Zo is die helemaal goed Sonja. Ben overigens heel benieuwd hoe je zoiets doet.
Je mag het bestand wel naar mij mailen als je denkt dat het zinvol is. De parkmap heb ik zelf hier en die kaart heb je gebruikt als ik het goed zie. Overigens staan niet alle viewpoints en bezienswaardigheden hierop vermeld. Daarvoor moet je een meer gedetailleerde kaart met beschrijving van het Visitorcenter meenemen (en de print van H&H natuurlijk)....
Zo moet je bijvoorbeeld beslist naar de Lower Cathedral Valley Overlook. Een trail van een mijl ongeveer en het staat op een bord aangegeven. Op het laatst een leuke klim naar boven voor een fantastisch gezicht over de valley met de Temple of the Sun en the Moon. Ik had daar wel uren kunnen zitten. En zo zijn er nog een paar van die fantastische viewpoints.
Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we weer over de grote plas. :dance:
Dit gaat onze route worden:
16 mei: Urmond – Las Vegas
17 mei: Las Vegas – Kanab Little Finland
18 mei: Kanab – Page Met Terry naar Coyote Buttes South
19 mei: Page Lower Antelope Canyon
20 mei: Page – Escalante via Cottonwood Canyon Road, Yellow Rock
21 mei: Escalante – Torrey via Notom Bullfrog Road
22 mei: Torrey Cathedral Valley Loop
23 mei: Torrey – Moab Goblin Valley, Little Wild Horse Canyon
24 mei: Moab – Kayenta, AZ Fisher Towers
25 mei: Kayenta, AZ – Grand Canyon Blue Canyon, Coalmine Canyon
26 mei: Grand Canyon – Kingman: Helicoptervlucht over Grand Canyon
27 mei: Kingman – Las Vegas
28 mei: Las Vegas
29 mei: Las Vegas – Urmond (30 mei)
We zijn weer te volgen via ons weblog. (zie onderschrift)
Even kijken of ik morgen nog tijd heb om langs de houthandel te gaan voor die bordjes
We zijn al blij dat jullie na ons naar Little Finland gaan.
Als we vast komen te zitten weten we in ieder geval dat de redding niet al te lang op zich zal laat wachten.
Ook via deze weg wens ik jullie een hele fijne reis en uiteraard ga ik jullie ook weer volgen. Ik verheug me al weer op al jullie verhalen.....
De route ziet er fantastisch uit met hele mooie dingen onderweg. Veel succes met het rijden van de dirtroads en Little Finland vinden jullie vast ook wel. Jullie zijn ervaren genoeg op dit gebied!
Hoi Hoi,
Fijn dat de reis toch nog door kon gaan.
Ik ga jullie web-log volgen heel veel plezier.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
De vakantiefoto's zijn uitgezocht en staan nu online.
Op ons weblog (http://devolletjes3.punt.nl/) staan de links naar de fotoalbums direkt onder de routebeschrijving.
Veel kijkplezier en reageren mag nog altijd in ons gastenboek.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.