Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

creditcard bij reserveren pismo coast village

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
distefano2000
Amerika-ontdekker

creditcard bij reserveren pismo coast village

Bericht door distefano2000 »

Reserveren met de creditcard voor Mariposa KOA ging makkelijk, via internet. Gegevens creditcard invoeren en klaar.

Bij Pismo kun je ook via internet reserveren. Ik kreeg de bevestiging per mail maar voor de betaling met je creditcard moet je bellen of faxen. Faxen vind ik een achterhaald iets en bellen om vervolgens je gegevens per telefoon door te geven lijkt mij niet de veiligste manier. Ik heb wel een Paypal rekening, dat komt toch uit Amerika? Sommigen van jullie hebben vast uitgebreide ervaringen, tips zijn welkom
stefan
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: creditcard bij reserveren pismo coast village

Bericht door nieuwenoord »

Tja, ik fax ze altijd nog, dat oude apparaat bij ons doet het nog steeds.
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

Hier is onlangs nog een discussie over geweest.

http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 58#p322359

Groet
Irma
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Zolang je je credit card gegevens via een https verbinding verstuurt en er rechtsonder een safe lock verschijnt, kun je je credit card gegevens met een gerust hart via het internet versturen.
De kans is veel groter dat ze je kaartgegevens overschrijven in een restaurant of benzinepomp, dus zorg dat je altijd het credit card bonnetje ook meeneemt aangezien daar al je gegevens op staan en geef je kaart niet zomaar uit handen!
Ik werk zelf bij een online credit card processor en ik vind het nog steeds ongelooflijk dat er mensen zijn die bang zijn om hun CC gegevens via internet te geven terwijl ze in een restaurant of benzinepomp hun kaart letterlijk weg geven aan een bediende om het bedrag af te laten schrijven.
Ik betaal zelf al bijna alles via het internet per credit card en ik heb nog nooit problemen gehad met gestolen credit card gegevens of wat dan ook.
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

per telefoon door te geven lijkt mij niet de veiligste manier
Ik zal mijn cc-gegevens niet mailen, maar bellen vind ik een relatief veilige oplossing hoor.
Zeker als je zelf belt en je dus zelf het initiatief houdt.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

De realiteit is dat een CC zo ontzettend fraude gevoelig is,dat bellen,faxen,internet of de kaart uit handen geven allemaal net zo veilig of onveilig zijn.

Volkomen achterhaald beveiliging systeem,en daarom krijg je ook gewoon je geld terug als er ongevraagd een bedrag afgeschreven is,dus je loopt weinig risico.

Wij Nederlanders zijn wel heel erg voorzichtig geloof ik,komt denk ik omdat we niet echt gewend zijn aan CC's.
distefano2000
Amerika-ontdekker

Pete.Z schreef:De realiteit is dat een CC zo ontzettend fraude gevoelig is,dat bellen,faxen,internet of de kaart uit handen geven allemaal net zo veilig of onveilig zijn.

Volkomen achterhaald beveiliging systeem,en daarom krijg je ook gewoon je geld terug als er ongevraagd een bedrag afgeschreven is,dus je loopt weinig risico.
Daar heb ik ook andere voorbeelden van, hoewel het meestal wel goed gaat.
Pete.Z schreef:Wij Nederlanders zijn wel heel erg voorzichtig geloof ik,komt denk ik omdat we niet echt gewend zijn aan CC
20 jaar bankmedewerker, veel gewend en gezien aan schadeclaims en misschien juist daarom ben ik voorzichtig. Zeker als ik op een afwijkende manier moet betalen. Betalen via internet met de creditcard doe ik dus wel veel, maar dat is juist het probleem bij Pismo Coast, dat bieden zij niet aan.
stefan
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik kan me voorstellen dat je nog voorzichtiger bent als je bij een bank werkt,en inzicht hebt wat er fout kan gaan en gaat met een CC....

Ikzelf heb twee maal meegemaakt dat er een "spookafschrijving" gedaan is van een CC,beide keren een fake bedrijf,en beide keren heel vermoedelijk door een gekraakte database van bedrijven waar ik via internet wat had gekocht.
Ook beide keren na een telefoontje met Interpay geld keurig terug gekregen.
distefano2000
Amerika-ontdekker

Het vervelende is dat ik elke dag bezig ben met de financiën van klanten maar zelf neem ik hooguit één keer per maand de moeite om mijn eigen rekening te controleren. Als er bij mij iets fout gaat dan merk ik het zo laat (tenzij ik bij het tankstation een melding krijg dat ik niet meer kan tanken) als ik het al merk!. Wel als het om grote bedragen gaat natuurlijk. Uit luiheid en gemakzucht laat ik ook alles automatisch afschrijven, Paypal en Ideal vind ik wel veilige systemen maar telefonisch mijn creditcardgegevens geven, dat gaat zelfs mij te ver.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik weet hoe onveilig creditcards kunnen zijn, Alberts kaart is pas nog geblokkeerd wegens fraude in Australië, nooit geweest. Ik heb zelf echter al vaak campings mijn cc-nummer gefaxt, waaronder al drie keer Pismo Coast Village en nog nooit problemen gehad met mijn kaart. Ik zou het in dit geval dus maar gewoon telefonisch doen, PCV is een erg grote en bekende campground.
distefano2000
Amerika-ontdekker

Bedankt, voor de ervaringen, dat stelt weer gerust. Het is wel de vraag of wij medio juni en buiten het weekend om wel moeten reserveren. Dat beperkt de vrijheid toch wel enigzins.
Laatst gewijzigd door Rob op 28 mar 2009, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
stefan
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik denk dat het door de week heel erg mee zal vallen in Pismo Beach, zou ik nog wel durven gokken. Maar ja, ik reserveer echt alles, gewoon omdat juist het niet meer hoeven zoeken mij het gevoel van vrijheid geeft :wink: :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer