Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Walnic: LA - SF (ZW) Eerste camperreis

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Eerste camperreis, graag route-advies

Bericht door nieuwenoord »

Iemand heeft dat eerder op het forum gezet. Je rijdt het parkeerterrein op en vraagt dan of je kan overnachten. Je krijgt een plaats toegewezen, dan komt iemand van security langs en dan schijnt het voor elkaar te zijn.
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

Wij hebben dit afgelopen zomer gedaan voor 2 nachten. We kwamen 's avonds aan, je mag gewoon zelf weten waar je je camper wegzet. We hebben een personeelslid aangesproken om te vragen of we mochten overnachten. Deze persoon gaf het door aan Security, zij kwamen langs en daar konden we mee afrekenen. ($17,00 per nacht + het parkeertarief van overdag). Er is verder helemaal niets, je moet dus wel voor volle tanks en accu zorgen. We waren 's morgens meteen met de opening in het park, waar we meteen door konden lopen met onze vooraf gekochte kaarten (legitimatie verplicht). Er stonden al lange rijen bij de kassa. 's Avonds zijn we tot sluitingstijd in het park gebleven, nog wat gegeten en we konden zo door naar de camper om te gaan slapen. We hebben 2 knullen van 16 en 20 jaar die geen genoeg konden krijgen van de 'wilde' attracties. Omdat we nergens meer naar toe hoefden, konden we dus net zo lang blijven als we wilden.
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Het is een tijdje stil geweest vauit ons, ben druk bezig geweest met het uitzoeken en boeken van campings. De meesten liggen nu vast, alleen Page kunnen we nog niet te pakken krijgen. We krijgen ook geen reactie op de fax. Morgen is de grote dag, dan proberen we een plek te krijgen in Yosemite. Om 16.00 uur zitten we klaar met 4 pc's met ieder 2 open velden, hopelijk lukt het dan. Misschien kunnen jullie voor ons duimen.
Groetjes Nicole
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Dan duim ik voor jullie als jullie ook voor mij/ons duimen :wink:
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Walnic
Amerikafan

Bericht door Walnic »

Yes, Yes, Yes, het is gelukt, we hebben een plek kunnen reserveren op North Pines, aan het water. We hadden 4 pc's met ieder 2 tabbladen geopend staan. Uiteindelijk konden we nog kiezen uit 6 plekken, 2 waren er meteen al uit. Inderdaad, binnen 10 minuten zat heel North Pines volgeboekt, maar wij hebben een plek. Ik hoop voor 1250 dat het jullie ook gelukt is. Wanneer zijn jullie er dan, wij van 27 aug/1 sept, in het weekend dus.
Groetjes Nicole
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Hé Nicole,

Wij zijn er van 17 augustus tot 19 augustus, we lopen elkaar helaas dus mis.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Ik heb die plekken op North Pines aan het water gezien en ze zijn erg leuk Walnic! Gefeliciteerd!
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
sabsan
Amerika-ontdekker

Bericht door sabsan »

Leuk te zien dat meer mensen om 16:00 uur aan de pc zitten. wij hebben ook een plek aan het water (north pines) nu heb ik nog een vraag aan de kenners. Heeft de merced river eind augustus nog water

sabeltjes
De sabeltjes
eef en deef
Amerika-ontdekker

Bericht door eef en deef »

Hoi Nicole,

Gefeliciteerd met je plekje op North Pines! Wij hebben 15 maart een plekje kunnen reserveren voor Upper Pines. Fijn he, dat het gelukt is! Bij ons is het ook even stil geweest, nadat we in januari zo druk met elkaar hebben "gemaild". Wij moeten alleen nog de camping bij Lee vIning reserveren, maar dat kon pas vanaf 24 april. Gaat het verder goed met andere voorbereidingen?
Groetjes Evelien
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

sabsan schreef: wij hebben ook een plek aan het water (north pines) nu heb ik nog een vraag aan de kenners. Heeft de merced river eind augustus nog water
Ja hoor, de Vernal en Nevada Falls hebben ook het hele jaar nog water, hoewel het natuurlijk eind augustus wel een stuk minder is. Raften op de Merced zal niet meer lukken, maar je kunt lekker pootjebaden als het warm is.

Marianne
Walnic
Amerikafan

Bericht door Walnic »

Hoi Evelien,
We hebben nu alles kunnen boeken, Page heb ik gebeld en dat ligt nu ook vast. Leuk dat het jullie ook gelukt is in Yosemite, lijkt ons toch wel te gek om midden in het park te zitten. Ook makkelijk dat we de camper kunnen laten staan en alles per shuttle-bus kunnen doen. Ben nu leuke doe-dingen voor onderweg aan het opzoeken en leuke stops tijdens de reisdagen. Dit forum komt dan ook goed van pas.
Groetjes Nicole
sabsan
Amerika-ontdekker

Bericht door sabsan »

eef en deef schreef:Hoi Nicole,

Gefeliciteerd met je plekje op North Pines! Wij hebben 15 maart een plekje kunnen reserveren voor Upper Pines. Fijn he, dat het gelukt is! Bij ons is het ook even stil geweest, nadat we in januari zo druk met elkaar hebben "gemaild". Wij moeten alleen nog de camping bij Lee vIning reserveren, maar dat kon pas vanaf 24 april. Gaat het verder goed met andere voorbereidingen?
Groetjes Evelien
Ik zie dat jullie de camping bij lee vining willen boeken. wij twijfelen. Wij komen op 24 augustus via de US 95 uit Las Vegas en willen of de Oh ridge bij june lake boeken of mono vista. Heeft iemand ervaring met beide. Oh ridge staat goed aangeschreven in de rvreviews. (wij weten dat dit een natuur camping is maar heedt een comfort station)

de sabeltjes
De sabeltjes
Walnic
Amerikafan

Morgen komt onze droom uit !!

Bericht door Walnic »

Na maanden van voorbereiding is het dan bijna zover, morgen vliegen we voor de 1e keer naar USA. Ik wil iedereen van het AA-forum bedanken voor het meedenken, de vele tips en adviezen, de leuke reisverhalen en alle kennis. Dankzij jullie hebben wij volgens ons een hele leuke tocht uitgestippeld. Ook heb ik dankzij jullie al een half jaar lang bijna dagelijks voorpret gehad bij het bezoeken van het forum. Voor Amerika-ontdekkers zoals wij zijn jullie eigenlijk onmisbaar. Zijn jullie geïnteresseerd in onze belevenissen in USA, lees dan met ons mee op www.amerikazw.reismee.nl. Ik wil iedereen die nog op vakantie gaat een hele leuke vakantie toewensen. Als we weer terug zijn, laat ik het forum wel weten hoe de 1e keer USA bevallen is en of we dan ook amerika-verslaafd geworden zijn.
Groetjes Nicole en de rest van de familie :D
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Morgen komt onze droom uit !!

Bericht door lelie »

Heel veel plezier!!!!!! :dance:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Nicole,

Ik wens jullie morgen een hele goede vlucht en een fantastische vakantie in Amerika. Leuk dat we jullie kunnen volgen.

Heel veel plezier!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Goeie reis en waanzinnige vakantie!
Natuurlijk ben je straks ook verslaafd. :wink:

Ik ga jullie volgen in ieder geval.
Florida
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Florida »

Heel veel plezier!!!! :dance:
(En kan me niet voorstellen dat jullie niet verslaafd zullen worden... :doublethumb: )
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Veel plezier Nicole!
Ik zal jullie zeker volgen.

Ilona
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Goede reis en heel veel plezier!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Have fun, of zoals de Amerikanen zeggen Bon Voyage :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer