Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

boeken Yosemite

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
donkersusa
Amerika-ontdekker

boeken Yosemite

Bericht door donkersusa »

Hoi allemaal
ik ben er klaar voor!
ik zit met twee computers klaar om Upper pines te boeken in Yosemite.
Zijn er nog meer leden die vandaag gaan boeken voor eind juli?
Wie kan me vertellen wat EDT tijd is? Op de recreation gov site staat dat je kunt boeken vanaf 10.00 uur EDT. Omdat ik niet weet of de zomertijd al is ingegaan in Amerika ga ik om 15.00 en om 16.00 maar klaar zitten.
Iemand nog tips?
Groeten Nancy
Afbeelding
edannie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: boeken Yosemite

Bericht door edannie »

Dat is om 1600uur onze tijdhet beste kan je zorgen dat je al een inlogcode heb.
En zorg dat je meerderen pagina´s heb openstaan en pak wat en kan het is binnen 5 minuten weg.
Sterkte en blijf rustig dan lukt het wel.

Ed :beerchug: :beerchug:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Volgens mij is het 15.00. Dus NU! De zomertijd is daar al ingegaan!

MArianne
donkersusa
Amerika-ontdekker

Bericht door donkersusa »

Gelukt!!!! :dance:
ik ging toch om 15.00 uur maar eens proberen en gelukkig heb ik voor twee nachten een plekje op Upper Pines kunnen bemachtigen. alle plekken zijn nu al weer weg.
ik ben erg opgelucht. Het ging eigenlijk heel soepel
Verder met de voorbereidingen
Nancy
Afbeelding
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

Yes... bij ons ook gelukt!
2 plaatsen op Tuolumne kunnen reserveren!!! Spannend!
Ik keek net nog even terug... en bijna alle plekken zijn al weg...
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

donkersusa schreef: Wie kan me vertellen wat EDT tijd is? Op de recreation gov site staat dat je kunt boeken vanaf 10.00 uur EDT. Omdat ik niet weet of de zomertijd al is ingegaan in Amerika ga ik om 15.00 en om 16.00 maar klaar zitten.
Oh ja... EDT ... Eastern Daylight Time
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wat een zenuwengedoe, maar we hebben een plekje voor 2 nachten op de North Pines campground voor 25 en 26 juli :dance: :dance:

Wij zaten met 4 computers klaar :mrgreen: :mrgreen:
paulenmonique
Amerika-ontdekker

Bericht door paulenmonique »

Yippie!!!! Bij ons ook gelukt voor Upper Pines...3 nachten in juli!!! :wink: Op 3 computers in huis meerdere locaties alvast geopend voor 07:00uPDT en meteen raak! We kwamen er vanmiddag pas achter dat de zomertijd voor de Pacific Daylight Time al op 8 maart was ingegaan, toen ik de klok van mijn computer instelde op de tijd in San Francisco...gelukkig snel gehandeld, want inderdaad, alle plekken die wij hebben gecheckt waren in plm. 10 minuten weg...ongelofelijk! Veel plezier in Yosemite allemaal, CU!!!
es141
Amerika-ontdekker

Bericht door es141 »

Hallo allen,

jawel ook hier vandaag om precies 15.00 uur onze reservering kúnnen boeken! We hadden flink 'huiswerk' gedaan en ik had 10 tabbladen openstaan om ze achter elkaar af te werken máár dat was niet nodig de eerste was direct ráák! Helemaal blij want we hadden ( net als anderen las ik ) ook een maand geleden eens gekeken 'hoe vlug dat zou gaan' en zijn geschrokken. Dus alle zeilen bij en precies om 15.00 uur ging de reservering 'los'.
( 5 min later was er voor die dagen al niets meer te verkrijgen, wel raar als je dat werkelijk op je scherm ziet )

We staan Upper Pines op plaats nummer 176 van 26 juli t/m 29 juli 2009.

Zijn er meer die in die periode in Yosemite Park zijn?

Met vriendelijke groet,
es
FlSv
Amerika-ontdekker

Bericht door FlSv »

Gefeliciteerd allemaal. Bij ons is het helaas niet gelukt, ook ik zat om precies 15.00 op 2 schermen op book now te drukken maar helaas. Wij moesten ook gelijk voor 15 juli dus misshcien was dat nog gewilder. We hebben nu maar op Crane flat campground geboekt. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Groetjes
1t/m29 juni, Sv van Miami naar San Diego
29 juni t/m 8 augustus samen rondtrekken in het zuid/westen van de VS!
betti
Amerika-ontdekker

Bericht door betti »

Fijn dat het de meeste gelukt is. Ons is het helaas ook niet gelukt, moesten ook voor de 15e en 16e juli een plekje weten te bemachtigen en ja dat was dus zo weg. :(
Wel hebben we het laatste plekje op Crane Flat :dance: , hier zijn we hartstikke blij mee.
FLSv we zitten hier dus dezelfde datum :beerchug:
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Hallo allemaal,
Leuk dat het jullie bijna allemaal gelukt is om te boeken. Wij gaan het 15 april proberen. Als ik dit zo lees, word ik nu al zenuwachtig, ik ben niet zo goed met de computer. Gelukkig heb ik wel wat computermensen om me heen, dus hopelijk gaat het lukken. Iemand nog dingen die ik echt niet moet vergeten of juist wel moet doen.
Groetjes Walnic
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

FlSv schreef:Gefeliciteerd allemaal. Bij ons is het helaas niet gelukt, ook ik zat om precies 15.00 op 2 schermen op book now te drukken maar helaas. Wij moesten ook gelijk voor 15 juli dus misshcien was dat nog gewilder. We hebben nu maar op Crane flat campground geboekt. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Groetjes
Crane Flat is een prettige camping, veel rustiger dan die inde vallei. Het nadeel is dat je altijd met de auto er op uit moetals je naar de vallei gaat. Maar je bent er wel vrij snel.

De 15e is niet gewilder dan andere data, maar het probleem is dat die datum al vaak een maand eerder geboekt wordt door mensen die vanaf de13e of de14e een plaats boeken.

Marianne
FlSv
Amerika-ontdekker

Bericht door FlSv »

Fijn om te horen dat Crane Flat ook een fijne camping is :).
Gister baalde ik wel even maar goed, het komt altijd weer goed he ;)!

Haha wat grappig dat wij er dezelfde datum zitten Betti :P
1t/m29 juni, Sv van Miami naar San Diego
29 juni t/m 8 augustus samen rondtrekken in het zuid/westen van de VS!
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Mijn buren is het voor 15 juli wel gelukt, gelukkig. Ik zat ook voor ze achter de computer en zodoende hadden we zelfs 2 plaatsen (terwijl er maar een paar plekken per camping beschikbaar waren). Tip misschien voor mensen die nog moeten boeken.. Na 10 minuten toen de boeking helemaal rond was hebben we 1 boeking weer laten vallen. Dus als het niet lukt, misschien handig om je site te blijven verversen en dan komen er vast weer wat plekken vrij van mensen die een plek te veel hebben!
Als het nou toch niet lukt kan je een plek reserveren voor 1 nacht op wawona of crane flat en de volgende dag vroeg naar de first come first serve campings in het park gaan.
tonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door tonnie »

Hey,

Wat is dit? Een actie van 5 minuten ofzo? op welke website? ( ben nu al te laat:P)

Hoeveel korting heb je dan?
santalyd
Amerikafan

Bericht door santalyd »

Geen actie, maar elke 15e van de maand kun je voor een bepaalde periode reserveren (zoals gisteren voor de periode 15-7 tot en met 14-8) en dan zijn binnen enkele minuten alle plaatsen weg.
santalyd
Amerikafan

Bericht door santalyd »

Wij hadden trouwens 15 en 16 juni nodig en hadden hetzelfde probleem dat er dan heel veel plaatsen al weg zijn vanwege de boekingen een maand eerder. Wij zaten ook te klikken en te klikken en er was niets meer en toen deden we alleen de dinsdagnacht en hadden er nog 1 en paar minuten later de maandag apart geprobeerd en toen was er daar ook nog eentje voor. Dus even wachten blijven proberen loont :P We staan dus 1 nachtje op Lower en 1 nachtje op North, maar ja, dat ligt toch naast elkaar :D
annaa
Amerika-ontdekker

Bericht door annaa »

Ook ons is het gelukt! Wat een zenuwgedoe zeg. Ik heb een nacht in Tuolomne Maedow (29 juli) en een nacht north pines (30 juli) met 10 tabbladen open staand. Let wel op dat je niet meer dan twee boekingen mag maken en een keer.
Voor degende die volgende maand moeten boeken: zorg dat je om 07.00 (Pacific time, dan 16.00 bij ons) al je tabbladen open hebt staan zodat je allen nog maar de knop book hoeft in te drukken. Binnen enkele minuten zijn de plaatsen weg.

Succes,
Annaa
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Volgens mij bedoel je om 15.00 uur!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht