Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van LA naar San Diego
Van LA naar San Diego
Hallo
In september zitten we 3 dagen in Los Angeles
Nu zouden we graag een American Football wedstrijd gaan bekijken in San Diego, dit is op een zondag
mijn vraag is nu of het wel makkelijk te doen is om van LA naar SD te gaan (met auto) en terug op een zondag?
of is het dan beter te opteren voor 1 nacht in San Diego zelf om aan de drukte op de weg de ontsnappen?
alvast bedankt!
In september zitten we 3 dagen in Los Angeles
Nu zouden we graag een American Football wedstrijd gaan bekijken in San Diego, dit is op een zondag
mijn vraag is nu of het wel makkelijk te doen is om van LA naar SD te gaan (met auto) en terug op een zondag?
of is het dan beter te opteren voor 1 nacht in San Diego zelf om aan de drukte op de weg de ontsnappen?
alvast bedankt!
Re: Van LA naar San Diego
Ik vind het teveel op 1 dag. Trouwens San Diego is ook echt een leuke stad waar veel te doen is. Ik zou persoonlijk 2 nachtjes voor San Diego uitrekken. Balboa park en Old town zijn echt leuk om te bezoeken.
Zondag is beter dan door de week maar het is natuurlijk zonde om niet in San Diego te blijven. Trouwens zo'n football match duurt soms 2x zo lang als "een "soccer" match.
bedankt voor de reacties
ja is inderdaad langer maar als nfl fans zal dat wel geen probleem zijn denk k
moesten we passen voor de match worden het dan waarschijnlijk 2 nachtjes SD
ja is inderdaad langer maar als nfl fans zal dat wel geen probleem zijn denk k
moesten we passen voor de match worden het dan waarschijnlijk 2 nachtjes SD

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Als je niet door gaat die match, ga dan op advies van cisca af op balboa park en old town zeker de moeite waard!!
Wij zijn afgelopen zondag van LA naar San Diego gereden en het was - heen in ieder geval - goed te doen. Maar ik sluit me aan bij de anderen, je doet San Diego dan echt tekort. Wij zitten hier nu vier dagen en waren het liefst nog een week gebleven!
groetjes
Christa
groetjes
Christa
West-Canada/ VS juli/aug 2011 http://christajohankurtnaarcanada.reismee.nl
ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

San Diego eigenlijk wegens tijdsgebrek eruit gelaten ook omdat k waarschijnlijk volgend jaar opnieuw
rondrit maak en dan zeker 3tal dagen in san diego wil blijven..
dus te doen en niet te doen op en af
zal dus afhangen van dag zelf, vermoeidheid en de al dan niet blijvende interesse voor de wedstrijd!
bedankt!
rondrit maak en dan zeker 3tal dagen in san diego wil blijven..
dus te doen en niet te doen op en af

bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1553 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z