zijn die ook toegankelijk voor mensen die rolstoel gebonden zijn? Wij hebben nl. iemand bij ons die MS heeft, wel een paar stappen kan lopen, maar that's all. Normaal gesproken gaan wij meestal wel gewoon in een motel/hotelkamer die niet aangepast is, geen probleem verder.
Je kunt het beste eens op de KOA site kijken. Hier staat informatie over de Kabins.
De cabins hebben geen douche en toilet. Ik denk ook niet dat je met een rolstoel naar binnen kunt. Op de KOA site staan wel foto's.
Hieronder onze cabin op de KOA in Hill City.

Afbeelding

Marianne
Madeliefje
Amerika-ontdekker

Bericht door Madeliefje »

Martin & Marianne schreef:De cabins hebben geen douche en toilet. Ik denk ook niet dat je met een rolstoel naar binnen kunt. Op de KOA site staan wel foto's.
Heb even zitten kijken, maar dat gaat niets worden met ons, ook vanwege het toilet en douche, die niet aanwezig zijn in deze KAO's, wordt alleen maar behelpen. Mijn man (die de MS heeft) moet dan nog meer geholpen worden overal bij, dus dit is geen optie. Moet wel zeggen dat het er allemaal super gezellig uitziet, als we een "normaal" gezinnetje zouden zijn, zou ik het absoluut doen. We gaan toch maar verder op zoek naar wat goedkopere motels of even wat verder sparen! In ieder geval bedankt voor de info.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ineke schreef:Was dat hotel soms de Super8? Goed bevallen?
Wij denken er ook over om daar te overnachten.
Wij hebben in 2006 twee nachten in het Super 8 in Wheatland overnacht. We hadden een ruime kamer met internet.
Het motel is ons prima bevallen.

Marjon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer