Voor je iPhone of iPod Touch kun je nu tijdelijk de Lonely Planet van San Francisco gratis downloaden!
Ik snap dat niet iedereen hier een iPhone of iPod Touch, maar ik dacht ik laat het toch even weten. Misschien heeft iemand er nog iets aan. Is toch mooi meegenomen.
Dit kan via de iStore en dan zoeken op San Francisco.
Ik heb hem ook al netjes gedownload en hij is inderdaad tijdelijk gratis.
Nogmaals bedankt .
Ik laat weten hoe hij het gedaan heeft als ik terug ben (over 4 maanden+ 3 weken dus.....)
Ik heb hem ook gedownload, krijg hem nog niet aan de praat omdat ik eerst een grote update moet downloaden en installeren (duurt erg lang). Ik ben wel benieuwd naar hoe de gids eruitziet en werkt op de Ipod Touch. Bedankt voor de tip! Als het bevalt misschien reden om ook andere steden te downloaden!
Werkt perfect, vooral de kaartfunctie is fantastisch. Vooral in steden waarin flink gewandeld moet worden is het natuurlijk ideaal, als je precies naar dat ene hele goede restaurantje op zoek bent in dat ene achterafsteegje.... Ik ga het verder eens op mijn gemak bekijken. Wat is zo'n ipod touch toch een machtig mooi speeltje.
Die SF gids heb ik ook maar even gepakt, is normaal toch 12,99 !
Er staan verder toch veel nuttige apps in de store, ik heb inderdaad alle kaarten van de Nationale parken op mijn iPhone via "Park maps" .
Overigens niks bijzonders, gewoon de kaarten die je ook als PDF kan bekijken op de NPS site.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.