Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camperadvies gevraagd: betreffende aantal personen.
Camperadvies gevraagd: betreffende aantal personen.
hallo allemaal,
wij zijn van plan om volgend jaar onze tweede reis door het zuid westen van amerika te gaan maken.
de eerste keer was vorig maar toen waren we met z'n tweeen en het is nu de bedoeling dat ons kindje van dan iets meer dan een jaar oud en opa en oma ook mee gaan.
heeft er iemand ervaring met vier volwassenen en een kind in 1 camper of is het beter twee campers van een kleiner formaat te nemen.
ik hoop dat er experts zijn die hier iets over kunnen vertellen.
groeten mark.
wij zijn van plan om volgend jaar onze tweede reis door het zuid westen van amerika te gaan maken.
de eerste keer was vorig maar toen waren we met z'n tweeen en het is nu de bedoeling dat ons kindje van dan iets meer dan een jaar oud en opa en oma ook mee gaan.
heeft er iemand ervaring met vier volwassenen en een kind in 1 camper of is het beter twee campers van een kleiner formaat te nemen.
ik hoop dat er experts zijn die hier iets over kunnen vertellen.
groeten mark.
-
- Amerikafan
Re: camper advies gevraagd!!
Tja, op zich is het best mogelijk om met z'n allen in 1 camper te reizen, maar hou er wel rekening mee dat je de hele vakantie geen privacy zult hebben. Kleine ergenissen kunnen tot grote irritatie leiden (lijden).
Groetjes, Diana
Groetjes, Diana
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: camper advies gevraagd!!
Ik ben erg gesteld op mijn privacy en zou nooit met anderen ineen camper willen slapen/reizen.
Je zit al op elkanders lip en de irritaties zijn er zo.
Je hebt al een camper nodig waar 2 fatsoenlijke 2 persoonsbedden in zitten, de bank of dinette is niet echt een ideale slaapplaats, voor volwassenen.
Ik weet niet of je zelf in de capover wilt slapen, wij hebben het in het begin wel gedaan, maar vinden de klim erin en eruit teveel worden , de leeftijd gaat hier en rolspelen en ook de krappe ruimte boven het hoofd.
Ik zou ervoor kiezen om met 2 campers te reizen, wij hebben dat vorig jaar voor een groot gedeelte gedaan met hekkie en JHek en dat is prima bevallen.
Je zit al op elkanders lip en de irritaties zijn er zo.
Je hebt al een camper nodig waar 2 fatsoenlijke 2 persoonsbedden in zitten, de bank of dinette is niet echt een ideale slaapplaats, voor volwassenen.
Ik weet niet of je zelf in de capover wilt slapen, wij hebben het in het begin wel gedaan, maar vinden de klim erin en eruit teveel worden , de leeftijd gaat hier en rolspelen en ook de krappe ruimte boven het hoofd.
Ik zou ervoor kiezen om met 2 campers te reizen, wij hebben dat vorig jaar voor een groot gedeelte gedaan met hekkie en JHek en dat is prima bevallen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Camperadvies gevraagd: betreffende aantal personen.
Wij gaan dit jaar voor het eerst met vier volwassenen in één camper. In tegenstelling tot Annie wil ik het wel proberen
Over vier weken weet je hoe het bevallen is.

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij zijn in 2007 op reis geweest met 2 gezinnen en dus ook 2 campers. Ik zou absoluut niet met 1 camper willen gaan reizen. Wij hebben grote behoefte aan privacy. Geen probleem om samen dingen te ondernemen en heel gezellig om 's avonds gezellig bij elkaar te zitten maar de privacy tijdens het rijden en slapen zou ik nooit willen opgeven.
Ik kan me voorstellen als je met 1 kind en opa en oma reist dat het voor zowel het kind als voor opa en oma heel leuk is om met jullie te vertoeven.
Er bestaan ook campers met een 2 persoonsbed achterin, een hoogslaper boven de cabine en een stapelbed in een slide out, dus voor wat de ruimte betreft zou het geen probleem mogen zijn... maar ja... of iedereen zich er altijd lekker bij voelt?
Ik kan me voorstellen als je met 1 kind en opa en oma reist dat het voor zowel het kind als voor opa en oma heel leuk is om met jullie te vertoeven.
Er bestaan ook campers met een 2 persoonsbed achterin, een hoogslaper boven de cabine en een stapelbed in een slide out, dus voor wat de ruimte betreft zou het geen probleem mogen zijn... maar ja... of iedereen zich er altijd lekker bij voelt?
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Geen ervaring met het reizen met 1 camper maar wel met het reizen met volwassenen op 1 zeilboot en dat was een eens maar nooit weer ervaring. Voor mij echt te weinig privacy en nooit een moment om je echt even terug te trekken.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Wij hebben vorig jaar een 28ft camper gehuurd van El Monte. Wij gingen toen ook met mijn ouders samen.
Wij sliepen in de Cab-over en mijn ouders in het 2 persoonsbed achterin. Je kon voor ons bed een gordijn hangen en voor hun slaapplek kon je een schuifdeur dicht doen. ZIj hadden dus een soort slaapkamer achterin en wij hadden de rest van de camper.
Het is ons goed bevallen, al was het bed bovenin van ons best hard. Wel weinig privacy, wij deden af en toe wel een dagje wat anders dan elkaar.
Wij sliepen in de Cab-over en mijn ouders in het 2 persoonsbed achterin. Je kon voor ons bed een gordijn hangen en voor hun slaapplek kon je een schuifdeur dicht doen. ZIj hadden dus een soort slaapkamer achterin en wij hadden de rest van de camper.
Het is ons goed bevallen, al was het bed bovenin van ons best hard. Wel weinig privacy, wij deden af en toe wel een dagje wat anders dan elkaar.
Wij hebben zelf toen we in canada woonden 3 weken onze ouders in huis gehad. Ondanks alle goede bedoelingen wederzijds, zou ik het niet aanraden (en wij zaten niet eens in een camper). Vooral met een kind van 1, die begint te huilen op de meest onmogelijk tijden... Zou gewoon voor twee campers gaan. Hoef je ook niet met z'n allen heel de tijd de zelfde dagjes uit te plannen, en naar de winkels enzo....
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik snap wat je bedoelt, hoop ik.Marloes schreef: wij deden af en toe wel een dagje wat anders dan elkaar.

- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
:hilarious: :hilarious: :hilarious:
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Wij zijn afgelopen jaar met 4 volwassenen naar Amerika gegaan en hebben toen 2 kleine campers gehuurd (RB 23 ft). Is ons erg goed bevallen. Je hebt toch je privacy en zeker met zo'n kleintje die ook nog wel even moet slapen heb je dan net wat meer vrijheid. Wij hadden walkie talkies mee om onderweg te kunnen communiceren. Was erg handig.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Jaren terug hebben we 6 weken lang rondgetrokken met de auto en caravan door Europa. Schoonouders, vrouw en dochter van 2 jaar en ik. Wij hadden ook een tentje meegenomen, maar hebben die bijna niet gebruikt vanwege de regen. Aan deze reis hebben wij heel goede herinneringen.
bedankt voor de reacties allemaal, het is dus echt een afweging maar inderdaad, de privacie zal wel rond het nul punt schommelen.
nu zijn mijn vrouw en ik beide nog geen dertig dus in de cabover moet geen probleem zijn. en joycee, jou tip met de walkie talkie is ook niet verkeerd als we met 2 campers gaan.
en ben benieuwd hoe het meneer of mevrouw nieuwenoord gaat bevallen.
we zullen eens gaan overleggen maar dat komt binnenkort weer want onze kleine is afgelopen zaterdag geboren dus die heeft even alle aandacht nodig, maar dat is weer een ander verhaal.
nogmaals bedakt voor de tips. groeten mark
nu zijn mijn vrouw en ik beide nog geen dertig dus in de cabover moet geen probleem zijn. en joycee, jou tip met de walkie talkie is ook niet verkeerd als we met 2 campers gaan.
en ben benieuwd hoe het meneer of mevrouw nieuwenoord gaat bevallen.
we zullen eens gaan overleggen maar dat komt binnenkort weer want onze kleine is afgelopen zaterdag geboren dus die heeft even alle aandacht nodig, maar dat is weer een ander verhaal.
nogmaals bedakt voor de tips. groeten mark
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine!!
En er is een meneer en een mevrouw NIeuwenoord, die zo niet heten, maar wonen op Stal Nieuwen Oord. Ik ben Monique en mijn man heet Albert, ook gewoon lid van dit forum onder die naam
En er is een meneer en een mevrouw NIeuwenoord, die zo niet heten, maar wonen op Stal Nieuwen Oord. Ik ben Monique en mijn man heet Albert, ook gewoon lid van dit forum onder die naam

- Mark & Martine
- Amerikakenner
Hoi Mark,
Als eerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!
Wij hebben afgelopen jaar ook geworsteld met hetzelfde probleem als jullie (voor zover je van een probleem kunt spreken
). Wij hadden uiteindelijk de hele reis gepland met 1 camper. De overnachtingscampings hadden we uitgezocht op het aanwezig zijn van cabins, dus de schoonouders zouden bij aankomst op de camping intrek nemen in de cabin. Dan heb je 's avonds en 's nachts privacy en overdag in de camper de gezelligheid van elkaar. Qua kosten kwam dat een stuk voordeliger uit dan 2 campers huren. Uiteindelijk is het hele feest niet doorgegaan en gaan we nu (over 5 dagen!) met zijn 3-tjes naar Florida, maar dit plan is nog niet uit ons hoofd
groetjes! Martine
Als eerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!
Wij hebben afgelopen jaar ook geworsteld met hetzelfde probleem als jullie (voor zover je van een probleem kunt spreken

groetjes! Martine
Canada & NO USA 2016: http://www.swijnenburgersontour2016.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
- deh78
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zoek graag informatie voor een kleine camper voor 2 pers. zeg maar rond het formaat VW-transporter
Waar we in 2010 in de vs mee willen rondtrekken.
Dennis
Waar we in 2010 in de vs mee willen rondtrekken.
Dennis
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1740 Weergaves
-
Laatste bericht door Oranjeboom
-