Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kaarten uniek concert in Hollywood bowl in de aanbieding

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dutchdeb
Amerika-newbie

Kaarten uniek concert in Hollywood bowl in de aanbieding

Bericht door dutchdeb »

HI,

Over ongeveer een week vertrek ik naar LA voor een heerlijke vakantie. Tijdens deze vakantie wilde ik ook heel graag naar de opening night in de Hollywood bowl. Helaas is het bij het betstellen van de kaarten iets verkeerd gegaan en heb ik in plaats van 2, 4 kaarten besteld. Het concert is op vrijdag 19 juni en begint om 20.30 uur. Het is de opening night en tijdens deze avond zullen Josh Groban en Dame Kiri te Kanawa toegevoegd worden aan de hall of fame. Ook andere zangers maken hun opwachting en er is een spectaculaire vuurwerkshow als afsluiting. De kaarten kosten 105 dollar per stuk en in de terrace boxes dus goede plek is mij verteld, dus als er iemand interesse heeft dan mag je contact met mij opnemen. Ik kan de kaarten dan overhandigen op de dag van het concert zelf omdat ik zelf niet eerder in LA ben..

In ieder geval een leuk event om bij te zijn. Dus bij interesse zie ik je PM graag verschijnen. First come first serve ;)
dutchdeb
Amerika-newbie

Re: Kaarten uniek concert in Hollywood bowl in de aanbieding

Bericht door dutchdeb »

De kaarten zijn nog steeds beschikbaar!! Het wordt een mooie avond heb ik begrepen van mensen die al jaren naar de Opening night gaan.
usa2008
Amerikafan

Re: Kaarten uniek concert in Hollywood bowl in de aanbieding

Bericht door usa2008 »

Helaas zijn we er dit jaar niet, maar het is erg leuk daar. Van tevoren picknickt iedereen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer