Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
san francisco-malibu beach via highway 1 in 1 dag
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
san francisco-malibu beach via highway 1 in 1 dag
Mijn vraag is kort maar krachtig, is dit te doen? Ik heb nl maar 1 dag voor mijn verplaatsing van SF richting LA en wil wel een mooi stuk kust meepikken. Iemand tips? Volgens google maps is het een dikke 8u rijden, heftige dag dus. Hoor graag jullie commentaar, en nee, ik heb echt maar 1 dag 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: san francisco-malibu beach via highway 1 in 1 dag
Ik zou zeker het stuk bij Big Sur meenemen, maar dat betekent wel dat je nagenoeg de hele kustweg volgt. Alleen het laatste stuk - vanaf Montrey - kun je de 101 volgen.
Tja, het is een hele lange dag. Alternatief is Hwy1 tot SLO en dan de 101.
Marianne
Tja, het is een hele lange dag. Alternatief is Hwy1 tot SLO en dan de 101.
Marianne
Simpel antwoord: Ja
Wij reden van Yosemite (via Oakhurst) naar Monterey en via de kustweg tot in Morro Bay op één dag.
Dat is 350 mijl en 7u30 zuivere reistijd.
Het was wel te doen en we hebben aan bijna elk vista point gestopt op H1. In de morgen hadden we nog eerst Mariposa Grove bezocht.
Enorm lange dag maar wel doenbaar, vroeg opstaan is de boodschap
Bart
Dat is 350 mijl en 7u30 zuivere reistijd.
Het was wel te doen en we hebben aan bijna elk vista point gestopt op H1. In de morgen hadden we nog eerst Mariposa Grove bezocht.

Enorm lange dag maar wel doenbaar, vroeg opstaan is de boodschap

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Het is wel te doen, echter je zal dan wel flink door moeten rijden en niet overal stoppen.
Onderweg is er veel te zien, dus je valt al snel in de val dat je veels te veel tijd besteed aan korte stops om even de omgeving te bekijken.
Mocht je nog willen stoppen bij Big Sur of Hearst Castle, dan moet je wel wat tijd hiervoor rekenen.
We hebben zelf deze tocht van San Francisco naar LA gemaakt, en wat tips opgeschreven. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Onderweg is er veel te zien, dus je valt al snel in de val dat je veels te veel tijd besteed aan korte stops om even de omgeving te bekijken.
Mocht je nog willen stoppen bij Big Sur of Hearst Castle, dan moet je wel wat tijd hiervoor rekenen.
We hebben zelf deze tocht van San Francisco naar LA gemaakt, en wat tips opgeschreven. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1331 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties