Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Permit ter plaatse voor The Wave

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
mipstoo
Amerika-ontdekker

Permit ter plaatse voor The Wave

Bericht door mipstoo »

Heeft er iemand idee wat de kans is om een permit voor de Wave ter plaatse te krijgen.
Normaal verblijf ik eind september 3 nachten in page waar de derde dag volledig uitgetrokken is voor een bezoek aan de Wave.
Deze staat heel hoog op mijn vervanglijstje om te gaan zien, vnl om foto's te kunnen nemen van dit toch wel speciaal natuurfenomeen.
De loting heb ik jammer genoeg niet gewonnen (ben ook zo stom geweest om eerlijk mee te spelen en maar 1 keer ons in te schrijven), dus wou ik weten wat de kans is om ter plaatse nog een permit te krijgen? Anders schuift alles een dag op en dit moet ik inplannen voor mijn bezoek aan Yosemite.
Dus als er iemand wat ervaring heeft met een permit ter plaatse aan te vragen zoals; hoeveel tijd verlies ik de dag ervoor om aan te gaan schuiven, wat is de kans dat we er één krijgen,... Alle hulp is welkom. :D
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Permit ter plaatse voor The Wave

Bericht door Chi Sin X »

Je verliest er niet zoveel tijd aan omdat het vroeg in de ochtend is, en daar in de buurt zijn er wel heel wat dingen die het bezoeken waard zijn. De loterij zelf duurt max een kwartiertje of zo.

De kans die je hebt is afhankelijk van hoe groot de groepen zijn die er uitgeloot worden. Als daar een groep bijzit die uitgeloot wordt van 6 mensen, dan verkleinen jouw kansen enorm natuurlijk. Wij hadden het ook geprobeerd (begin juni, dus voor het hoofdseizoen) en we hadden het niet gehaald. De meeste mensen die wonnen waren diegene die al verschillende keren ter plaatse hadden meegedaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer