Nee, de Narrows begint waar de Riverside walk ophoudt. Het wordt dan zo smal dat je alleen door het water verder kunt. Erg leuk om te doen, zie ook ons 2008-verslag.marjolein59 schreef:Ook even een vraag van mijn kant over de Narrows wandeling die wij in juli willen gaan doen. Lees hierboven dat het een asfaltpad betreft, maar elders heb ik gelezen (én foto´s gezien) dat je ook een stuk door het water (soms tot aan je middel) loopt ...
Heb je verschillende Narrows routes dan?
Het is misschien wel een trail maar toch echt een trailmarjolein59 schreef: En de Angels Landing trial? De één vind hem "meevallen" en de ander vind hem doodeng.... lijkt me nl. wél een fantastische trial om te doen, maar is het wat voor kinderen? Onze jongste is 13... en voor mezelf (ben ook niet zo´n held als het om hoogtevrees gaat) Als je onderweg nou niet verder wil, is de looproute terug dezelfde weg, zodat je kunt blijven wachten?

Je kunt gewoon kijken tot hoe ver je gaat, je gaat via dezelfde weg terug. Op het forum zijn wel beschrijvingen te vinden.
Kijk ook eens op de NPS site of google eens op day hikes Zion, dan vind je leuke sites als deze.
Marianne