Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Williams - LA in één rit?
Williams - LA in één rit?
Is de verplaatsing Williams - LA te doen in één rit? Dit zou voor ons namelijk een dagje besparen wat we eventueel aan Arches kunnen spenderen. Het betekent met andere woorden dat we van Panguitch (Bryce) naar Moab (Arches) rijden, daar 1 overnachting doen en de volgende dag doorrijden naar Page. Hebben we dan nog voldoende tijd om Arches daadwerkelijk te bezichtigen?
Re: Williams - LA in één rit?
Ik heb die afstand al een aantal keren afgelegd in 1 dag en ik vind het prima te doen! Moet wel zeggen dat ik absoluut geen hekel heb aan lange afstanden rijden
Gewoon s'morgens lekker op tijd beginnen te rijden
het is ook wel te doen als je via het welbekende gedeelte van de route 66 (Seligman,Hackberry,Kingman,Oatman) gaat maar dan moet je er wel een paar uur extra voor uittrekken als je hier en daar wat rond wilt kijken.

Gewoon s'morgens lekker op tijd beginnen te rijden

"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Williams - LA is inderdaad best te doen in 1 dag, maar om voor 1 overnachting nog van Bryce naar Moab te gaan? Lijkt me wel erg ver rijden voor een heel kort bezoek.
Qua afstand kan het wel, ook afhankelijk van hoe je wilt rijden (via Capitol Reef, of via de I70?) maar het worden wel twee lange reisdagen. Hoe zit je verder in de tijd, heb je een planning van dag tot dag? Misschien zijn er betere alternatieven voor een extra dag?
Marianne
Qua afstand kan het wel, ook afhankelijk van hoe je wilt rijden (via Capitol Reef, of via de I70?) maar het worden wel twee lange reisdagen. Hoe zit je verder in de tijd, heb je een planning van dag tot dag? Misschien zijn er betere alternatieven voor een extra dag?
Marianne
Wij zijn vorig jaar om 6 uur ( in de ochtend ) vertrokken vanuit Williams en waren rond het middag uur in La en lagen s'middags lekker op het strand. Dus even doorbijten en het is gewoon goed te doen, en dan heb je zelfs nog iets aan je dag om iets te doen in LA.
jan
jan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 796 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT