Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zijn lederwaren voordelig in zuidwesten en waar kopen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jonne
Amerika-ontdekker

Zijn lederwaren voordelig in zuidwesten en waar kopen?

Bericht door Jonne »

Hoi,

We tellen de dagen af, nog 6 dagen en we starten ons spannend avontuur vanuit Las Vegas!

Nog een klein vraagje ivm aankopen van lederwaren wo - portefeuille - broeksriem - schoenen

Kan je deze voordelig aankopen in het zuidwesten en waar het best kopen?

Thx

aan alle (toekomstige) vertrekkers fijne reis!
Noortje1
Amerikakenner

Re: LEDERWAREN

Bericht door Noortje1 »

Ik ben op zoek naar een Seven Jeans ( ook in Las Vegas ).Als iemand weet waar, SHOOT :dance:
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Zijn lederwaren voordelig in zuidwesten en waar kopen?

Bericht door Pete.Z »

Soms wel voordelig te vinden, maar dat heeft meer te maken met de dollarkoers volgens mij.
Wel zie je erg mooie leren jassen en riems die hier niet te krijgen zijn, mijn vriendin kocht een jaar of 4 terug in Lone Pine een wit achtig leren jasje met franjes en uitgesneden roos op de rug, niet goedkoop, maar wel erg mooi, zie je nooit verder.
Iwan & Evelien
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Iwan & Evelien »

Hi Jonne,

Evelien was specifiek op zoek naar cowboylaarzen. In eerste instantie waren ze lastig te vinden, of waren veel te duur, maar uiteindelijk kwamen we na het horen van een radio commercial terecht bij Boot Barn. Daar hebben we twee paar laarzen gekocht voor respectievelijk $159 (links) en $99 (rechts), omdat ze eigenlijk niet kon kiezen uit het enorme assoriment. Hun prijzen zijn mega veel lager dan in enige winkel in NL.

Boot Barn zit op ontzettend veel plekken, maar hun winkels springen niet echt in het oog. Ze hebben hier ontzettend veel lederwaren en andere cowboy spullen, zoals jassen, laarzen, cowboyhoeden, broeken etc. Kijk maar eens op hun website: http://www.bootbarn.com/.

Succes, en vooral veel plezier,
Iwan

Afbeelding
trucker jack
Amerika-ontdekker

Bericht door trucker jack »

hey there,voor leder kan je inderdaad bij bootbarn terecht,maar ook bij sheppler,dat is ook een westernshop ook in las vegas op de tropicana avenue,waar je bijna alles kan vinden
maar waar je ook 20% KORTING kan meepikken :dance: ,hoe? wel je gaat de lobby van motel 6 binnen en daar staat een kast met alle folders voor toeristen
daarin zoek je naar de kortingsbonnen voor sheppler en je kan er ook mee terecht in de bootbarn,wij deden het ook al :lol: ,en...20% is toch mooi meegenomen toch.Wij vertrekken op 12 JULI aanstaande en gaan dit zeker ook weer doen,heel goede reis gewenst en laat nog wat over voor ons hee
groetjes trucker jack 8)
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Dat vergat ik, cowboylaarzen heeft mijn meisje ook nog eens aangeschaft, 2 jaar terug geloof ik.
Schitterende laarzen, handgemaakt, en 600 dollar meen ik me te herinneren, maar ik lag gelukkig van schrik in coma toen ze afrekende. :mrgreen:

Zelf heb ik nog steeds een paar laarzen die ik ergens in 1989 kocht, volgens mij in Oregon, voor iets van 100 dollar, die zitten zo ontzettend goed nu....daar kan ik in wonen.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Pete.Z schreef:Dat vergat ik, cowboylaarzen heeft mijn meisje ook nog eens aangeschaft, 2 jaar terug geloof ik.
Schitterende laarzen, handgemaakt, en 600 dollar meen ik me te herinneren, maar ik lag gelukkig van schrik in coma toen ze afrekende. .
Vrouwen zijn meesters in om elke aanschaf te verklaren, hoe duur dan ook. De laarzen waren uniek, in de aanbieding en op een plaats waar je nooit meer komt en in Nederland veel duurder en ......... :mrgreen:
Iwan & Evelien
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Iwan & Evelien »

Texas Boy schreef:Vrouwen zijn meesters in om elke aanschaf te verklaren, hoe duur dan ook. De laarzen waren uniek, in
de aanbieding en op een plaats waar je nooit meer komt en in Nederland veel duurder en ......... :mrgreen:
Heeeee.........deze zin komt me erg bekend voor. Heeft deze letterlijke tekst soms in het grote Viva Smoezenboek gestaan ? ;-)

Maar wél zeuren dat je een polootje meer mee neemt bij Tommy Hilfiger.

Zucht !
Iwan
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ik ben redelijk uniek en lees geen Viva hier in Texas :lol: Kijk, als een man wat koopt dan zeggen ze iets in de trant van "je hele kast ligt vol met polootjes die je nooit draagt" :D Er zijn natuurlijk verstandige vrouwen zoals de mijne.
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

heren heren,

wat een klaagzang :wink:

jullie weten toch wel dat vrouwen met cowboylaarzen zijn en vinden zich ongeloofelijk sexy :lol:

dus doe er gewoon je voordeel mee :dance:

(ik ben ook verzot op cowboylaarzen en heb mijn zinnen gezet op minstens 2 paar, en mijn man is tevreden met een polo van THF)

:lol: :lol:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

En dan nu graag weer on-topic.
De titel is: Zijn lederwaren voordelig in zuidwesten en waar kopen?
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Mijn antwoorden dus: nee, en overal.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

markro schreef:En dan nu graag weer on-topic.

Sorry, maar vind dat modereren ook grenzen heeft. Was net zo gezellig :evil:
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

:(
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Texas Boy schreef:
markro schreef:En dan nu graag weer on-topic.

Sorry, maar vind dat modereren ook grenzen heeft. Was net zo gezellig :evil:
Leek mij ook een wat overdreven reactie, kreeg niet de indruk dat we zo erg bezig waren, toch? :(

Maar goed, ik heb wel gelijk antwoord gegeven op de vraag.
Topic starter al terug geweest trouwens, of hebben we die afgeschrikt met ons wangedrag? :wink:
Jonne
Amerika-ontdekker

Bericht door Jonne »

Bedankt voor de leuke reacties en af en toe eens "lullen" :lol: kan ook geen kwaad !!!

Mijn conclusie : je kan bijzondere zaken kopen maar erg voordelig is het dus niet !

Btw heeft er iemand ervaring met aankopen van Abercrombie @ Fitch, lijkt een hype te zijn in the States.
We zijn van plan om eens te gaan kijken in de winkel in San Fran ( Market Street).
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

A&F vind ik persoonlijk leuk maar meer voor mijn zoon. Hollister is hij ook erg van.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Onze dochter is helemaal gek van de kleding van A&F, dus als we in de VS zijn wordt er altijd flink ingekocht. Ook American Eagle is een van haar favoriete merken.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Eerst had ik alleen een dochter die gek is op A&F. Vanuit Londen hebben we voor haar oudste broertje in het voorjaar ook een shirt meegenomen, en toen was ook hij verkocht. Jongste broertje wilde niet achterblijven en woont nu zowat in de shirtjes die hij gekocht heeft in NY. (kleinste herenmaat past hem, 11 jaar oud, prima).

Helaas valt moeder, ik dus, in een andere maat :roll:
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

In de outlets zit vaak Wilson leather. Daar kan je mooie tassen kopen voor weinig. Ze hebben ook veel lederen kleding, maar daar heb ik niet zo veel mee. Met portemonnees moet je een beetje uitkijken als je ook je ouderwetse rijbewijs erin kwijt wil: daar gaat niet lukken.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties