Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Signature of heated tent?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dee
Amerika-newbie

Signature of heated tent?

Bericht door dee »

Wij gaan begin september met twee volwassenen naar California. We kunnen voor de twee nachten die we in Yosemite / Curry Village willen overnachten, nog een Heated tent met ontbijt reserveren of een Signature tent zonder. De eerste optie is $38 dollar duurder, wat me voor twee keer ontbijt voor twee personen vrij schappelijk lijkt. Maar de Signature tent is volgens de parksite weer 'a step up from your regular heated tent cabin', vanwege de isolatie. Weet iemand of dat echt zoveel verschil maakt?

Alvast bedankt!
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Signature of heated tent?

Bericht door Veusy »

Hallo,

vorig jaar heb ik in een gewone canvas tent geslapen. Vorige week in een signature tent en die zijn idd anders. Die hebben nog een houten wand aan de binnenkant.

Wat de heated tent betreft, in onze signature tent stond ook een verwarmingstoestel, maar niet aan te krijgen. Volgens mij kan je enkels 's winters genieten van de warmte.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer