Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stranden los angeles omgeving

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bwolters00
Amerika-ontdekker

Stranden los angeles omgeving

Bericht door bwolters00 »

Hallo,

Ik heb even een vraagje, de laatste dagen van onze vakantie willen we vertoeven aan het strand van los angeles of eventueel wat zuidelijker(newport beach, laguna beach ect). Wat zijn nou leuke stranden, waar je s'avonds nog gezellig een bouelevard kan aflopen en wat kan eten en drinken(betaalbaar), overdag lekker uitrusten op strand, evt nog wat winkeltjes inlopen? Ook vind ik het wel belangrijk dat je s'avonds wel veilig voelt.

Ik ben al tijdje op internet aan rondkijken, maar lees weinig echte ervaringen van mensen.

De periode dat we hier zijn is van 6 t/m 9 juli, 9 juli vliegen we ook terug vanaf Lax, we hebben een auto tot onze beschikking.

Bjorn
Dude
Moderator

Re: Stranden los angeles omgeving

Bericht door Dude »

Wij verbleven onze laatste dagen in Costa Mesa kort aan het strand van Newport Beach. Ook Laguna Beach ligt op een kwartiertje rijden. Wij vonden het er aangenaam vertoeven en voelden ons wel veilig. Je kan er over lezen op onze website.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Foto van Newport Beach
Foto van Newport Beach
Voor Laguna kun je beter even op Panoramio/google earth kijken want ik heb er niet zulke mooie foto's van. Laguna heeft een totaal andere sfeer dan Newport. Deze laatste is naar mijn mening meer typisch amerikaans met brede zandstranden, een pier en van die lange dunnen palmbomen. Wel erg leuk met een baai waar je met een bootje kunt varen naar een peninsula waar allemaal schattige huisjes staan, strandtenten etc.
Laguna vond ik erg mooi; klifkusten met daartussen kleine strandjes, op de rotsen staan prachtige woningen met uitzicht over de oceaan. Het centrum is knus en klein en heeft echt een meditterraans sfeertje.
bwolters00
Amerika-ontdekker

Bedankt voor jullie reacties al, hoe is het daar kwa restaurants en terrasjes ect dan? Zijn er ook nog mensen met ervaring met de stranden van Los angeles,venice beach ect?
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Wij vinden Venice Beach erg leuk. Breed strand(ERG BREED) en veel mensen op de boulevard.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

JAAA! Venice Beach = my favorite!! Niet per se voor het strand maar gewoon de hele vibe. Jong, gek en erg gezellig.
Langs het strand is een lange boulevard (de boardwalk) waar allemaal alternatieve winkeltjes zitten (petten en t-shirts winkels met de gekste opdrukken, tattoo-shops en zelfs een freakshow-museumpje waar ze misgroeide dieren op sterk water hebben).
Overal zijn mensen op skates, groepjes mensen aan de percussie met dansers erbij, kunstenaars die hun waren verkopen enz.
Er zijn ook een paar restaurantjes maar deze zijn niet van grote kwaliteit, gewoon relaxt met een fried-chickenwings, friet, stokbroodje met boter enz. Nog een aanrader; laat je voor een tientje masseren door chinezen, alleen dan wel voordat je verbrand bent door de zon, haha!!

Achter de boardwalk vind je de Abbot Kinney Blvd waar je designer winkeltjes vind van het conceptuele soort (dus geen chanel of gucci) en onze favoriete lunchroom (ben de naam vergeten), zit op een hoek en je kunt er hele gezonde sandwiches krijgen met geweldige shakes en smoothies. Types op Abbot Kinney; artistiek en eigenzinnig 8)

Krijg gelijk weer ontzettende heimwee....in juli mag ik weer :D
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Hier nog even een paar foto's van Venice;
Bijlagen
En wat dacht je van deze jongens?
En wat dacht je van deze jongens?
Mensen maken muziek
Mensen maken muziek
Venice Boardwalk
Venice Boardwalk
HeleneB
Amerika-ontdekker

Bericht door HeleneB »

Hey,

Wij hebben een hotel gereserveerd niet ver van de luchthaven, aan Manhattan Beach, juist aan het strand. The Seaview Inn heet het. Ik ben er nog niet geweest, maar het ziet er wel goed uit...
eef en deef
Amerika-ontdekker

Bericht door eef en deef »

Hoi,

Ik lees even mee met deze topic.
River Cola, ziet er geweldig uit!
Wij zitten in Hollywood Orchid Suites. Van daaruit willen we met de auto naar Venice Beach. Is dat te doen? En kun je makkelijk parkeren aan het strand? Evt. een fiets huren behoort toch ook tot de moegelijkheden? Wij willen aan het einde na het verkennen per fiets ook hier nog avondeten en dan terug met de huurauto naar het hotel. Iemand nog leuke tips voor restaurantjes? ( behalve al die tips al van Rivercola)

Groetjes Evelien
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ik weet niet precies waar de Orchid Suites liggen, maar in ieder geval kun je vanuit hollywood makkelijk in Venice komen (vermijd wel de spits!) door Of Sunset Blvd Of Santa Monica Blvd te nemen, ook nog eens een hele leuke route, de laatste van de twee brengt je helemaal naar Santa Monica waar je vervolgens linksaf slaat op de Lincoln Blvd. Je kunt in Venice niet makkelijk met je auto bij het strand zelf komen, zet hem dus neer in 1 van de straten paralel aan de boardwalk zoals Main Street of in 1 van de haakse straten.
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Hoi hoi,

Ons favoriete strand is Huntington Beach.
Errug gezellig met een leuke pier en veel winkeltjes en terrasjes in de straat achter het strand.
Veel surfers daar.
Echt een aanrader!

Maar ook Long Beach is erg leuk! Alleen wat duurder met parkeren enzo. Deze twee stranden liggen relatief dicht bij elkaar zodat je ze makkelijk samen kunt bezoeken. Eigenlijk is de hele HW 1 vanaf Long Beach naar Newport Beach en Balboa Island een hele leuke rit!

Groetjes!

Manon
bwolters00
Amerika-ontdekker

Wij hebben gekozen om toch naar Venice beach te gaan, om ook nog keuze te hebben om nog redelijk snel richting beverly hills te gaan om ff te kijken. Ook als reden dat er voor ons gevoel, wat meer vertier is. We hebben een hotel gewonnen aan de Marina del Rey. Ik blijf deze topic ook volgen voor meer tips die mensen hebben.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer