Kurt schreef:Bedankt...nu nog de route zien uit te stippelen (aanstaande ega komt hier elke vijf seconden met nieuwe voorstellen aandraven )
Kurt,
waarom kom je niet met je aanstaande ega op de meeting die we op 5 november aanstaande in Zaltbommel houden? Van 15.00 uur tot ± 01.00 uur hebben we een gezellige bijeenkomst waar we verhalen, ervaringen, tips, ideeën e.d. met elkaar delen over Amerika.
Vorig jaar hebben we een eerste meeting gehouden in Utrecht en dat was een groot succes. Dit jaar willen we daarom weer een meeting houden. Meer info over de meeting en de aanmelding hiervan kun je in deze topic vinden.
Nieuwsgierig hoe het vorig jaar was? De foto's en reacties vind je in deze topic.
Van harte welkom op dit forum en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Leuk dat jullie je honeymoon in Amerika willen houden. Krijg je beslist geen spijt van.
Wat je route betreft: dat is te doen in de tijd die je hebt. Misschien is het een idee om bijv. in San Francisco te starten en te eindigen in Las Vegas. Er zijn geen dropoffkosten voor de huurauto tussen deze beide Staten.
Groetjes Marjan
Bedankt. Wel, het wordt inderdaad wat zoeken waar ik ga beginnen. Heb ook al zitten zoeken naar vluchten naar LV, die zijn aan de dure kant blijkbaar...
SF als start lijkt me ook zo geen slecht idee. Net Streets & Trips besteld (valt in mijn geval mee, ik heb een computerzaak ), misschien haar ik daar wel de ideale reisroute uit.
Kurt schreef:Bedankt...nu nog de route zien uit te stippelen (aanstaande ega komt hier elke vijf seconden met nieuwe voorstellen aandraven )
Kurt,
waarom kom je niet met je aanstaande ega op de meeting die we op 5 november aanstaande in Zaltbommel houden? Van 15.00 uur tot ± 01.00 uur hebben we een gezellige bijeenkomst waar we verhalen, ervaringen, tips, ideeën e.d. met elkaar delen over Amerika.
Vorig jaar hebben we een eerste meeting gehouden in Utrecht en dat was een groot succes. Dit jaar willen we daarom weer een meeting houden. Meer info over de meeting en de aanmelding hiervan kun je in deze topic vinden.
Nieuwsgierig hoe het vorig jaar was? De foto's en reacties vind je in deze topic.
Jullie zijn van harte welkom! :welcome:
Roland
Lijkt me geen slecht idee. Niet echt bij de deur van bij ons (ik woon in het uiterste zuiden van oost-vlaanderen, tegen de taalgrens en dichter bij Frankrijk dan Nederland), maar wie weet...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.