Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Motel in Page: Debbie's, Bashful Bob's of Days Inn

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Motel in Page: Debbie's, Bashful Bob's of Days Inn

Bericht door jokaluma »

Yeehaw schreef:Dat vind ik ook Karin en jammer dat jullie in Bishop niet in Best Western Creekside Inn hebben gezeten. Een geweldig hotel (heb je nu niets meer aan helaas)
misschien het volgend jaar....de kinderen vonden dat ik hun gek maakte omdat ik het zo vaak over onze reis had. Nu maken ze mij gek "wanneer gaan we weer ".....
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik heb in Page in de Budget Inn geslapen,56 dollar per nacht, simpel, maar schoon, en midden in het dorp.
Zelf ben ik ook altijd huiverig voor die hele goedkope motels,ik betaal liever wat meer voor wat extra kwaliteit eerlijk gezegd.
lovely_laura
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door lovely_laura »

Ik heb 3 dagen geleden in het days inn hotel in Page geslapen en dit is me heel goed bevallen.
Wij hadden 2 queen beds en de kamer was lekker ruim met een klein koelkastje erin.
Buiten is een klein zwembadje en een hottub waar we na het eten nog even gebruik van gemaakt hebben.
We sliepen hier maar voor 1 nacht maar hebben wel lekker geslapen!!
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Christa12 schreef:Ik heb voor 2 nachten een 3-kamer appartementje bij Debbie's geboekt. Lijkt me heerlijk om na het nachten achtereen een hotelkamer met z'n drieeën te delen dan even de ruimte te hebben en ook even zelf te kunnen koken/ barbecuen.

groetjes,
Christa
ik zie dat je via htwire weer een mooi hotel hebt geboekt voor monterey. Ik wil je niets aanspreken maar misschien kun je voor page toch beter ook wat "beters"boeken met je zoontje.....Ik heb lang getwijfeld of ik dit moest posten,maar jullie gaan zulke mooie reis maken dat het zonde zou zijn als er 2 mindere overnachtingen bij komen.Hopenlijk is Debbie's wel perfect maar gezien enkele reviews op TA zou ik daar niet zo zeker van uitgaan......
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Hoi Karin,

Grappig dat je dit zegt, want ik zit nog steeds wel met een schuin oog naar het Lake Powell Resort te kijken. Ik had inderdaad TA voor Debbies de laatste tijd niet meer echt in de gaten gehouden. Op zich kunnen we wel tegen een beetje primitief, we zitten in Yosemite en Zion heel eenvoudig. Maar ik ben wel gevoelig voor je opmerking hoor... zal nog eens lezen op TA. Had al wel gezien dat Lake Powell Resort een aardige package heeft van overnachting en boothuur...

Ik laat wel weten wat het gaat worden! Wel fijn dat je meedenkt hoor! :P

groetjes
Christa
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

ja maar je hebt verschil in primtief en primitief.In Yosemite vonden we het ook leuk om in een cabin te zitten,hier was niks mis mee.Alleen het buiten de deur douchen...maar ja we zullen wel verwend zijn....Schijnbaar is het lake powell resort ook wat aan opknappen toe,maar het is natuurlijk wel een mooie locatie....succes met je keuzes.
Durfde je trouwens priceline niet aan in montery ?
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Ik heb Priceline wel eerst geprobeerd (eigenlijk vergeten te vermelden in dat topic, ook omdat het geen winning bid was). 100, 110 en 120 dollar geboden, eerst voor alleen Monterey en daarna free rebid zones Seaside en Carmel toegevoegd. Maar toen dat niks opleverde, vond ik het zo dicht bij de Hotwire prijs komen en had ik eigenlijk ook geen geduld meer, was bang dat die mooie aanbieding op Hotwire weg zou zijn als ik te lang wachtte. Maar heb dus wel weer even geoefend :wink:

groetjes
Christa
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Lake Powell resort is zo'n 6 miles buiten Page, niet alle kamers hebben direkt lakeview en ontbijten is hier vaak een ramp met alle tourbussen. Maar de uitzichten vanaf het zwembad en het restaurant zijn geweldig. Lake Powell resort staat niet bekend om zijn goede service.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

:offtopic:
Yeehaw schreef: Best Western Creekside Inn hebben gezeten. Een geweldig hotel
Ben ik het mee eens, een heerlijk hotel!
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Het Days Inn hotel in Page was voor ons het beste hotel van de hele reis (op Las Vegas na natuurlijk). Wij hebben er drie nachten geslapen, en eht waren de drie beste nachten vand e reis :lol:
Het is een heel nieuw hotel. Ook vlak tegenover een Wall Mart.
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Nog even twee reacties: Bij Debbies betaal ik zo'n 100 dollar per nacht voor een 3-kamer appartement.

En ik heb wél een hele fijne kamer geboekt in de BW Creekside Inn in Bishop! Fijn om bevestigd te krijgen dat dát in ieder geval een goede keuze is :D

groetjes
Christa
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

eNeRGy263 schreef:Ik heb Bashful Bob's hotel geboekt en zal binnen een drietal weken kunnen vertellen hoe dit meegevallen is...

Ben eigenlijk wel benieuwd.

Nu, ik blijf natuurlijk wel maar één nacht dus dat moet wel lukken denk ik :)
Hi,

En... hoe is het bevallen?

EDIT:
Ik kwam je weblog tegen en zag geen negatieve dingen over Bashfull Bob's.
Ook alleen foto's van de buitenkant en de BBQ.

http://energy263.blogspot.com/2009/06/d ... -page.html
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Debbies Hide A Way was in ieder geval prima! Heel relaxte sfeer. Lekker ruim appartementje en een fijne tuin waar je lekker kunt bbq-en, en de Safeway op loopafstand. Zie ook mijn live reisverslag. Zag er ook een stuk leuker uit dan het ernaast gelegen Lulu's, wat meer een kale grindvlakte als achtertuin had.

groetjes,
Christa
Rondje
Amerika-ontdekker

Bericht door Rondje »

Hallo een ieder,

Ik ben afgelopen mei bij Bob geweest en dat was de goedkoopste en meest relaxte plek waar we gezeten hebben.
Bob zelf is een bezienswaardigheid en erg sympathiek, de prijs is onwerkelijk en wij kregen een 'huisje' met een grote woonkamer, open keuken, twee slaapkamers, badkamer, eigen tafel voor de deur met vaste bbq. Dit alles voor 39 euro, tax hoefde hij niet eens...

De spullen binnen waren oud, maar schoon en wij vonden het super om lekker te bbq-en en op loopafstand van de paar leuke restaurants ea in de buurt te zijn.

groet,

Ronald
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

wij zijn net terug, wij waren begin juni in Page, we zijn eerst naar Bob's gereden maar we vonden het er net iets te studentikoos uitzien. (Wij zijn 2 dertigers). Days inn had alleen nog kamers voor 119$ + tax. Daarna zijn we naar Super 8 geweest: ok het is niet echt charmant maar wel gewoon standaard netjes en ruim. Ze hadden alleen nog een kamer met 2 queens en we betaalden 79,99$+ tax. Vonden wij dit dik ok, ze hebben ook een zwembad, laundry en in de lobby staat een computer met internet. (wij hadden geen laptop mee)
Joost9
Amerika-ontdekker

Bericht door Joost9 »

Ik ben op dit moment aan het zoeken naar een hotel in Page voor onze reis in september. Het valt niet mee want er zijn al veel kamers bezet. Nou zag ik dat Motel6 nog, hele goedkope, kamers vrij heeft. Heeft iemand ervaring met Motel6 in Page?
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ik was daar in april 2008. Prima motel hoor, anders dan de meeste motel6, meer een hotel dan een motel (qua gebouw, het is hoogbouw ipv laagbouw). Verder vrij sfeerloos; locatie, onvriendelijke mensen achter de balie, maar voldoet in principe aan alles wat je nodig hebt; schone kamers, er is een laundry en er staat een computer met internet beneden (dit is ook de enige plek waar wifi is). Het zwembad was gesloten toen wij er waren.

Het was iets goedkoper dan andere hotels in Page, maar Bashfull Bob was nog goedkoper en als ik die foto's nu zo zie had ik daar misschien liever gezeten.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

En Debbie staay weer op *1* dankzij 5 first time posters binnen een maand. Trolls?
Het Motel 6 dat ik ken (roze gebouw) heeft maar 2 verdiepingen en dus niet echt hoogbouw. Heb er niet gelogeerd maar wel bekeken, en ik moet zeggen dat het mij een van de beter Motel 6s leek.
Yeehaw
Joost9
Amerika-ontdekker

Bericht door Joost9 »

Bedankt voor de reacties. Ik ben er nog niet over uit. We blijven 2 nachten. Motel6 kost $65, lulu $79, Debbie $105 en Days Inn $129. Ik denk dat het of goedkoop (motel6) of duur (Days Inn) wordt. Is het ontbijt inclusief bij Days Inn en, stelt het ook nog iets voor?
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Yeehaw schreef: Het Motel 6 dat ik ken (roze gebouw) heeft maar 2 verdiepingen en dus niet echt hoogbouw. Heb er niet gelogeerd maar wel bekeken, en ik moet zeggen dat het mij een van de beter Motel 6s leek.
Yeehaw
Ik dacht even dat ik gek werd haha!!! Heb inmiddles goed gekeken naar de plaatjes en het motel6 herkend waar wij sliepen. Het is inderdaad geen hoogbouw (hoe kom ik daar nou bij????? misschien omdat wij op de 3e etage sliepen en de omgeving eromheen zo vlak is?). Maar het heeft dus 3 etages. Het is zeker geen slecht motel maar verder helemaal niets bijzonders, zoals ik al schreef. Ik vond het echt heel sfeerloos en de manier waarop we behandeld werden was ook niet om over naar huis te schrijven. Dat stoorde ons verder niet, we hoefden er alleen te slapen en dat lukte prima!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer