Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route zuidwesten

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
blaatschaap
Amerika-ontdekker

Route zuidwesten

Bericht door blaatschaap »

Over 2,5 maand gaa ik naar het zuidwesten toe en heb nu hulp nodig bij een route. :)

Ten eerste, we beginnen in Los Angeles en moeten denk ik in Las Vegas eindigen. We huren bij usareisen.de een Trailblazer, maar we willen in Las Vegas 4 dagen een Ford Mustang huren (niet bij usareisen.de). We vinden het nogal zonde om voor die 4 dagen een auto dubbel te huren (Trailblazer + Mustang) en wouden daarom in Las Vegas eindigen. Misschien is het mogelijk de Trailblazer in te leveren als we aankomen in Las Vegas en weer op te halen als we uit Las Vegas vertrekken.

Het probleem is dat beginnen in Los Angeles en eindigen in Las Vegas nogal onlogisch lijkt, dus misschien is het bij usareisen.de mogelijk om hem dan voor die paar dagen in te leveren. Ik weet niet wat ik hier dus het beste kan doen.

Voor de rest willen we de volgende dingen bezoeken:

Death Valley NP
Joshua Tree NP
Yosemite NP
*Saguaro NP
Antelope Canyon
Horseshoe Bend
Monument Valley NP
Bryce Canyon
*Capitol Reef NP
Zion NP

*optioneel

En willen we 3 nachten Las Vegas, 2-3 nachten Los Angeles en 2-3 nachten San Francisco. In totaal hebben we 20 dagen de tijd. Ik heb alles wel in Google Maps gezet, maar ik heb verder geen idee in welke plaatsen we moeten overnachten (op de 3 bovengenoemde steden na).
lindagr4
Amerika-ontdekker

Re: Route zuidwesten

Bericht door lindagr4 »

hallo,

er zijn meerdere mensen die in LA beginnen en in LV eindigen.
dit lijkt me opzich geen probleem.
Zelf heb ik hetzelfde begin en eindpunt, de dingen die ik wil bezoeken komen ook ongeveer overeen alleen wij hebben niet Joshua Tree NP,Saguaro NP,Bryce Canyon,Capitol Reef NP in on schema opgenomen dit ook ivm met tijdsgebrek wij gaan 23 dagen maar willen 5 nachten in LV verblijven.
aangezien je al best wat dagen in steden wilt blijven weet ik ook niet of het haalbaar is om alle bezienswaardigheden die je hebt opgenoemd te bezichtigen in 20 dagen. Er zullen vast ervaren reizigers zijn op het forum die je hierin van advies kunnen voorzien.

Je kan de auto bij usa reizen huren voor een bepaald aantal dagen en dat huur je voor de laatste dagen in LV een mustang. lijkt me geen probleem.

gr linda
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

blaatschaap schreef:
Voor de rest willen we de volgende dingen bezoeken:

Death Valley NP
Joshua Tree NP
Yosemite NP
*Saguaro NP
Antelope Canyon
Horseshoe Bend
Monument Valley NP
Bryce Canyon
*Capitol Reef NP
Zion NP

*optioneel

En willen we 3 nachten Las Vegas, 2-3 nachten Los Angeles en 2-3 nachten San Francisco. In totaal hebben we 20 dagen de tijd. Ik heb alles wel in Google Maps gezet, maar ik heb verder geen idee in welke plaatsen we moeten overnachten (op de 3 bovengenoemde steden na).
Wordt vrij krap denk ik als je die vooropgestelde nachten wil behouden. We zullen eens een poging doen om een route in elkaar te steken:

01) Br/Am - Los Angeles
02) Los Angeles
03) Los Angeles
04) Los Angeles - Kustroute (bv Big sur)
05) Kustroute - San Francisco
06) San Francisco
07) San Francisco
08) San Francisco - Yosemite NP
09) Yosemite NP
10) Yosemite NP - Lee Vining (Bodie - mono lake)
11) Lee Vining - Death Valley
12) Death Valley - Kingman (via route 66)
13) Kingman -Grand Canyon
14) Grand Canyon - Monument Valley
15) Monument Valley - Page (horseshoebend - Antelope Canyon)
16) Page - Bryce
17) Bryce - Zion
18) Zion - Las Vegas
19) Las Vegas
20) Las Vegas

Ik zou in dit schema één dag LA schrappen en in Zion doorbrengen. Je kan ook Monument Valley eruit halen en deze dag elders weer invoegen.
Veel succes
Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
blaatschaap
Amerika-ontdekker

Bericht door blaatschaap »

Hardstikke bedankt! Ik zal de route meteen in Google Maps invoeren en kijken hoe het totaalplaatje er ongeveer uit gaat zien. Ik denk ook dat het misschien beter is een dag LA weg te halen.
mildred
Amerika-ontdekker

Bericht door mildred »

Heb je al eens naar het programma Tyre gekeken? Dan kun je makkelijk een route met Google (maps of Earth) maken en naar je TomTom laden. Ik heb al wel de routes gemaakt, maar nog niet zelf ermee gereden. Dat wil ik hier in Nederlad nog eens gaan uitproberen voor ik verder ga.

Tyre is te downloaden vanaf : http://www.janboersma.nl/gett/

Groetjes,

Mildred

P.S. Had jij de juiste route naar Bisti Badlands ook?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer